Καλή Ανάσταση!


kali-anastasi | www.eikoneskaipsithyroi.gr

Μεγάλη Βδομάδα.

Mυρωδιές από γιασεμιά και πασχαλιές.

θλίψη αλλά και γλυκιά προσμονή..




Τα απογεύματα οι εκκλησιές γεμίζουν.

Ο κόσμος σκύβει και προσκυνά τα Πάθη Του ενώ Tου ψιθυρίζει τα δικά του.

Τις έγνοιες, τα προβλήματα, τον καθημερινό του αγώνα.

Βγαίνουν oι πίκρες  από μέσα του κουβάρι μπλεγμένο που το αφήνει στα πόδια Του με προσοχή περίσσεια.. μη τυχόν και δεν τα προσέξει.. μη τυχόν και δεν τα δει..

Οι προσευχές ενώνονται και υψώνονται μέχρι να Τον συναντήσουν.

Τα δάκρυα κυλάνε για Κείνον.. για μας..

Ποιόν να πρωτοκλάψεις;

Ποιόν να πρωτοθρηνήσεις;

Σφίγγονται οι καρδιές.. ραγίζουν.. δεν παύουν όμως να ελπίζουν..

Για την Χαρά που θα ‘ρθει στο τέλος..

Για την Λύτρωση..

Για την Ανάσταση..

Για την μόνη ελπίδα που είναι Εκείνος..



Καλή Ανάσταση χριστιανοί.

Εύχομαι το Άγιο Φως να μπει στις καρδιές μας και να τις φωτίσει.


Καλό Πάσχα.. Υγεία στις οικογένειές σας!



Σχόλια

  1. Καλή Μ. Εβδομάδα και καλό Πάσχα Τζίνα μου! Τα φιλιά μου και να περάσεις όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ συγκινητικο το κείμενο σου γιατί με εκφράζει απόλυτα αυτή την εποχή!
    Μακάρι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει φως και γαληνη στις καρδιές μας!
    Καλό Πάσχα!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Πάσχα Μαρίνα μου, ο Θεός να έχει καλά όλη σου την οικογένεια (φιλιά στον φατσουλίνο σου) !!

      Διαγραφή
  3. Καλή Μ. Εβδομάδα και καλό Πάσχα !!!! Εύχομαι να πέρασεις όμορφα!!! πολυ ωραίο το κειμενο σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση με πολλές χαρούμενες στιγμές δίπλα στους αγαπημένους σου!

      Διαγραφή
  4. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχετε Τζίνα! Να σας ζήσει η εγγονούλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Νάσια κι εσύ να χαίρεσαι και τους 4 λεβέντες σου! Φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  5. Μια ομορφιά μέσα στις γιορτινές μέρες το κείμενό σου.
    Και του χρόνου νάσαι καλά.
    Καλό Πάσχα σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση Ντένη μου,υγεία και αγάπη για όλη σου την οικογένεια!

      Διαγραφή
  6. Καλό μεγαλοβδόμαδο Τζίνα μου και καλή Ανάσταση εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Ανάσταση Αριστέα μου, να την ζήσεις ανάμεσα στα αγαπημένα σου πρόσωπα και να έχει πολλές χαρούμενες στιγμές!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο Τζίνα μου! Καλή Ανάσταση! Ας φωλιάσει το φως, η αγάπη και η συγχώρεση στις ψυχές μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επειδή μόνο μια μάνα μπορεί να νιώσει αυτόν τον υπέροχο ύμνο, σήμερα Μεγάλη Παρασκευή σου στέλνω αυτή την εκπληκτική εκτέλεση με όλη μου την Αγάπη!
    Καλό φωτεινό και γαλήνιο Πάσχα Τζίνα μου, σε σένα και στην οικογένεια σου!

    https://www.youtube.com/watch?v=YpfgBjdlgHs

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις