Ένας Μήνας EditYourLife Magazine


enas-minas-edityourlifemagazine


Με τούτα και με κείνα πέρασε ο πρώτος μήνας συνεργασίας με το EditYourLife Magazine και αισίως μπήκαμε στον δεύτερο.
Και μη ρωτήσεις ποια είναι τα «τούτα» και ποια τα «κείνα» γιατί θα καρφωθείς πως δεν με παρακολουθείς.

Γιατί ένα μήνα πριν σου εξηγούσα με πάσα λεπτομέρεια  πώς ξεκίνησαν όλα, πώς δέχτηκα και πώς είπα το yes, I do..
Και τώρα ήρθε η ώρα να σου πω για το πώς βρέθηκα να σημειώνω, να προγραμματίζω, να ψωνίζω, να μαγειρεύω, να φωτογραφίζω, να τρέχω και να μη φτάνω γενικώς!
Και δεν θα σου τα πω όλα αυτά για να γκρινιάξω  γιατί όλο αυτό μου αρέσει πολύ και το απολαμβάνω!!
Θα σου τα πω όμως για να μοιραστώ μαζί σου δυο μεγάλα μου άγχη σε αυτό το όμορφο ταξίδι,  δυο καϋμούς που ο πρώτος λέγεται.. αστροπελέκια και ο δεύτερος.. φως και αμέσως σου εξηγώ τον λόγο.
Σαν εργαζόμενη μαμά ο μόνος χρόνος που μου μένει για να προετοιμάσω την «συνταγή-άρθρο»  για το “Fast & Simple Cooking” είναι το σαββατοκύριακο.

Έτσι Σάββατο μεσημεράκι - γιατί το πρωινό έχει περάσει με την βδομαδιάτικη καθαριότητα του σπιτιού - ψωνίζω όσα χρειάζομαι και μαγειρεύω την συνταγή, η οποία συνταγή άλλοτε πρέπει να μείνει κάποιες ώρες στο ψυγείο, άλλοτε θέλει ψήσιμο στον φούρνο και γενικά θέλει τον χρόνο της.
Έτσι μέχρι να είναι όλα έτοιμα για φωτογράφιση έχει σχεδόν βραδιάσει και το φως της μέρας που χρειάζομαι για να τραβήξω τις φωτογραφίες που θα συνοδεύουν την συνταγή έχει χαθεί, οπότε αναγκαστικά  φωτογραφίζω πάντα την επόμενη μέρα δηλαδή την Κυριακή.
Κι εδώ μπαίνει το δεύτερο και σοβαρότερο άγχος..
Θα προλάβω να φωτογραφίσω ή εν τω μεταξύ θα έχουν καταβροχθιστεί από τα αστροπελέκια;
Τα οποία αστροπελέκια πηγαινοέρχονται κι όλο και τσιμπάνε.. κι όλο και βουτάνε.. και όλο λιγοστεύει το «θέμα» που είναι για φωτογράφιση..
Και δεν φτάνει που βουτάνε αλλά βουτάνε και αδιακρίτως.. γιατί τους το έχω εξηγήσει χίλιες φορές.. θέλεις να πάρεις ένα δυο να φας αγοράκι μου;.. πάρε.. αλλά πάρε από τα λίγο «αρπαγμένα», από τα «στραβοχυμένα», από τα «κακομούτσουνα».. μη μου παίρνεις το όμορφο, το καλοφτιαγμένο, το ευπαρουσίαστο.. αυτό άστο μου να το φωτογραφίσω πρώτα και μετά χαλάλι σου!
Εγώ τα λέω.. εγώ τ’ ακούω!

fast-and-simple-cooking

Μάχη σώμα με σώμα έδωσα για να φωτογραφίσω πρώτα τα τρουφάκια, μετά την τυρόπιττα, τους μπαμπάδες και τέλος τα πιροσκί.
Κι εδώ πρέπει να σου εκμυστηρευτώ πως από όλη την διαδικασία εκείνο που απολαμβάνω περισσότερο είναι η ώρα της φωτογράφισης!
Εκεί είμαι στο στοιχείο μου και πάντα σπαταλάω διπλό και τριπλό χρόνο απ’ ότι για να μαγειρέψω-προετοιμάσω την εκάστοτε συνταγή.
Γιατί εσύ μπορεί να βλέπεις δυο ή τρεις φωτογραφίες αλλά για να επιλεχθούν έχω τραβήξει εκατό και  για να γίνει αυτό  έχω στήσει, έχω ξεστήσει, έχω πάρει απ’ όλες τις γωνίες πλάνο, έχω ανέβει και κατέβει σε καρέκλα, έχω βγει στην βεράντα, έχω μπει μέσα στο σπίτι.. γενικά έχω πάει κι έχω έρθει ώρα πολλή.. ώρα ατέλειωτη κι αυτό είναι που τελικά μου  αρέσει!

Και μετά είναι και η μηνιαία στήλη το “Easy Photo-tips”..


easy-phototips


εδώ είμαι πιο «μαγκωμένη».. πιο αμήχανη.. γιατί δεν θέλω να παρεξηγηθώ από τους ειδικούς, δεν είμαι ειδήμων κι ούτε θέλω να τον κάνω.
Θέλω απλά να μοιραστώ μαζί σου όλα τα μικρά μυστικά που έχω ανακαλύψει κατά καιρούς και με έχουν βοηθήσει να «εξελίξω» και να καλυτερεύσω την εμφάνιση (και όχι μόνον) των φωτογραφιών μου.
Oπότε δεν σου κάνω την έξυπνη απλά σου γνωστοποιώ όσα έχουν πέσει στην αντίληψή μου.

Κλείνοντας αυτή την «μηνιαία ανασκόπηση» της συνεργασίας μου με το  site κι αφού ευχηθώ "καλό μήνα" , θέλω να σου προτείνω το εξής.
Αν ξέρεις κάποια γρήγορη συνταγή ή κάποιο φωτογραφικό tip και για προσωπικούς σου λόγους δεν θέλεις να γίνεις guest blogger στο EditYourLife Magazine, τότε μπορείς να τα στείλεις στο email μου και με χαρά μου θα τα παρουσιάσω και θα αναφέρω, αν και εφ’ όσον το επιτρέψεις, το όνομά σου.

Λοιπόν τι λες;


Σχόλια

  1. Με τις συνταγές δεν τα πήγαινα ποτέ καλά. Δεν ξέρω γιατί.
    Αλλά ειδικά την στήλη με τα φωτογραφικά σου τιπς θα το περιμένω πώς και πώς! Μου αρέσει να μαθαίνω από αυτούς που ξέρουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο tip έχει ήδη ανέβει την προηγούμενη Τετάρτη Μάρθα, αν έχεις photoshop θα σου φανεί πολύ χρήσιμο!

      Διαγραφή
  2. Εδώ μια φωτογραφία βγάζω και κουραζομαι ,φαντάσου να έκανα τη δουλειά τη δική σου!Αμ γι'αυτό πέφτουν μαινόμενα τα αστροπελέκια!Μέχρι να φάνε ,τα έχεις σκάσει τα παιδιά!
    παραγγελίες δέχεστε για τη στήλη σας κυρία μου;
    Εγώ θέλω να μάθω για το πώς φτιάχνουμε αυγολέμονο ,κέικ αλμυρό (δοκιμασμενο απο εσενα πάντα),σοκολατόπιτες .Αυτά θυμάμαι προς το παρόν....
    Καλημέρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμμμ... κεικ αλμυρό!! κάπου έχω μια συνταγή.. πρέπει να ψάξω..
      ο Χριστός που θέλεις και οδηγίες για αυγολέμονο!! τζίζους!!
      (και όταν θα δίνεις παραγγελιές θα ρίχνεις και την ανάλογη "χαρτούρα") χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Πλάκα πλάκα θέλω και εγώ!! Η γιαγιά μου έφτιαχνε τέλειο αυγολέμονο σα κρέμα για πάνω από τα γεμιστά κολοκυθάκια και τους λαχανοντολμάδες ποτέ όμως δε την ρώτησα τη συνταγή με αποτέλεσμα να τα τρώμε σκέτα τώρα αφού δε μπορώ να το πετύχω.

      Διαγραφή
  3. Μιας που λέμε για fast &simple cooking. .. σε αστακο παίζει κάτι? ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άει μαρή που θες και αστακό!.. θα σου βάλω συνταγή για μαριδάκι κι άμα σ' αρέσει!
      θα μαγειρεύουμε με αυτά που μπορούμε να ψωνίσουμε γκέγκε; :P :P

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαα είδα το fast & simple ρε και μου ήρθε συνειρμικα χαχαχαζα

      Διαγραφή
  4. Μου αρέσει το EditYourLifeMagazine και τρελαίνομαι για τις φωτογραφίες σου! Λόγω πολύμηνης αποχής από τα blog-o-δρώμενα δεν έχω κοιτάξει επιμελώς (ούτε δοκιμάσει) τις συνταγές, αλλά θα στρώσω! Πού θα πάω;
    Αυτό, με τις φωτογραφίες, μεγάλος πόνος! Έγραφα και στης Νάσιας, τις προάλλες, ότι χάνω τη μπάλα όταν πάω να φωτογραφίσω τα στάδια του φαγητού (υδρατμοί, ζέστη, φλούδια, 4 στις 5 φορές καίγομαι στο φούρνο! Να πώς φαίνεται η έμπειρη νοικοκυρά!)
    "Αυτά είναι κόλπα ζόρικα" και λόγο έχουν οι ειδικοί που "το 'χουν" και το μπορούν!

    Άξια, Τζίνα! Πάντα δημιουργική!

    Καλό μήνα και φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ γιατί νομίζεις δεν βάζω τα στάδια της προετοιμασίας της συνταγής;
      άσε που δεν μ' αρέσει καθόλου η απεικόνιση αυτού του στάδιου και πολύ σπάνια δείχνω κάτι απ' αυτό, καλό μήνα Νατάσα!

      Διαγραφή
    2. για εμένα ειναι πολύ σημαντικά τα στάδια ,σε φωτογραφίες,βοηθά αρκετά άπειρες /ους στην μαγειρική !Εγω σπάνια να δοκιμάσω συνταγες πια χωρίς τα σταδια σε φωτο και θεωρουμαι και έμπειρη! Δε θέλω γέλια!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Άρα εμένα θα σταματήσεις να με διαβάζεις γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να φωτογραφίσω τα στάδια στην εκτέλεση μιας συνταγής.. είμαι καλλιτέχνης εγώ!! :p :p :p

      Διαγραφή
  5. Εντάξει, δε φταίνε κι αυτά τα καημένα τ'αστροπελέκια!Οι συνταγές σου φταίνε που είναι άπαιχτες( αν κρίνω από τα πιροσκί!).Ήδη ετοιμάζομαι να φτιάξω και την τυρόπιτα τώρα που έχω επισκέψεις! Και θα συμφωνήσω με την Ελίνα, είσαι πάρα πολύ καλή στις φωτογραφίες, πολύ περισσότερο απ'όσο νομίζεις!Καλό μήνααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δέσποινα,τόσο καλή δεν είμαι στις φωτογραφίες αλλά ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, μου δίνουν χαρά και με κάνουν να προσπαθώ για το καλύτερο!

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Τζίνα :) Έτσι γεμάτος και δημιουργικός να είναι κι αυτός!
    Και να ξέρεις πως αν δεν υπήρχαν τα αστροπολέκια θα χανόταν όλο το σασπένς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνώ, αν δεν ήσαν τ' αστροπελέκια δεν θα είχα θέμα για ανάρτηση! χαχαχαχαχα
      καλό μήνα!

      Διαγραφή
  7. Πω πω, κατ' αρχάς για τις υπέροχες φωτό, έτσι που πατάει κανείς το πόδι του εδώ, μαγεύεται!
    Και συνεχίζεται το πω πω, για την περιπέτεια του φωτός που μαζί με τ' αστροπελέκια σου, σου αλλάζει τα φώτα... πάντως το αποτέλεσμα, άψογο!
    Πάμε τώρα για την άλλη δόση της άλλης Κυριακής... εντωμεταξύ, καλό δημιουργικό μήνα για όλους!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιός θα μας καταλάβει εμάς τις μπλόγκερς; Ποιός; Κάθε άρθρο βγαίνει με με χτυποκάρδι αγωνίας και τρελής χαράς. Αυτό το χτυποκάρδι ένιωσα με αυτή σου την ανάρτηση. Καλή συνέχεια στα χτυποκάρδια λοιπόν και πολύ καλή επιτυχία στο όμορφο περιοδικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Μαριάννα για τα καλά λόγια.. η αλήθεια είναι πως πίσω από ένα κείμενο με δυο τρεις φωτογραφίες που ο αναγνώστης μπορεί να το "σκανάρει" απλά με τα μάτια και να χαζέψει λίγο τις φωτογραφίες κρύβεται ποοοοοοοοοοοοοολλή δουλειά, αλλά όπως πολύ σωστά είπες.. "ποιός θα μας καταλάβει εμάς τις bloggers;".. :))

      Διαγραφή
  9. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Τζίνα και καλό μήνα σου εύχομαι.
    Σε καταλαβαίνω απόλυτα αφού μια ζωή ολόκληρη στη δημοσιογραφία το μόνο που έμαθα είναι ότι δεν ανήκω στον εαυτό μου και την οικογένειά μου.
    Αγωνίσου λοιπόν για την είδηση. Είναι κάτι πολύ ωραίο.
    Νάσαι καλά καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το κυνήγι της είδησης είναι άλλη ιστορία, πιο σοβαρή και πιο σημαντική από αυτό που εγώ κάνω Ντένη, οπότε σου επιστρέφω τα εύσημα μιας και ήταν η δουλειά σου για τόσα χρόνια!

      Διαγραφή
  10. Γεια σου Τζίνα.
    Να χαιρεσαι τα αστροπελεκια σου.
    Διαβαζα και γελουσα.
    Θα σε παρακολουθώ.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλωσόρισες δημιουργική και δοτική Ρένα, που μαζί με άλλες άξιες φίλες bloggers έχετε κάνει την προσφορά σημαία σας!
      Θα χαρώ να τα λέμε εδώ αλλά και στο edityourlifemag.gr, φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ότι θέλω να φτιάξω για το μπλογκ εγώ το κάνω όταν λείπει ο κύριος του σπιτιού! Διαφορετικά με το που μυρίζει ότι κάτι ψήνεται πάει και έρχεται και ζητάει κομμάτι.. Ακόμα και αν το γλυκό για παράδειγμα ψήνεται εκείνη την ώρα! Ξέρεις πόσα κέικ ετοιμάζονται για το μπλογκ αλλά δε προλαβαίνω να τα φωτογραφίσω, τι να σας δείξω?? Την άδεια φόρμα?? :)) Σου έχω γρήγορη συνταγή αν θες για φαγητό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλήθεια;.. θα μου την στείλεις στο μειλ μου;.. αχχ! χαίρομαι τόσο πολύ που ανταποκρίνεστε!!!!

      Διαγραφή
  12. Τζίνα μου από τη μια γελούσα που διάβαζα τι τραβάς με τα αστροπελέκια σου και από την άλλη σε καταλάβαινα απόλυτα!!! Μα και εσύ βρε χρυσή μου τα κάνεις τόσα πεντανόστιμα , που αν ήμουν εγώ στη θέση τους δεν θα άφηνα ψίχουλο για ψίχουλο (ειδικά τους μπαμπάδες, που με έχουν στοιχειώσει και τους βλέπω στον ύπνο μου)! Πάντα άξια και δημιουργική κορίτσι μου! Και μη σε νοιάζει...αν δούμε να λείπει κανένα κομματάκι θα καταλάβουμε! Σε πειράζω έτσι? Συνέχισε να μας εμπνέεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να δεις που με βαθμολογούν κιόλας τα παλιόπαιδα! ("χμμμ.. δεν είναι κακό.. μπορούσε όμως να γίνει και καλύτερο.. με άριστα το δέκα σου βάζω οκτώ!") ακούς; :p :p :p

      Διαγραφή
  13. Σε νιωθω απόλυτα κατι παρομοιο τραβω και εγώ. Τρεξιμο δουλειά blogging και πάνω από όλα τα παιδιά φυσικά αλλα μου αρέσει. Και αφού εχωσκεφτει τι θα γράψω πώς θα το γράψω βγαζω φωτο ,η ασχετη, και συνηθως ειναι χαλια αλλά νασου πω ερασιτεχνες είμαστε μην τρελαθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως είμαστε ερασιτέχνες αλλά ακόμα κι ένας ερασιτέχνης θέλει να βελτιώνεται έτσι δεν είναι; :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις