Το Γραφείο Του Τηλεμάρκετινγκ


to-grafeio-tou-telemarketing

Πριν λίγα χρόνια είχα λυσσάξει να φτιάξω ένα μικρό γραφείο στο δωμάτιό μου για να μπορώ να γράφω  στο λαπτοπ, να έχω τις σημειώσεις, τα βιβλία και τα προσωπικά μου αντικείμενα.
Τον έσυρα που λες τον χριστιανό μέχρι το ΙΚΕΑ, διανύσαμε πάνω κάτω μερικά χιλιόμετρα 

διαδρόμους και φύγαμε έχοντας παραμάσχαλα ένα μεγάλο πακέτο και μερικά «αξεσουάρ»..
Και αφού φτιάξαμε το γραφείο, αφού το καμάρωσα, αφού έκανα «α! τι ωραίο που είναι!», αφού το φωτογράφισα κι αφού έκατσα ΜΙΑ μοναδική φορά,  ίσα για να διαπιστώσω και να βεβαιωθώ πως δεν με βόλευε,  συνέχισα να γράφω όπως πριν.. καθισμένη πάνω στο κρεββάτι ή στον καναπέ του σαλονιού με το λαπτοπ στα πόδια μου!
Το γραφείο παραμένει στην κρεβατοκάμαρα δίπλα στο κρεββάτι μου και εκτελεί χρέη κομοδίνου.
Τελευταία όμως όλο αυτό το τσιγγαναριό με είχε κουράσει.
Είχα αρχίσει να σκέφτομαι πως πρέπει κάπου να «κατασκηνώσω», κάπου να καταλήξω ως άνθρωπος γιατί μια στον καναπέ, μια στο τραπέζι της κουζίνας, μια στο κρεββάτι.. είχα καταντήσει ο απόκληρος του σπιτιού!
Άσε που κάθε φορά που μετακινούμαι κουβαλάω το λαπτοπ, το ποντίκι, τα γυαλιά μου, τον φορτιστή του λαπτοπ, το κινητό και τις σημειώσεις μου.
Καταλαβαίνεις πως είχε φάει τα αστροπελέκια  το ανέβα-κατέβα γιατί μόλις διαπίστωνα πως κάτι είχα ξεχάσει άρχιζα τις γαλιφιές «θα πας επάνω αγοράκι μου να μου φέρεις το κινητό;» ή απλά τσίριζα «Βασίληηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη φέρε μου τον φορτιστή».
Τελευταία λοιπόν είχα προσέξει κάτι στραβές ματιές που μου έριχναν, είχε πάρει και το αυτί μου κάτι μουρμουρητά δυσαρέσκειας και όλο αυτό επιτάχυνε την διαδικασία εύρεσης λύσης.
Στο γραφείο που έχουμε στην είσοδο με τον μεγάλο υπολογιστή δεν ήθελα.. έχω συνηθίσει το λαπτοπ μου, άσε που εκείνος ο υπολογιστής είναι άτυπα κατοχυρωμένος από τον άντρα μου.. και μετά ήταν και το άλλο..
Έχω κόλλημα με μια συγκεκριμένη θέση στον καναπέ η οποία έχει χρηστεί ως «θέση μου», για να καταλάβεις όποιος και να κάθεται εκεί όταν θα πλησιάσω σηκώνεται για να κάτσω.. 
Βέβαια, πρέπει να σου εκμυστηρευτώ πως  τα αστροπελέκια μουρμουράνε κάτι ακατάληπτα τύπου «τι θα πει θέση σου;.. γράφει το όνομά σου;.. πω πω κάτι κολλήματα».. και άλλα τέτοια τα οποία όμως  εμένα ποσώς με επηρεάζουν.. έτσι η αναζήτηση θέσης- (τύπου) γραφείου οδηγούσε προς το συγκεκριμένο σημείο του καναπέ..
Και τότε θυμήθηκα!
Τον τελευταία καιρό πριν πεθάνει ο πατέρας μου είχε γίνει gold member των αγορών απ’ το τηλεμάρκετινγκ.
Ακινητοποιημένος στο κρεββάτι με την τηλεόραση ανοιχτή 24 ώρες τα 24ωρο ψώνιζε ασύστολα.. και τι δεν είχε αγοράσει ο συγχωρεμένος!
Τα περισσότερα ήταν φυσικά άχρηστα πράγματα που με τον καιρό πετάχτηκαν στα σκουπίδια.
Μέσα σε όλα όμως ήταν κι εκείνο το γνωστό σε όλους φαντάζομαι, σπαστό τραπεζάκι που πάει παντού, που ψηλώνει και χαμηλώνει ανάλογα με το πώς και πού το θέλεις και γενικά .. βολεύει μια κατάσταση σαν την τωρινή δική μου!


to-grafeio-tou-telemarketing



Έστειλα που λες το μικρό αστροπελέκι στο διπλανό σπίτι του παππού να ψάξει.
Και πήγε.. κι έψαξε.. και το βρήκε!
To τραπεζάκι καθαρίστηκε κι επειδή ο συγχωρεμένος ήταν θεριακλής και η επιφάνειά του ήταν διάσπαρτη από καψίματα τσιγάρου, καλύφθηκε με αυτοκόλλητο.
Έτσι το μικρό τραπεζάκι έγινε τώρα το γραφείο μου.. έχω το λαπτοπ μου επάνω και γράφω καθισμένη στο σαλόνι (στη θέση μου) δίχως να προσπαθώ να τα ισορροπήσω όλα πάνω στα πόδια μου.
Το έχω προσαρμόσει στο ύψος που το θέλω και μετά την χρήση το μαζεύω, δεν πιάνει καθόλου χώρο κι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

(πού είσαι πατέρα να με δεις από μια μεριά και να με φασκελώσεις.. )

γιατί τελικά ό,τι κοροϊδεύεις σ’ αυτή τη ζωή το λούζεσαι..


Κανόνας!



Σχόλια

  1. δεν το πίστευα όσο διάβαζα!Ακριβώς τα ίδια κι εγω!Εχω γραφειο στο δωμάτιό μου που δεν χρησιμοποιώ ,εχω τη θέση μου στον καναπέ ,κουβαλάω όσα λες...μόνο που το σπαστο τραπεζάκι δεν έχω ,αλλά τον τελευταίο μήνα σκεφτομαι σχεδόν καθημερινά να το αγοράσω!Το έχει μια εταιρεία με ειδη κουζίνας.Με βλέπω αν το πάρω να μην σηκώνομαι ούτε για τουαλέτα απο την θέση μου στον καναπέ!Τωρα που ειδα κι αυτο το όμορφο αυτοκόλλητο μου κόλλησες πιο πολύ την ιδέα!
    Καλημέραααααααααα Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε βρε βρε.. να δεις που εμείς είμαστε αδελφές ψυχές και δεν τό'χουμε πάρει είδηση!
      να το πάρεις το τραπεζάκι βολεύει απίστευτα!
      φιλιά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο, πολύ χαρούμενο και πολύ πρακτικό το γραφειάκι σου, Τζίνα μου!
    Έχω περάσει από διάφορες φάσεις μέχρι να οριστικοποιήσω τη θέση και εν συνεχεία να τοποθετήσω (επιτέλους!) και το γραφείο μου! Σε καταλαβαίνω απόλυτα, λοιπόν! ^.^

    Όσο για τις αγορές των ηλικιωμένων... είδες; Μέσα σ' όλα, κάποια είναι πολύ χρήσιμα, μόνο που το καταλαβαίνουμε αργότερα. (Ο πατέρας μου, σε κάποια φάση, αγόραζε... ψαλίδια! Σου μιλάω για πολύ ψαλίδι, όμως! Φυσικά τον επέπληξα... και φυσικά, ήρθε στιγμή που χρειάστηκα σχεδόν κάθε μέγεθος ψαλιδιού. Στιγμή θριάμβου για τον πατέρα!)

    Την καλημέρα και τα φιλιά μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τουλάχιστον ο δικός σου μπαμπάς τον απόλαυσε τον θρίαμβό του, ο δικός μου δεν πρόλαβε να χαρεί.. ομως αν υπολογίσει κανείς τα χρήσιμα και τα άχρηστα των συγκεκριμένων αγορών νομίζω πως η ζυγαριά γέρνει (τί γέρνει δηλαδή.. μπατάρει θά έπρεπε να πω) προς τα δεύτερα!

      Διαγραφή
  3. Αυτό που όλοι οι ηλικιωμένοι αγοράζουν σαν παλαβοι απο το τηλεμάρκετινγκ δεν μπορώ να το καταλάβω. Προσωπικά έχω σωθεί κατά καιρούς από αγορές τηλεμάρκετινγκ της γιαγιάς μου, μέχρι και ηλεκτρική σκούπα είχε πάρει. Μόλις είχαμε μετακομίσει με το Γιάννη στο σπίτι που ήταν κάποτε της γιαγιάς και είχαμε βρει μέχρι και φραπεδιέρα. Όμως το σπίτι είναι μεγάλο και γρήγορα η ηλεκτρική που είχα χάλασε. Βρε δεν κοιτάς στην αποθήκη μήπως έχει κάτι η γιαγιά... και ναι είχαμε καινούργια σκούπα ηλεκτρική.... χαχαχα μην ανησυχείς πάντως και εγώ πηγαινοερχόμουν να φέρνω διάφορα για την μαμά μου, τώρα είμαι αυτή συνήθως που ζητάω να μου φέρουν κάτι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως εσύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μη μου βάζεις ιδέες... τώρα θυμήθηκα πως είχε αγοράσει κι έναν ατμοκαθαριστή.. θα στείλω τα αστροπελέκια να ψάξουν!!

      Διαγραφή
  4. Τζίνα μου... πόσο απολαυστικά τα γράφεις! Καλά το τραπεζάκι με το αυτοκόλλητο το καταζήλεψα! Θα σταθώ όμως στο τελευταίο! Ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι! Παθούσα και εγώ πάμπολλες φορές! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί νομίζεις πως μόνο στην συγκεκριμένη περίπτωση είμαι παθούσα;.. αμ δε!
      ό,τι.. μα Ο.ΤΙ έχω κοροϊδέψει σ' αυτή την ζωή το έχω έχω λουστεί.. ΟΛΑ όμως!

      Διαγραφή
  5. Δεν έχω πάρει ποτέ τίποτα από το τελεμάρκετινγκ!Παρόλα αυτά πιστεύω ότι αυτό το τραπεζάκι είναι πολύ βολικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά με βόλεψε πολύ το γεγονός πως έχει πολλές διαβαθμίσεις ύψους και το έφερα ακριβώς εκεί που ήθελα για να μπορώ να γράφω καθισμένη στον καναπέ :)))

      Διαγραφή
  6. Tι μου θυμισες; Τετοια εποχη το ειδε η γιαγια μου στην τηλεοραση αυτο το συγκεκριμενο τραπεζακι και μας το ζητησε και της τοπηραμε, Κατα ποσο της ειναι χρησιμο δεν γνωριζω, αλλα οι μεγαλοι ανθρωποι ρε παιδι μου οτι δουνε , το αγοραζουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εδώ λοιπόν βρήκες ένα λόγο χρησιμότητας.. τώρα ξέρεις! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  7. Α, καλά δεν το συζητώ, μέσα στο μυαλό μου είσαι πάλι! Εγώ πάλι, το λάπτοπ δεν το μετακινώ αναγκαστικά γιατί δεν έχει μπαταρία (χάλασε, την αφαιρέσαμε κι έκτοτε άλλη δεν πήραμε) οπότε είναι μονίμως δια σωληνωμένο και δεν μετακινείται. Αλλά έχω ένα χούι κακόοοοο.... θέλω να τρώω μπροστά στην τηλεόραση τα βράδια! Οπότε το τραπεζάκι του παππού είναι ταμάμ σε τέτοιες περιπτώσεις και το γλυκοκοιτάω καιρό! Μεγειά σου με χαρά σου λοιπόν, κι είμαι σίγουρη πως ο παππούς από εκεί πάνω θα σκάει στα γέλια! :) Φιλιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί το έχεις ακίνητο;.. δεν έχετε άλλες πρίζες στο σπίτι;.. εγώ δηλαδή γιατί μεταφέρω και τον φορτιστή παντού;.. ε;.. ε;

      Διαγραφή
  8. Χα!χα!χα! αυτή την ανάρτησή σου θα την δώσω στον άντρα μου να την διαβάσει έτσι ρε παιδί μου για να καταλάβει ότι γέρασε..... με έχει πρήξει με την telemarketing, να πάρουμε και αυτό να πάρουμε και εκείνο!!! Εγώ πάντως αρχίζω να σε ζηλεύω, γιατί ούτε "θέση" έχω στον καναπέ, και όλοι μου φωνάζουν που είναι το ένα και πού το άλλο, και άντε φέρτο ρε παιδί μου κόπο σου κάνει???? Πρόσεξε όμως μη γελάσεις, γιατί "Το λουλουδάκι που γελείς στην πόρτα σου φυτρώνει" που λέμε και εμείς οι τρελοκεφαλονίτες!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ υπάρχει ακόμα στην τηλεόραση το τηλεμάρκετινγκ;.. μετά το φευγιό του πατέρα μου δεν το ξαναείδα και νόμιζα πως πάει.. μόδα ήταν και παρήλθε!

      Διαγραφή
    2. Υπάρχει λέει..... ολόκληρη εκπομπή έχουν και παρουσιάζουν τα προϊόντα τους στην τηλεόραση΄όμως το λένε tmstore!!!! δεν περνάνε αυτές οι μόδες!!!!

      Διαγραφή
  9. Μπορείς σε παρακαλώ πολύ να μου πείς πώς καταφέρνεις μια ανάρτηση για ένα σπαστό τραπεζάκι να την κάνεις να βγάλει τόσο γέλιο!!!!
    Πάντως κι εγώ έτσι γύρω γύρω πάω στο σπίτι και αφού η αγαπητή Ποδηλάτισσα από πάνω μου λέει οτι υπάρχει ακόμα το τηλεμάρκετινγκ (δεν έχω συνδεδεμένη την τηλεόραση, οπότε δεν έχω ιδέα τι γίνεται) λες να το αγοράσω; Όλο και κάτι αντίστοιχο θα υπάρχει, δεν μπορεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ αφού υπάρχει το τηλεμάρκετινγκ είναι σίγουρο πως θα υπάρχει και το τραπεζάκι.. θα τους ζητήσω μίζα για την διαφήμιση που τους έκανα! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Αχαχαχα! Ναι ρε συ, πιο χρήσιμο τραπέζι δεν θα μπορούσες να βρεις!
    Άρα με τα χρόνια, όλα τα άχρηστα(;) έπιπλα θα μας χρειαστούν!
    Με γεια, κουκλί το έκανες! Σε βλέπω βουρ για διαφήμιση ;) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το συζητώ.. αυτό έλεγα στην Μάρθα πριν.. θα ζητήσω μίζα για την διαφήμιση που τους έκανα!

      Διαγραφή
  11. Χάχα σε καλό σου! Υπέροχη, χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι τρελοί και παλαβοί με την θέση τους στον καναπέ!! Σε φιλω γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εσύ του κλαμπ;.. αχ πόσο χαίρομαι που γίναμε πολλοί! :)))

      Διαγραφή
  12. αχ κ εγω ηθελα ενα μικρο χωρο σα γραφειο, τον εκανα κ τελικα χησιμευει σαν αποθηκευτικος χωρος!! κ γω στον καναπε καθομαι στη θεση ΜΟΥ ... λες να βαλω κ τον δικο μου φαδερ να παρει ενα τετοιο τραπεζακι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χα .. χα πολύ γελασα εστω και καθυστερημενα με το τραπεζακι... κανεις δεν το θελει και τελικα σε ολους μας χρειαζεται... τι γελιο εριξα .. δεν λέγεται Τζίνα μου παντως με γειά σου και καλό μπλοκάρισμα... να περνας ομορφα καλό σου Σαββατοκύριακο. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χαχαχα, δεν ήξερα καν ότι υπήρχε τέτοιο τραπεζάκι! Να είναι καλά ο πατέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις