Mια Καταστροφική Συνταγή


mia-katastrofiki-syntagi


Σήμερα θα σου αποκαλύψω τι γίνεται στο backstage μιας ανάρτησης και μάλιστα όχι μιας συνηθισμένης αλλά μιας καταστροφικής ανάρτησης!

Θα σου εκμυστηρευτώ τι παθαίνει η έρημη blogger όταν όλα πάνε στραβά, θα σου περιγράψω τον τρόμο και τον πανικό που ακολουθεί για να μάθεις και να μη νομίζεις πως όλα είναι αστραφτερά, όμορφα και τσιριμπίμ  τσιριμπόμ,  ας τα πάρω όμως με την σειρά.

Έχω πει στο παρελθόν ότι τις συνταγές για το edityourlifemag.gr τις προετοιμάζω τα σαββατοκύριακα.
Το Σάββατο αγοράζω τα υλικά που πιθανώς δεν έχω στο σπίτι, την φτιάχνω με την ησυχία μου το μεσημεράκι, την Κυριακή φωτογραφίζω και το αργότερο Δευτέρα την προγραμματίζω για δημοσίευση το πρωινό της Πέμπτης.
Καλού κακού έχω (είχα)  πάντα μια με δυο συνταγές με  φωτογραφικό υλικό και έτοιμο κείμενο σαν στοκ για την περίπτωση κάποιας αναποδιάς, τις οποίες συνταγές όμως, αυτή την φορά, τις είχα χρησιμοποιήσει την μια όταν έλειψα μια βδομάδα στο Άμστερνταμ και την δεύτερη όταν έκανα ένα ξαφνικό χειρουργείο μετά το Πάσχα κι έμεινα λίγες μέρες στο κρεβάτι.
Οπότε το στοκ μου εξανεμίστηκε και δεν είχα πια περιθώρια λάθους ή αναποδιάς.. 

Έχοντας αυτό κατά νου μια ανησυχία και μια αβεβαιότητα, θα σου το ομολογήσω, την είχα... παρ’όλα αυτά  όλα πήγαιναν καλά.. όχι όμως για πολύ όπως αποδείχτηκε, γιατί δυο βδομάδες πριν  ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με την συμφορά!
Όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισα να ετοιμάσω μια συνταγή που δεν είχα κάνει ξανά στο παρελθόν, ξεγελάστηκα γιατί όταν διάβασα τα υλικά και τον τρόπο παρασκευής της μου φάνηκαν πολύ απλά και πολύ «σίγουρα» κι έτσι αγόρασα ό,τι χρειαζόμουν και στρώθηκα να φτιάξω ένα τσιζκέικ που όμως έμελλε να καταλήξει σε τραγωδία.
Άρχισα να υποψιάζομαι την πανωλεθρία που θα ακολουθούσε από την στιγμή που χτυπούσα την κρέμα, η οποία κρέμα υποτίθεται πως θα έπρεπε με το χτύπημα να πήξει, όμως εκείνη ακόμα και μετά από πολύ χτύπημα παρέμενε ρευστή και σφύριζε αδιάφορα η κακούργα ..
Τι την πήρα με το καλό.. τι την αγρίεψα, τι την παρακάλεσα.. τι βρε καλή μου.. τι βρε χρυσή μου.. τι βρε γλυκιά μου.. τι βρε πικρή μου.. τίποτα εκείνη..

Στον πάγκο της κουζίνας επικρατούσε ένας μικρός χαμός κι εγώ συνέχιζα να χτυπάω τουλάχιστον ένα εικοσάλεπτο στο μίξερ, στο τέλος κουράστηκα κι αποφάσισα να την βάλω στην φόρμα με την ελπίδα πως θα έπηζε στο ψυγείο.. (η ελπίδα πεθαίνει τελευταία).
Την άφησα μέχρι την επομένη το μεσημέρι, ένα 24ωρο δηλαδή, για σιγουριά και αφού άπλωσα από πάνω το γλυκό βύσσινο αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να βγάλω την αποσπώμενη φόρμα.. έκανα μια προσευχή, κράτησα την αναπνοή μου και πολύ πολύ προσεκτικά και αργά τράβηξα το στεφάνι της φόρμας γύρω από το γλυκό.. και τότε έγινε αυτό που φοβόμουν..
Η κρέμα κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος, ήρθε κι άπλωσε σαν εκείνες τις  λαστιχένιες χλαπάτσες που πετούσαν τα παιδιά για να παίξουν κι εγώ την κοιτούσα έντρομη!


mia-katastrofiki-syntagi
Ήταν Κυριακή μεσημέρι.. όλα ήταν κλειστά.. δεν είχα κατά νου κάποια άλλη εναλλακτική.. και ο πανικός από κει που ήταν περαστικός κι επισκέπτης έγινε από την μια στιγμή στην άλλη μόνιμος κάτοικος .. τώρα; τι κάνουμε τώρα;
Στην απελπισία μου σκέφτηκα να την ανεβάσω όπως ήταν, μιας και το γευστικό αποτέλεσμα ήταν τέλειο και να εξηγήσω τα ανεξήγητα, αλλά κοιτώντας τις φωτογραφίες ξανά και ξανά δεν μου άρεσε η ιδέα.
Δεύτερη κίνηση να ζητήσω ιδέες και βοήθεια από την υπόλοιπη συντακτική ομάδα του edityourlifemag.gr, η αλήθεια είναι πως εκείνες τις στιγμές του πανικού εκτίμησα ιδιαίτερα την ψυχραιμία και τις λύσεις που μου πρότειναν τα κορίτσια  και θα κατέφευγα σίγουρα σε κάποια από αυτές αν δεν θυμόμουν ξαφνικά το αγαπημένο μας παγωτό που φτιάχνεται σε 5 λεπτά και είναι η απόλυτη απόλαυση για μας όλο το καλοκαίρι.
Οπότε ξεφύσηξα με ανακούφιση, πήρα από το ντουλάπι τα δυο υλικά που χρειαζόμουν και σε ελάχιστο χρόνο τοποθετούσα στην κατάψυξη ένα μεγάλο τάπερ με παγωτό παρφέ που φωτογράφισα την επόμενη μέρα.
Έτσι η ανάρτηση προγραμματίστηκε στην ώρα της για να δημοσιευτεί την Πέμπτη και η καρδιά γύρισε στην θέση της!

Προς το παρόν δεν έχω καταφέρει να δημιουργήσω ξανά ένα στοκ ασφαλείας με κανά δυο έτοιμες συνταγές, όμως πρέπει να το κάνω και μάλιστα άμεσα γιατί δεν θα αντέξω να περάσω δεύτερη φορά άλλο μίνι εγκεφαλικό..



Σχόλια

  1. Λοιπόν, είναι πρωτότυπη και ωραία ιδέα για σειρά αναρτήσεων το "Καταστροφή" (γενικώς, όχι μόνο για συνταγές)! ;-)
    Τελικά, τι πήγαινε στραβά στην κρέμα του cheesecake, κατάλαβες; Και, δε θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις λίγη ζελατίνη διαλυμένη σε γάλα, ώστε να πήξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά μπορούσα να κάνω αν τα μαγαζιά ήταν ανοιχτά ή είχα φτιάξει ξανά στο παρελθόν την συνταγή .. γιατί δοκιμάζοντας πρώτη φορά υπέθεσα πως μπορεί και να θέλει τον χρόνο της και να πήξει στο πάγωμα.. ευσεβείς πόθοι!

      Διαγραφή
    2. Ωραία η ιδέα της Διονυσίας!
      Έχω τραβήξει ζόρια στο ίδιο γλυκό δύο φορές ( τη μία ξέχασα τη ζάχαρη κι όμως βγήκε ωραίο!)
      Τζίνα μου, εγώ τις βρήκα υπέροχες και λαχαταριστές τις φωτογραφίες σου πάντως! Ιδίως την πρώτη που η κρέμα τρέχει.... Και να σκεφτείς...6 χρόνια τώρα εγώ έχω χωρίσει από τα γλυκά. Οριστικά και αμετάκλητα!

      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  2. δε πειραζει αγαπημενη μου, αφου ηταν νοστιμο ολα καλα.
    την επομενη φορα θα βγει σουπερ

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρέ δεν έμεινε ούτε ψίχουλο, δεν το συζητάμε!!
      ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει.. έτσι δεν λένε; χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. Την είδες που την είδες την κρέμα ότι δεν πήζει, δε σκέφτηκες να βάλεις σε μπωλάκια ή ποτήρια το γλυκό!!!Θα είχαμε αποφύγει τη συμφορά!!!Πέραν αυτού πολύ μου άρεσε η ανάρτησή σου!Πόσες φορές κι εγώ κάνω κατασκευές που στην αρχή νομίζω ότι είναι η τέλεια ιδέα και τελικά βγαίνουν χάλια και φυσικά δε μπαίνουν στο μπλογκ!Δεν είχα σκεφτεί να γράψω και γι'αυτές, ίσως στο μέλλον το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα σου πω ότι δεν πέρασε καν από το μυαλό μου; ..
      Πολύ καλή ιδέα, θα την έχω υπ'όψι μου για το μέλλον, προς το παρόν παλεύω να στοκάρω κανα δυο συνταγές για να είμαι ήσυχη! :))

      Διαγραφή
  4. Και εγώ αυτό που είπε η Δέσποινα σκέφτηκα! Στο ποτήρι για γλυκό!! Την έχω πατήσει και εγώ πάντως προσπαθώντας να κάνω παγωτό και έπρεπε και καλά να πήξει η κρέμα... Ποτέ δεν έφαγα το παγωτό!! χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρώτα μου ήρθε με mail η παρακάτω ημιτελή φράση, "Μια καταστροφική συν..." και πριν ανοίξω να διαβάσω την ανάρτηση, το μυαλό μου (μάλλον λόγω ζέστης)πήγε στο καταστροφική συν.. άντηση, συνάντηση και σκέφτηκα τη δική μας τότε συνάντηση που καθόλου καταστροφική δεν υπήρξε!!!
    Τώρα, επειδή η ζωή, μου έμαθε να βλέπω το καλό σε κάθε "κακό" που μου συμβαίνει, στη περίπτωση σου είδα δυο καλά, το ένα είναι οι πραγματικά άψογες καλλιτεχνικά φωτό της "αποτυχίας" και το δεύτερο, είναι πως και εδώ, το πάθημα, σου έγινε μάθημα και στόκαρες άλλες συνταγές όπως παλιά!
    ΑΦιλάκια επί τέλους πιο δροσερά, απ΄το βουνό μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tυχερήηηηηηηη! εκεί πάνω στα βουνά ούτε που θα σας αγγίζει ο καύσωνας, απλά θα νιώθετε λίγη ζέστη παραπάνω, σωστά;
      Φιλιά Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  6. Εγώ πάντως όταν μπαίνω στη κουζίνα μόνο καταστροφές δημιουργώ... χο χο χο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σημασια ειναι να εχει ωραια γευση για να μην παει χαμενος ο κοπος και τα υλικα!
    Δεν πειραζει συμβαινουν και ατυχηματα!

    υγ. ειναι καλο να εχεις στοκ αναρτησεις ομως εγω ακομα δεν το καταφερα να το κανω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eννοείται πως το τσακίσαμε γιατί η γεύση ήταν σούπερ, όμως ανάρτηση δεν γινόταν, δεν βαριέσαι.. καλά που σκέφτηκα το παγωτάκι και ξελάσπωσα :))

      Διαγραφή
  8. Πρόσφατα μου έτυχε κάτι παρόμοιο με συνταγή τάρτας και γέλασα πραγματικά με την ανάρτηση γιατί είχα σκοπό να ανεβάσω το επιτυχημένο γλυκό και έμεινα με την όρεξη! Τώρα το να έχεις και ένα deadline ε αυτό θέλει πραγματικά γερό στομάχι. Επειδή σημασία έχει η προσπάθεια και είναι γεγονός πως μαθαίνουμε και από τα λάθη μας, δίνω συγχαρητήρια για τις φωτό και το γευστικό αποτέλεσμα. Καλό και δροσερό καλοκαίρι εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω πως όσες έχουμε γράψει συνταγές δεν υπάρχει περίπτωση να μην "την πατήσαμε" έστω και μια φορά.. και αν εξαιρέσεις τον αρχικό πανικό στο τέλος πάλι ωφελείσαι γιατί έχεις θέμα για μια ακόμα ανάρτηση!

      Διαγραφή
  9. ποσες φορες εχω βρεθει σε αυτη τη θεση!!!δε πτοουμαι ομως ;) προσπαθω το συμμαζευω και κανω κατι νεο ! επρεπε να το βαλεςι σε ατομικα μπολ η ποτηρια κ να λες ετσι ειναι η συνταγη χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου ήταν τέτοιος ο πανικός που δεν το σκέφτηκα καθόλου να το βάλω σε ποτήρια.. χαχαχαχα.. δεν βαριέσαι.. τέλος καλό.. όλα καλά!

      Διαγραφή
  10. Πραγματικά στην ίδια θέση με σένα και χωρίς την εναλλακτική λύση έχω έρθει αρκετές φορές ειδικά όταν πρόκειται για μεταμορφώσεις επίπλων. Και να είσαι έτοιμη να παραδώσεις ένα έπιπλο, να κάνεις την πατίνα, να μη σου πετυχαίνει και να πρέπει να τρίψεις και να ξαναβάψεις από την αρχή. Το γλυκό ακόμη και ρευστό είναι πράγματι λαχταριστό τουλάχιστον οι φωτογραφίες σου το απογείωσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις