Έχουμε γενέθλια και δίνουμε δώρο!

Happy-birthday-eikones-kai-psithyroi


Αύριο είναι σημαντική μέρα κι αυτό δεν θα μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σου.
Γιορτάζω διπλά, αρχικά γιατί αύριο το μεγάλο αστροπελέκι γίνεται 17 χρονών αλλά κι επειδή σαν αύριο πριν δυο χρόνια  αποφάσισα πως είχε έρθει η ώρα για την οριστική μετάβαση από
 "άρες μάρες" σε "εικόνες & ψίθυροι".

Μάζεψα που λες τα μπογαλάκια που είχα μαζεμένα από το μακρινό 2007 και με συνοπτικές διαδικασίες έκανα την "μετακόμιση".


Η Μετάβαση και Αλλαγή 


Πρέπει να ομολογήσω πως στην αρχή είχα την αίσθηση πως το μόνο που άλλαξε ήταν το όνομα του blog.. και νομίζω πως σωστά την είχα..
Το συναισθηματικό  δέσιμο με τις "άρες μάρες" όπου έκανα τα πρώτα άτσαλα, η αλήθεια να λέγεται,  βήματά μου σαν blogger δεν με άφηνε να προχωρήσω γρήγορα σε άλλες αλλαγές..
Ένιωθα λίγο προδότης.. λίγο σαν την άκαρδη μάνα που εγκατέλειπε το μοναχοπαίδι της.. ήθελα τον χρόνο μου.
Γι' αυτό συνειδητά άφηνα να κυλήσει ο καιρός  περπατώντας  στα γνωστά μονοπάτια που τόσο καλά γνώριζα.. επιλέγοντας για κάποιο χρονικό διάστημα να κάνω τα ίδια ακριβώς βήματα..
Πέρασε ένας χρόνος μέχρι να αποφασίσω  πως ήρθε πια ώρα για οριστική αλλαγή.. για γενική ανακαίνιση της εμφάνισης του blog.
Από κει και πέρα το ένα έφερνε το άλλο.


Το Νέο Ξεκίνημα


Οι παλιοί δεσμοί είχαν γίνει αγαπημένη ανάμνηση και έμεναν πια πίσω.. μπροστά ανοιγόταν ένας καινούργιος κόσμος που ήθελα σαν τρελή να τον εξερευνήσω.
Η καινούργια μεγάλη αγάπη μου, η φωτογραφία, έγινε το επίκεντρο της κάθε ανάρτησης και ο κεντρικός της άξονας, τα ταξίδια και οι περίπατοι έγιναν αναπόσπαστο κομμάτι της θεματολογίας του blog, καινούργιες συνεργασίες ξεκίνησαν που μου έδωσαν και συνεχίζουν να μου δίνουν πολλή χαρά και τέλος ήρθε κάτι ακόμα μεγαλύτερο και πολύ πιο σημαντικό.. η αποδοχή του blog σαν μέλος των TBG.



Τα Μελλοντικά Σχέδια


Τώρα πια νιώθω πως ένας καινούργιος κόσμος ανοίγεται, νέοι δρόμοι με περιμένουν να τους περπατήσω κι εγώ βρίσκομαι σε έναν δημιουργικό ενθουσιασμό με χιλιάδες ιδέες στο μυαλό, με όνειρα, με επιθυμίες, με αγωνία, με πείσμα αλλά και με μεράκι να τα καταφέρω και να εξελίξω σε κάτι αξιόλογο και όμορφο τούτο το blog.
Βασική προϋπόθεση για όλα αυτά είσαι εσύ! 
Εσύ που με συντροφεύεις, που με ακολουθείς στα ταξίδια μου, που ενθουσιάζεσαι με τις φωτογραφίες μου, που με ενθαρρύνεις, που μπαίνεις στον κόπο να αφήσεις δυο λόγια στα σχόλια, που γίνεσαι συνοδοιπόρος και σύντροφος στις περιπλανήσεις μου.



Το Κέρασμα


Σε ανταπόδοση λοιπόν όσων παίρνω από εσένα θέλω για πρώτη φορά να σου προσφέρω κι εγώ κάτι.
Ένα κέρασμα για τα γενέθλια του blog.. ένα δώρο αγάπης από εμένα σε σένα σαν αντάλλαγμα όσων μου έχεις προσφέρει εσύ όλα αυτά τα χρόνια.

Μια προσωπική φωτογράφιση λοιπόν που θα περιλαμβάνει 10 φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή για έναν ή μια τυχερή από αυτούς που θα ακολουθήσουν τα εξής τρία βήματα.
1. αφήνεις ένα σχόλιο στην ανάρτηση.
2. like στην σελίδα του "εικόνες & ψίθυροι" στο facebook και share του διαγωνισμού
3. εγγραφή στο newsletter.

Η κλήρωση θα γίνει μέσω του Random org. 
Τελευταία μέρα συμμετοχής στον διαγωνισμό ορίζεται η 14η Αυγούστου.
 Ο νικητής ή η νικήτρια θα ανακοινωθεί στις 15 Αυγούστου από τούτη εδώ την ανάρτηση και θα πρέπει να επικοινωνήσει μαζί μου εντός 48 ωρών για να συνεννοηθούμε.
Επίσης να επισημάνω πως η φωτογράφιση θα πρέπει να γίνει εντός των ορίων του νομού Αττικής για ευνόητους λόγους.. 

Καλή τύχη!

 Νικήτρια του διαγωνισμού

Είχα μεγάλη αγωνία γι' αυτόν τον διαγωνισμό μιας και ήταν ο πρώτος μου.
Όπως λοιπόν υποσχέθηκα μόλις η ώρα πήγε 00:01 έκανα την κλήρωση. 
Τα ονόματα όλων συμπεριλήφθηκαν στην λίστα και ήσαν συνολικά 23.


και η μεγάλη νικήτρια είναι η Αinafets!


Στεφανία μου να είσαι πάντα τυχερή και καλότυχη, περιμένω να επικοινωνήσεις μαζί μου στο email μου.


Υγ. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες όσες πήρατε μέρος και υπόσχομαι, επειδή είδα πως άρεσε πολύ σαν ιδέα δώρου η προσωπική φωτογράφιση, πως θα γίνει στο μέλλον κι άλλος διαγωνισμός με το ίδιο έπαθλο!





     


Σχόλια

  1. χρονια πολλα. ευχαριστουμε για το δωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόόόόνια πολλά καλή μου Τζίνα!!! Σε διαβάζω πια τόσα χρόνια και νιώθω ότι σε ξέρω μέσα από το φιλόξενο μπλογκοσπίτι σου! Χαίρομαι πάρα πολύ για την ανάπτυξή του blog, αλλά και για τα δικά σου νέα μονοπάτια και εύχομαι πολλά ακόμα δημιουργικά χρόνια!!!! Χρόνια πολλά και για το αστροπελέκι σου, να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις!
    Υπέροχο το δώρο σου... Συνήθως δεν είμαι τυχερή στους διαγωνισμούς, αλλά πολύ θα ήθελα μια φωτογράφιση από εσένα, γιατί αγαπώ τις φωτογραφίες σου!
    Σε φιλώ γλυκά και σε ευχαριστώ για το μοίρασμα όλα αυτά τα χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Τζινάκι μου, διπλά!Πρώτα για το αστεροπελέκι σου, χα χα χα και μετά για τη μεγάλη μετάβαση!!! Είναι πολύ όμορφο να έχεις πολλούς λόγους για να γιορτάσεις!!! Φιλιά πολλά πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χρόνια πολλά λοιπόν!να χαίρεσαι και το αγοράκι σου ή μάλλον την αγορίνα σου!17 ε?Σου κάνω επίσημη πρόταση να συμπεθεριάσουμε!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω, θεικό δώρο! Τζίνα μου νομίζω ότι η αλλαγή που έκανες τον τελευταίο χρόνο, το καινούργιο λογότυπο αλλά και η πρόοδος στην φωτογραφία απογείωσε το blog σου. Να σου ζήσει ο γιος και το μπλογκ! Ενα μεγάλοοοοο φιλίιιιι!!!Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εύχομαι καλή συνέχεια και χρόνια πολλά στο μπλογκ σου!
    Και φυσικά χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα στο γιο σου!! Να τον χαίρεσαι!
    Δίνεις κι ωραίο δώρο, αλλά είμαι δυστυχώς εκτός των ορίων!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρονια πολλα για τα διπλα γενεθλια!!! Πολυ ομορφο κι ενδιαφερον το blogσου κοριτσι μου!!! Να χαιρεσαι και το παλικαρι σου!!!! Πολυ ομορφη σκεψη αυτο το δωρο!!! Μακαρι να ειμαι τυχερη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά, καλά & γεμάτα έμπνευση άνωθεν δοσμένη!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά για όλα όσα γιορτάζεις!!! Πολύ πρωτότυπη η ιδέα του δώρου!!! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά!!! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σας και το υπέροχο blog σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά! Πολυ όμορφη σκέψη, πολυ όμορφο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τζίνα μου καταρχήν να χαίρεσαι το Αστροπελέκι σου! Καλά λίγο έμεινα πάλι με την ηλικία γιατί θυμάμαι τότε που σε πρωτοδιαβαζα ήταν μαθητής Γ Δημοτικού αν θυμάμαι καλά!
    Χρόνια πολλά και στο ιστολογιο σου, να σαι καλά, να μας γράφεις και να δημιουργείς! Ευχαριστούμε για το δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά του αγοριού σου Τζίνα, χρόνια γεμάτα αγκαλιές και γέλια θα του ευχηθώ. Και χρόνια πολλά και καλά σε τούτο το πανέμορφο σπιτάκι, που κάθε φορά που μπαίνω νιώθω σαν να κάθομαι στην αυλή της γιαγιάς μου, να μου έχει ψήσει καφέ και να μου βγάζει γλυκό του κουταλιού βύσσινο, φτιαγμένο από τα χεράκια της. Έτσι οικείο και γλυκό θα σου ευχηθώ να συνεχίσει να είναι για άλλα τόσα κι ακόμη παραπάνω χρόνια, όσα εσύ αντέχεις να γεμίζεις τη ματιά μας με τη δική σου. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζίνα εύχομαι στο αστροπελέκι σου και στο μπλογκ σου χρόνια πολλά!Αν και είμαι νέα στο χώρο πολλές φορές έχω βρεθεί στη πόρτα σου.Αγορομανα κι εγώ και με μια τελείως αδουλευτη και ερασιτεχνική αγάπη για τη φωτογραφία είχα πάντα για απωθημένο να έχω έναν αριστοτεχνη του ειδους να αναδείξει το καλό μου προφίλ! (Αν και σαν μανα το ιδανικό θα ήταν να συμπεριλαμβανονται τα δυο μου βάσανα! )
    Ελπίζω να φανώ τυχερή στην ονομαστικού εορτή!
    Ευχαριστούμε για το υπέροχο δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τζινα χρονια πολλα σιυ ευχομαι γεματα υγεια αλλα και έμπνευση. Σε διαβαζω εδω και ενα χρονο και ανυπομονω για τις αναρτησεις σου μου αρεσει το στυλ γραφης σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τζίνα μου αγαπημένη! Πρώτα απο ολα και ανεξάρτητα απο ολα τα αλλα, χρονια καλα και χρονια ευτυχισμένα στο αστροπελέκι σου! Να ειναι γερός και γεμάτος στιγμές στην ζωή του!!

    Στα του blog. Καταλαβαίνω απόλυτα πως Ένιωσες στην μετάβαση. Αλλα δεν σου λείπει κιολας λιγο το αρχικό σου blog? δεν ξέρω.... Εμένα μου λείπει παρα πολυ και μερικές φορές μετανιώνω που δεν συνέχισα απο εκει που ξεκίνησα.

    Για τον διαγωνισμό δεν θα πω πολλα. Ειναι καταπληκτικός!! Αλλα και μα μην κερδίσω μια φωτογράφιση μαζι θα την κάνουμε! οποτε εχουμε μέλλον μπροστά μας εμείς οι δυο!!

    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά καλά και αξέχαστα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο αστροπελέκι σου.
    Χρόνια πολλά για μπλογκ σου..
    Εύχομαι να βρεις μέσα από αυτή την μετάβαση όλα όσα θέλεις!!!
    Θα χαρώ να σε γνωρίσω και από κοντά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ααααα τι ωραια που σε ξαναβρήκα ...!! ναι απο το αρες μαρες σε γνωρισα ... για τόσο παλια λεμε..χα..χα.. Τζινακι μου με γεια το καινουργιο σου λούκ... μου αρεσει.. πολύ... μια απο τα ιδια εχω κολησει και εγω στα παλια... η αλλαγες μεχρι να τις μαθω με αποσυντονιζουν..χα.χα.
    Τωρα καταλαβα πως να μπαινω μεσα στις αναρτησεις σου απο το πλαι έ;...
    χαιρομαι που η τυχερή τις κληρωσης σου ειναι η φιλη Στεφανία..παντα τυχερή να είναι στην ζωή της... τωρα που βρήκα τον δρομο θα έρχομαι ...να τα λεμε .. να περνας ομορφα καλο υπολυπο καλοκαιριου...!!
    Αν δυσκολευομαι ξερω και το αλλο μονοπατι.. σαν αυτό που επικοινωνησα... ε; φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις