Αφιερωμένο Στις.. Αγορομάνες!


afierwmeno-agoromanes

Άλλη ανάρτηση είχα  εγώ  για σήμερα..
Ανάρτηση όμορφη και περιποιημένη όπου έγραφα για ταξίδια, για όμορφες στιγμές, για λουλούδια, για μέρη μαγικά και είχα ετοιμάσει μάλιστα  κι ένα σωρό φωτογραφίες αλλά ας όψεται η ζωή «που
άλλους τους ανεβάζει κι άλλους τους κατεβάζει στα τάρταρα» και μιλάω φυσικά για την προχθεσινή γιορτή της μητέρας που ήταν η αιτία για να αλλάξουν τα σχέδιά μου «φύρδην»..
Γιατί πόσο να μείνω ψύχραιμη η γυναίκα;
Πες μου πόσο;

Που όπου κι αν έστρεφες το βλέμμα σου την Κυριακή ήταν και μια μαχαιριά στην καρδιά..
Έμπαινες στο φεισμπουκ κι έβλεπες πάνω πάνω στιχάκια αγάπης της κόρης στη μάνα της, από κάτω φωτογραφία με τα λουλούδια που πρόσφερε η κόρη στη μάνα της και ακόμα πιο κάτω φωτογραφία της κόρης με την μάνα της..

Και να τα «μανούλα μου σ’ αγαπώ».. και να τα «είσαι για μένα το παν».. και να οι αγάπες.. και να τα συγκινητικά.. και να.. και να.. και να..
Και εν τω μέσω όλης αυτής της «καρδουλοκατάστασης» .. ΕΣΥ!
Η οποία «ΕΣΥ» δεν έχεις καν την τύχη να ζει η δική σου μανούλα για να διοχετεύσεις προς τα εκεί τα απωθημένα σου..
Εσύ, η ένδοξη αγορομάνα.. η μάνα που κατούρησε στο πηγάδι..  η μάνα με τους πολλούς τους γιούς και την … καμιά την κόρη!
Γιατί άμα δεν έχεις κόρη μη περιμένεις καρντιά μου από τους γιους τέτοιου είδους ευαισθησίες!
Που βράδυ βράδυ πια χτύπησε το τηλέφωνο (τώρα που το σκέφτομαι ήταν την ώρα των ειδήσεων.. να δεις που εκεί το είδε και το θυμήθηκε) και σηκώνω βαριεστημένα το ακουστικό..

-Ναι;
-Μανούλα χρόνια πολλά!
-Πέρασε παιδί μου η γιορτή μου δεν είχατε έρθει από δω;  Το ξέχασες;
-Δεν σε πήρα για την γιορτή σου βρε μαμά, φυσικά και το θυμάμαι.. για την γιορτή της μητέρας σε πήρα.. χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε!

Και φυσικά, όπως καταλαβαίνεις, εκείνο το ουρλιαχτό ενθουσιασμού που ακούστηκε μέχρι τα μέρη σου ήταν η δικιά μου η φωνή!

-Αγόρι μου!  Αγόρι μου!  Αγοράκι μου γλυκό εσύ!.. μόνο εσύ με θυμήθηκες.. ΜΟΝΟ ΕΣΥ!

Και δώστου φωνές.. και δώστου ουρλιαχτά ενθουσιασμού.. και δώστου γέλια και χαρές.. που ακόμα και αν κέρδιζα τον πρώτο αριθμό στο τζόκερ πιο ψύχραιμα θα το έπαιρνα!
Και έκλεισα πανευτυχής το τηλέφωνο..
Εντάξει.. ένας στους τέσσερις δεν το λες και καλή αναλογία .. αλλά απ’ το ολότελα; ..
Και μισή ώρα μετά ανοίγει η πόρτα και μπαίνουν τα αστροπελέκια που επέστρεφαν από την βόλτα τους.. και ακολουθεί διάλογος μεταξύ τους αληθινός πέρα ως πέρα..

-Χαχαχα.. τον άκουγες ρε αυτόν στο μετρό πίσω μας;
-Ποιόν λες;
-Εκείνον ρε.. που μιλούσε στο κινητό και έλεγε  (η φωνή σπάει και μιμείται την γυναικεία) «μανούλα μου χρόνια πολλά, σε αγαπώ»

(Γέλια τρανταχτά και από τους δυο.. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.. )



Τι τους λες τώρα;.. όχι.. τι τους λες;  

Σχόλια

  1. τους μαγειρευεις μια βδομάδα τα χειρότερά τους φαγητά! Αυτό τους λες!Για γλυκό ούτε κουβέντα !
    Εγω έχω αρχισει να γραφω κατάλογο με την εκδίκησή μου!Θα ξυπνάνε καθημερινά ,πρωτα θα λενε ''χρόνια πολλα αγαπημενη μας μανούλα'' και μετά όλα τα άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν είναι κακή ιδέα.. καθόλου κακή ιδέα!! μη σου πω ότι θα την κάνω πράξη πάραυτα!

      Διαγραφή
  2. Εγώ του λέω του δικού μου: Παιδί μου η μέρα της Μητέρας είναι σήμερα, πες μου ένα Χρόνια Πολλά,
    δώσε μου ένα κλαδάκι από τον κήπο...
    Η απάντηση: Βλακείες... μικροαστικές βλακείες.
    Γι αυτό σου λέω, μη στενοχωριέσαι δεν είσαι μόνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είπα σε σχόλιο στης Νάσιας το ξαναλέω και τώρα.. να μαζευτούμε κορίτσια.. να οργανωθούμε.. να φτιάξουμε έναν σύλλογο οι πονεμένες να λέμε τον καημό και το ντέρτι μας!

      Διαγραφή
  3. Ένδοξες αγορομάνες ρε!!!!!!!!!
    Δε μασάμε από τέτοια!!!
    Έχω τρία τέτοια λαμόγια στο σπίτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένδοξες ξε-ένδοξες.. δεν ξέρω.. πάντως χάδι και λόγια γλυκά μετρημένα με το σταγονόμετρο θα τα έχουμε σ'αυτή την ζωή... (πφφφφ άντρες.. πεταμένα λεφτά!)

      Διαγραφή
    2. Θα το χαρώ τώρα που τα 'χω μικρά!! Που με το ζόρι τα βάζω κάτω και τα λιώνω στα φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ διασκέδασα με την ανάρτησή σου!Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν διασκεδάσεις την πίκρα σου τότε τί άλλο σου μένει;
      Χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου!

      Διαγραφή
  5. Κι εμένα μη νομίζεις ... ... του είπα ότι είναι η γιορτή της Μητέρας και μου λέει: "ΟΚ ... μην ξεχάσεις να πάρεις την γιαγιά τηλέφωνο !!!" Κι είναι ΜΟΝΟ 10 χρονών !!!

    Ένα μύθο είχαμε κι εμείς ... αυτόν της αγορομάνας ... πάει κι αυτός ! Κατέρρευσε !!!
    Μου φαίνεται θα πάω να υιοθετήσω κόρη 18χρονη (έτοιμη - μην περνάω κι άλλα στην ηλικία μου) και θα τους παρατήσω σύξυλους να μάθουν !!! Ααα μα πια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού 'σαι Αγγελική μου.. κάνε μια χάρη.. θα πας που θα πας.. αν σου βρεθεί και δεύτερη κόρη διαθέσιμη μη την αρνηθείς.. εδώ είμαι εγώ!!

      Διαγραφή
    2. Αχαχαχα! Α ρε Αγγελική, Θεός κι ο δικός σου γιος!!! :))))

      Διαγραφή
  6. Το "αντρες,πεταμενα λεφτα" ειναι το μοτο μου...κρατα γερα μανα και οταν μεγαλωσει η εγγονη θα σε θυμαται αυτη!Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασούλα μου η εγγονή θα θυμάται την δική της μαμά.. :))

      Διαγραφή
  7. Υπάρχουν και χειρότερα Τζίνα μου... Να μην γιορτάσεις ποτέ αυτή τη μέρα.. :)))
    Να μην ακούσεις ποτέ να σε λένε μανούλα! Κι εκείνος ο σκύλος μου ...
    Να μην μπορεί να γαβγίσει έναν "μαμά" ! Πόσο άχρηστος πια! ☺
    Κάτσε να το γυρίζω στα γέλια ..γιατί εγώ τι να πω για την Κυριακή που έβλεπα όλα τα μπλογκς με τα αφιερώματά τους στα παιδιά τους οι περισσότερες....
    Να τα χαίρεσαι τα αγόρια σου μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστέα .. είδες τί είμαστε οι άνθρωποι; εγωιστές!
      Επικεντρωνόμαστε στο δικό μας πρόβλημα, το κάνουμε τεράστιο και ποτέ δεν σκεφτόμαστε πως υπάρχουν και άλλες πιο δύσκολες.. πιο ευαίσθητες ίσως περιπτώσεις..
      Φιλιά πολλά κοριτσάκι και μια τεράστια αγκαλιά από μένα! :)

      Διαγραφή
  8. Καλά έκανες Τζίνα μου και "παρέμβαλες" στις αναρτήσεις σου, την γιορτή της μητέρας, τα ταξίδια μπορούν να περιμένουν και ας μας κρατάς σε αγωνία!
    Σήμερα το πρωί είχα αφήσει και δεύτερο σχόλιο στης Νάσιας καμαρώνοντας που επι τέλους μου ευχήθηκε αργά το απόγευμα και ο μικρός μου γιος (32 χρονών) που "δεν είναι το στιλ του", ο μεγάλος μου είχε ευχηθεί απ΄το πρωί, γιατί μεγαλώνοντας "έγινε το στιλ του"!... Ναι, σίγουρα αυτές οι παγκόσμιες μέρες μπορεί να είναι και είναι σπαστικές, όπως του Αγ. Βαλεντίνου ή της γυναίκας αλλά της μανούλας είναι άλλο πράγμα, αγγίζει πολύ ευαίσθητες χορδές!
    Δεν έχω fb για να δω καρδούλες και αγαπούλες, αλλά και οι bloggers δεν πήγαν πίσω και καλά έκαναν!
    Ναι, Τζίνα μου, να ζήσουμε και να ζήσουν και η μανούλες μας, όσες ακόμα ζουν και εύχομαι πάντα τέτοιες χαρές... και μη στεναχωριέσαι τ' αστροπελέκια σου ξεπερνώντας την αντιδραστική τους εφηβεία, δεν θ' αργήσουν να μπουν και αυτά στον χορό!
    Υπάρχει μια παροιμία που λέει: "Όποιος δεν έχει κόρη, ν΄αγοράσει"... αλλά υπάρχουν και οι νύφες για να θυμίζουν στους γιούς τις μανούλες τους!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και να ζήσουν οι αγορομάνες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aς ελπίσουμε λοιπόν πως βγαίνοντας τα αστροπελέκια από την αντιδραστική εφηβεία θα γίνει του στυλ τους να με θυμούνται.. άντε να δούμε.. άντε να δούμε!!
      (δεν λέω.. είναι παρηγορητική η σκέψη.. )
      Και μια που μιλάμε για παροιμίες μου άρέσει πολύ εκείνη που λέει "της καλομάνας το παιδί το πρώτο νά' ναι κόρη!"..
      Φιλιά Στεφανία :))

      Διαγραφή
  9. Τζίνα σου στέλνω τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς. Σε νιώθω 100%
    Υ.Γ.κοινοποιω fb αν δεν έχεις αντίρρηση.
    Φιλάκια! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ κοινοποίησε το παντού.. να οργανωθούμε κορίτσια.. μας βαράνε από παντού λέμε!!!

      Διαγραφή
  10. Θα σε κάνω εγώ να νιώσεις πριγκίπισσα, που δέχτηκες έστω και έτσι τις ευχές... Εγώ που λες, τηλεφώνησα (εγώ..) στον κανακάρη μου την Κυριακή για να τον ρωτήσω τι κάνει και μου λέει ¨"α, επ' ευκαιρία, χρόνια πολλά ρε μάνα!"!!! Κατάλαβες εκεί; Έπρεπε να του τηλεφωνήσω εγώ για να μου ευχηθεί!! Τέσπα, πάμε στα δικά μας τώρα: περιμένω το οδοιπορικό τού ταξιδιού λέμε! Καλησπερούδια και φιλιά και χρόνια μας πολλά για :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδί μου έτοιμη την είχα την ανάρτηση.. προγραμματισμένη για σήμερα το πρωί στις 8 όπως πάντα.. αλλά πήρα τέτοια σύγχυση με τα γαϊδούρια μου που δεν γινόταν να μην το σχολιάσω!
      την επόμενη Τρίτη στις 8 (με καρδιοχτύπι) εδώ για το οδοιπορικό του ταξιδιού!!
      φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Εντάξει ...ομολογώ πως γέλασα..ΠΟΛΥ!!!!
    Αλλά, στενοχωρήθηκα κιόλας που δεν σε σκεφτήκανε βρε Τζινάκι μου...
    Είχα την εντύπωση πως τα αγόρια έχουν ιδιαίτερη σχέση με τις μαμάδες τους αλλά μάλλον, συμβαίνει το ανάποδο ε? Οι μαμάδες έχουν ιδιαίτερη σχέση με τα αγόρια τους και προσδοκούν πολλά. Μη μου στενοχωριέσαι!
    Χρόνια Πολλά μαμά-Τζίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν βαριέσαι Αννιώ μου.. μετά από τόσα χρόνια με τέσσερις γιους έχω πια συνηθίσει.. βέβαια πρέπει να ομολογήσω πως μεγαλώνοντας (ένα περίεργο πράμα) γίνομαι πιο ευαίσθητη.. με πειράζουν και με στενοχωρούν πράγματα που σε νεαρότερη ηλικία δεν θα τους έδινα σημασία.. μάλλον φταίει η ηλικία!

      Διαγραφή
  12. αχ Τζινάκι μου αχ!!!!Καθάρματα πως το κάνατε βρε αυτό στη μάνα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καθάρματα.. και λίγα λες!
      άντρες παιδί μου.. πεταμένα λεφτά!

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. καλά κάνεις Γιάννα μου.. καλά κάνεις γιατί για κλάματα είναι η κατάσταση (άλλο που εσύ έχεις ξεκαρδιστεί..) .. :))

      Διαγραφή
  14. Αχ! Τζίνα μου μη μου λες τέτοια!!!! Τώρα απολαμβάνω αγκαλιές και φιλιά και χωρίς εμένα δεν ζουν, λες να με συνδέσουν με Ζιμπάμπουε στο μέλλον;;; Δεν θα το αντέξω!!! Χα χα χα!!Άτιμα αρσενικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι οι άντρες.. όσο είναι μικροί σου κάνουν χίλιες δυο αγάπες.. και μόλις "ξετσουτσουρέψουν" δεν σε είδαν .. δεν σε ξέρουν, γι'αυτό απόλαυσέ το όσο το έχεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Αχ, εμένα που με θυμήθηκε μόνο το αγόρι τι να πω; 1 στα 3, καλύτερο ποσοστο, όσο να΄ναι... Αχ, ατιμη εφηβεία που μας κλέβεις τα παιδάκια μας τα γλυκά και τα μεταμορφώνεις σε ταλιμπαν. Αλλά δε θα γίνουν γονείς; Θα γίνουν! Τότε εγω θα κρυφογελάω στη γωνία. Χε,χε!
    Χόνια μας πολλά λοιπόν, ας τα λέμε έστω μεταξύ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τό ίδιο λέω κι εγώ Νίκη.. όλα εδώ πληρώνονται! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  16. Χαχαχαχα! Τζίνα να' σαι καλά με έκανες και γέλασα. Δε μασάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ ότι δεν μασάμε .. δεν μασάμε!.. σιγά μη μας ρίξουν κάτι τέτοια! :))

      Διαγραφή
  17. Από τις τυχερές είμαι ακόμη, με θυμήθηκαν πρωί πρωί και μου τα είπαν τα χρόνια πολλά, αλλά τί να το κάνεις Τζίνα μου;;; Πάει ο καιρός που μου έφερνε ένα ποτήρι νερό το μεγάλο μου το βλαστάρι και μου έλεγε "ορίστε βασίλισσά μου" ! Τώρα λέει βασίλισσα τη Λήδα και τη Νατάσσα και τη Τζένη! Κατάλαβες; Και είναι μόνο εφτά! Για το μικρό δε, δεν έχω λόγια, φάνηκε από νωρίς τί μπακλαβάς είναι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xaxaxaxaxaxa.. αν τα κάνει αυτά από τα επτά του τότε εσύ πρέπει να απελπιστείς νωρίτερα από μας τις υπόλοιπες.. .. γέλασα πολύ λέμε! :)))

      Διαγραφή
  18. Μην στεναχωριεσαι Τζινα μου κατα βαθος τα αγορια ειναι πιο συναισθηματικα απο τα κορίτσια για να σε πειραξει κανείς; τον φάγανε λαχανο....χα..χα.. αυτες ειναι οι δικες τους αποδιξεις αγαπης φιλη μου..!!!
    καλα το τι γελιο εκανα με την αναρτηση σου και τα σχόλια δεν λεγεται... να περνας ομορφα οτι και να καν εις .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις