Αποχαιρετώ Τον Μάϊο


toulipes





Τελευταία μέρα του Μάη σήμερα.. ένας Μάης φουριόζος που πέρασε σαν σίφουνας δίχως να σταθεί λεπτό.
Ήταν που συνέπεσε το ξεκίνημά του με την μέρα του Πάσχα;

Ήταν που αμέσως μετά φύγαμε για κείνο το υπέροχο ταξίδι στο Άμστερνταμ;

Ήταν που μετά την επιστροφή από το ταξίδι μου προέκυψε ένα ξαφνικό χειρουργείο και ακολούθησαν κάποιες μέρες ταλαιπωρίας στο σπίτι μέχρι την ανάρρωση;
Δεν ξέρω τι ήταν, πάντως τούτος ο μήνας κύλισε γρήγορα κι ήταν θαρρείς σαν νεράκι γάργαρο που κυλά ανάμεσα στα δάχτυλά σου και χάνεται.
Δεν πρόλαβα να τον χαρώ όσο ήθελα.

Είχα όμως τον χρόνο, τις μέρες της αναγκαστικής μου κατάκλισης στο κρεββάτι, να περιπλανηθώ υπέρ του δεόντος σε άρθρα και blogs και να ξεχωρίσω κάποια που μου άρεσαν πολύ.
Και φυσικά τον περισσότερο χρόνο τον πέρασα «ξεφυλλίζοντας» το περιοδικό μας, το περιοδικό που αγαπήσατε και αγκαλιάσατε  κι αυτό φαίνεται από  τα στατιστικά και τις καθημερινές επισκέψεις που μέρα την μέρα γίνονται και περισσότερες.
Ευτυχώς που είχα κάποιες έτοιμες συνταγές με το ανάλογο φωτογραφικό υλικό για το fast & simple cooking του Εdityourlifemag.gr και έτσι κάλυψα το κενό της απουσίας μου στο Άμστερνταμ και μετά της βδομάδας που ήμουν στο κρεββάτι με μια συνταγή για




Όμως δεν γινόταν να μην τραβήξουν το ενδιαφέρον μου

Εν τω μεταξύ  μένουν λίγες μέρες ακόμα για τον διαγωνισμό με δώρο ένα υπέροχο μενταγιόν ροζάριο που πολύ εύκολα μπορεί να γίνει δικό σου αρκεί να πάρεις μέρος.
Αν θέλεις λοιπόν να μην χάνεις ό,τι καινούργιο δημοσιεύεται στο περιοδικό μας τότε κάνε εγγραφή στο μηνιαίο newletter του.

Αν πάλι είσαι blogger και θέλεις να προβάλεις την δουλειά και το blog  σου μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας και η Δέσποινα θα αναλάβει τα υπόλοιπα.

Τις τελευταίες του μέρες όμως ο Μάης έκρυβε άλλη μια ευχάριστη είδηση για το blog μου και με έκανε να νιώσω ιδιαίτερη χαρά καθώς το αίτημα που είχα υποβάλλει στο group των Travel Bloggers έγινε αποδεκτό κι έχω πια την τιμή να συγκαταλέγομαι στα μέλη τους, εδώ όλη η συνέντευξη που έδωσα στο TBG.
Ένας καινούργιος κόσμος ανοίγεται λοιπόν για το "Εικόνες & Ψίθυροι", ένας κόσμος μαγικός μα κυρίως ταξιδιάρης και ανυπομονώ τόσο πολύ να περιπλανηθώ σ'αυτόν!


Αποχαιρετώ λοιπόν τον Μάϊο και προσμένω τα καλύτερα από τον καινούργιο μήνα που ξεκινά αύριο.
Εύχομαι να είναι υπέροχος, φωτεινός, γεμάτος απ' το γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας και με πολλές χαρούμενες στιγμές για όλους μας!

Καλό μήνα και  Καλό Καλοκαίρι όμορφοι!


Σχόλια

  1. Μακάρι ο Ιούνης να είναι όπως τον περιμένεις!Πολύ όμορφη η παρουσίασή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασε πολύ γρήγορα ο μήνας... Έτσι νιώθω κι εγώ!!! Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι Τζινα μου..Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαζί αναρτούμε, μαζί υποδεχόμαστε τον Ιούνη και μαζί κοιτάζουμε το μέλλον με ανοιχτή καρδιά! <3

    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζινάκι μας γέμισες υπέροχες φωτογραφίες και χρώματα στο καταπληκτικό ταξίδι σου! Ελπίζω όλα είναι καλά και να ανάρρωσες πλήρως από την επέμβαση! Πολλά συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου στο Group των Travel Bloggers!!! Και εις ανώτερα!!! Με πολλά πολλά ταξίδια και ακόμα περισσότερες ταξιδιάρικες αναρτήσεις! Θα συμφωνήσω μαζί σου... ο μήνας κύλησε σαν νεράκι και μονίμως αφήνω πράγματα ημιτελή, για αύριο!!! Έλα που το αύριο όμως δεν έρχεται ποτέ! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Κλειώ σ' ευχαριστώ πολύ.. ναι έχω αναρρώσει πια τελείως, βέβαια επίκειται άλλη μια επίσκεψη κατά τις 15 με 20 του Ιούνη στον γιατρό για έλεγχο κι ελπίζω πως δεν θα χρειαστεί να επέμβει ξανά..
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  5. Καταρχάς σιδερένια ( χαμπάρι δεν πήρα η χαμένη!)
    Κι εμένα ο Μάης πέρασε σαν αστραπή! ( πρώτη φορά τον αισθάνθηκα σαν κουτσοΦλέβαρο!)
    Υπέροχη η πρώτη φωτογραφία σου ( αν είχες πάρει μέρος στο Φωτογραφίζειν θα μας είχες φάει όλους λάχανο - κόκκινο το θέμα αυτή τη φορά)
    Καλή συνέχεια στην πορεία και να έχεις έναν υπέροχο Ιούνιο!( ο πιο αγαπημένος μου μήνας!)

    πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ωραίος ο Ιούνιος έχεις δίκιο να τον αγαπάς.. έχει γλυκά βράδια δίχως φοβερούς καύσωνες (συνήθως), έχει ήσυχες θάλασσες και ανέμους (συνήθως).. έχει μυρωδιές από γαλάζια κύματα και πεύκα!

      Φιλιά πολλά Αριστέα μου και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Πήγα κι απόλαυσα το ταξίδι σου...το Άμστερνταμ τελικά είναι πόλη να φωτογραφίζεις...πόσα λουλούδια, και πόσο όμορφα!!
    Καλό μήνα από αύριο, χωρίς απρόοπτα εκτός αν είναι ευχάριστα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tζίνα μου καλή ανάρρωση ... αν και με τόσες καλές ειδήσεις, όπως αυτή του ΤBG σίγουρα ο Ιούνιος θα είναι πολύ καλύτερος!!! Τα φιλιά μου και εύχομαι σύντομα να βρεθούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προχθές που βρεθήκατε το έμαθα τελευταία στιγμή και μου ήταν αδύνατον να έρθω, ελπίζω όμως να έχουμε σύντομα την ευκαιρία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέραα Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα! Καλο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ χρήσιμη η ανασκόπηση που έκανες Τζίνα γιατί για εμένα που απείχα αρκετές ημέρες λόγω δουλειάς μου δίνει την ευκαιρία να διαβάσω αναρτήσεις που έχασα! Καλή, καλή επιτυχία στο καινούργιο σου ταξίδι και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις