Φθινόπωρο και Αλλαγές


fthinopwro-kai-allages



Έχω δηλώσει επανειλημμένα πως είμαι "παιδί του χειμώνα" και ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτήν την τρέλα με το καλοκαίρι.
Τί ακριβώς σου αρέσει το καλοκαίρι για να καταλάβω..
Έχει ζέστη.. πολλή ζέστη, ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΗ ζέστη, ιδρώνεις, κολλάς, μπαίνεις σε λεωφορείο ή μετρό και το άρωμα που επικρατεί είναι το eau de parfum hydrotila ,  κάνεις μπάνιο σε θάλασσες παρέα με  όλο το λεκανοπέδιο Αττικής και περιχώρων και κατά συνέπεια με τα "απόβλητα" (βλέπε ούρα) όλων αυτών, θέλεις να κάτσεις στην βεράντα το απόγευμα να πιεις τον καφέ σου και καταλήγεις να βγάζεις χρησμούς σαν την Πυθία από τα πολλά φιδάκια που απλώνεις τριγύρω για να αντιμετωπίσεις τα κουνούπια που αποφάσισαν να μάθουν κέντημα πάνω σου, είσαι συνεχώς "διαλυμένος" από την ζέστη και .. μπορώ να συνεχίσω το κατεβατό των αρνητικών του καλοκαιριού για πολύ ακόμα αλλά δεν θέλω να σε κουράσω.
Και για να μη λες πως πάλι γκρινιάζω παραδέχομαι πως έχει και τα καλά του.. όχι πολλά .. αλλά ένα σίγουρα..  την μεγαλύτερη διάρκεια της μέρας.. τίποτα άλλο!

Φθινόπωρο και υποχρεώσεις

Ναι, ο Σεπτέμβριος μου τα χαλάει λίγο γιατί φέρνει μαζί του ένα πακέτο υποχρεώσεων (σχολεία, εγγραφές, φροντιστήρια, ασφάλειες) που δεν με αφήνουν να χαρώ όσο θά' θελα τον ερχομό του, παρ' όλα αυτά δεν παύει να είναι η απαρχή μιας πανέμορφης εποχής.
Και αν ο πρώτος μήνας του φθινοπώρου είναι λίγο δυσάρεστος από οικονομικής πλευράς, υπάρχουν ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος για να μας αποζημιώσουν.

Φθινόπωρο και Αλλαγές

Σε κάποιες περιοχές της χώρας μας η 31η Αυγούστου ονομάζεται "κλειδοχρονιά" επειδή τελειώνει ο προηγούμενος χρόνος, ενώ η 1η Σεπτεμβρίου ονομάζεται "αρχιχρονιά".
Ο Σεπτέμβριος λοιπόν είναι ο πρώτος μήνας της νέας χρονιάς και παράλληλα σηματοδοτεί την αλλαγή..  
Η φύση αλλάζει, τα χρώματα γύρω γλυκαίνουν, οι πρώτες βροχές ποτίζουν την διψασμένη γη, η φύση αναγεννάται μετά το καλοκαιρινό ολοκαύτωμα.
Έτσι αναγγεννήθηκαν και οι "Εικόνες & Ψίθυροι" λίγο πριν κατεβάσουν ρολά για τις καλοκαιρινές τους διακοπές έτσι ώστε να τις βρει ανανεωμένες η απαρχή της νέας περιόδου!
Σημαντική βοήθεια σε αυτή την αλλαγή η φίλη μου Ευαγγελία που έκανε πάλι το θαύμα της και με ξετρέλανε με το αποτέλεσμα στην σχεδίαση του blog.
Eλπίζω να αρέσει και σένα όσο εμένα τούτη η νέα εμφάνιση της διαδικτυακής γωνιάς μου, γι' αυτό άσε ένα σχόλιο με την γνώμη σου, θετικό ή αρνητικό δεν έχει σημασία, για μένα είναι το ίδιο σημαντικά και τα δυο.


fthinopwrines-allages





Καλό Φθινόπωρο!

Καλό φθινόπωρο λοιπόν, ας το υποδεχτούμε με αισιόδοξα χαμόγελα, με θετική διάθεση κι ας κάνουμε μια νέα αρχή σε όσα ζούμε, όσα νιώθουμε, όσα αγαπάμε.
Ας παρακολουθήσουμε την φύση κι ας ακολουθήσουμε το παράδειγμά της.. ας αναγεννηθούμε μαζί της!

Τέλος μια φιλική συμβουλή που με αυτήν συνηθίζω να κλείνω κάθε γραπτό μου μήνυμα στο εβδομαδιαίο newsletter που στέλνω στους φίλους του blog.

..

Πρόσεξε τον εαυτό σου γιατί αν δεν το κάνεις εσύ δεν θα το κάνει κανείς άλλος..

Φιλιά πολλά!

Σχόλια

  1. Καλημέρα και καλό φθινόπωρο!Το έκανε το θαύμα της η Εύα πάλι!Έγινε πολύ όμορφο το blog σου!
    Υ.Γ. Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα από κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ χάρηκα Βάσω.. και παρ' όλο που μέχρι τελευταία στιγμή νόμιζα πως δεν θα τα καταφέρουμε, τελικά όλα τα εμπόδια παραμερίστηκαν και βρεθήκαμε να πιούμε εκείνο τα καφεδάκι από κοντά και να τα πούμε!

      Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρω να έρθω στην Θεσσαλονίκη που τόσο αγαπώ και να τα πούμε πάλι!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Τζίνα μου! Πολύ μου αρέσει η ανανεωμένη μορφή του μπλογκ σου! Με γεια! Για τις απόψεις σου για το καλοκαίρι δεν θα συμφωνήσω, μιας κι είμαι κορίτσι καλοκαιρινό και λατρεύω το καλοκαιράκι, αλλά θα σου δώσω δίκια και θα σε καταλάβω, όπως καταλαβαίνω και τον άντρα μου... ;) Όσο για το φθινόπωρο είναι πράγματι μια υπέροχη εποχή, που πάντα λέω ότι για μένα είναι πρωτοχρονιά. Καλό φθινόπωρο και πολλές καλές αλλαγές! Φιλάκια πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Toυλάχιστον μας καταλαβαίνεις και μας βρίσκεις και μερικά δίκια.. κάτι είναι κι αυτό από ένα.. καλοκαιρινό κορίτσι!
      Καλό φθινόπωρο Κατερινάκι μου, σ'ευχαριστώ και για την γνώμη σου για την ανανέωση του blog.. φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Τζίνα μου και καλό φθινόπωρο. Κι εγώ δεν αγαπώ τρελά το καλοκαίρι, μόνο ίσως για το γεγονός ότι δεν δουλεύω και περνάω χρόνο στο σπίτι. Είμαι παιδί του χειμώνα! Με γεια η νέα όψη του blog. Εγώ πάλι είμαι λάτρης του λογότυπού σου! Καλή αρχή στην αρχιχρονιά μας και εδώ θα μαστε να τα λέμε! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους και ένας χειμερινός τύπος!
      Καλό φθινόπωρο Κάλη μου, καλή νέα σεζόν με πολλά πολλά ταξίδια :))
      Χαίρομαι τόσο που αρέσει η νέα εμφάνιση του blog.. και ναι το λογότυπο δεν το αλλάξαμε γιατί έχει γίνει πια σήμα κατατεθέν χαχαχα

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω ότι το μπλογκ έγινε υπεροχότατο! θα διαφωνήσω με την άποψη σου περί καλοκαιριού! ναι έχει όλα αυτά που λες, αλλά έχει τόοοοοσα καλά! έχει φρούτα με υπέροχα αρώματα και γεύσεις, έχει βόλτες περισσότερες και σε ανοιχτά ή φυσικά μέρη, έχει άπειρες παραλίες και μοναχικές αρκεί να τις ψάξεις! Ζούμε σε μια απο τις ωραιότερες χώρες του κόσμου με ένα απίστευτο καλοκαίρι, πως να μην το λατρέψουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχούλα μου διαφωνώ με όσα λες αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμά σου να τα λες (χαχαχαχα) Voltairos speaking..

      Χαίρομαι που σου αρέσει η καινούργια εμφάνιση!

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο, μοντέρνο και τόσο φρέσκο! Πέρασα κι εγώ σε καινούργιο "σπίτι" πριν λίγο καιρό κι αισθάνομαι πως είναι σαν να άρχισα από την αρχή. Τα μαγικά χέρια της Εύας και η αστείρευτη όρεξη της για δουλειά μας δίνουν την δυνατότητα να χαιρόμαστε τα καινούργια μας blog. Θα διαφωνήσω για το καλοκαίρι... ναι τα έχει όλα αυτά αλλά και τόσα καλά ακόμη. Άνοιξα τα μάτια μου για πρώτη φορά μέσα στην ντάλα του καλοκαιριού, Ιούλιο μήνα και για μένα μόνο αυτό υπάρχει μόνο αυτό περιμένω όλο τον χρόνο! Φιλιά και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την είδα την αλλαγή στο blog σου και την ζήλεψα!
      Υπέροχη από όλες τις απόψεις .. είναι τόσο ΕΣΥ!

      Όσο για το καλοκαίρι.. το ξέρω πως είστε περισσότερες αυτές που το αγαπάτε, εμείς οι χειμερινοί τύποι είμαστε οι λίγοι γι'αυτό και είμαστε.. συλλεκτικά κομμάτια! χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Τί ωραίο που έγινε το νέο blog. Φρέσκο και πολύ ευανάγνωστο. Μπράβο! Ζηλεύω απίστευτα τις ανανεώσεις που κάνετε όλοι και ανυπομονώ να έρθει κι η δική μου στιγμή για ολικό φρεσκάρισμα :)
    Όσο για τις εποχές... κι εγώ καλοκαιρινή είμαι, μα ο άντρας μου με έμαθε να αγαπώ και τον χειμώνα το ίδιο βαθειά, οπότε σε καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δικό σου blog Μαριάννα μου δεν έχει ανάγκη από "φρεσκαρίσματα", το περιεχόμενό του είναι αρκετό για να μαγνητίσει τον αναγνώστη και να γίνει φανατικός οπαδός :))

      Διαγραφή
  7. Τζίνα μου μπράβο για το φρέσκο, υπέροχο και ανανεωμένο blog σου! Η Εύα το έκανε το θαύμα της! Για τις εποχές τώρα θα σου πω ένα μεγάλο μου μυστικό! Μου αρέσουν όλες!!! Αλλάζουν τη στιγμή που έχω αρχίσει να βαριέμαι την προηγούμενη! Και έτσι πάντα υπάρχει ένας αέρας ανανέωσης στην καρδιά μου! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως έχεις βρει την χρυσή τομή κι έτσι είσαι πάντα ευχαριστημένη!
      Έξυπνο!! :))

      Διαγραφή
  8. Δεν το πιστευω!!!! Συμφωνώ με τη γκρίνια σου!!!!
    Ουτε σ'εμενα αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ το καλοκαίρι. Το απολαμβάνω μόνο στις διακοπές με τους φίλους μου κατι που εχω χρόνια να κανω.
    Δεν μ'αρεσει η ζεστη δεν μου αρεσει η Τρίπολη (φεύγω για κατω γιατί δεν δουλευω το καλοκαίρι οποτε να μειώνω λίγο τα έξοδα του φάδερ τα οποία ελλειψαν να επανελθουν σε μορφή ψυχοφαρμάκων φέτος), δεν δεν δεν! ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΝΕΥΩ! τόσο απλά! Και ναι βρέθηκε ένα πραγμα να γκρινιάξω περισσότερο από εσένα
    Καλή επιστροφή στο φθινόπωρο λοιπόν την εποχή των αλλαγών!!! Πολύ όμορφο το blog σου και σουπερ η ανανέωση!!!
    Σε γλυκοφιλώ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σημειώσουμε την ημερομηνία και την ώρα που συμφωνήσαμε σε κάτι εμείς οι δυο.. ναι;
      :P

      Διαγραφή
    2. χχαχαχαχχαχαχαχα Έκλαψα! Ναι :P

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει πολύ η νέα εμφάνιση του μπλογκ αν και για να είμαι ειλικρινής με δυσκολεύει λίγο το ότι το κείμενο είναι κεντραρισμένο, δυσκολεύει την ανάγνωση, αλλά ευτυχώς είναι μεγάλη η γραμματοσειρά και μειώνεται το πρόβλημα. Όπως καταλαβαίνεις εγώ τώρα είδα τις αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου αρέσει πολύ η νέα εμφάνιση του μπλογκ αν και για να είμαι ειλικρινής με δυσκολεύει λίγο το ότι το κείμενο είναι κεντραρισμένο, δυσκολεύει την ανάγνωση, αλλά ευτυχώς είναι μεγάλη η γραμματοσειρά και μειώνεται το πρόβλημα. Όπως καταλαβαίνεις εγώ τώρα είδα τις αλλαγές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλά που μου το είπες Δέσποινα, αν είναι να δυσκολεύει την ανάγνωση να μην το κεντράρω...
      χαίρομαι όμως που σου αρέσει η νέα εμφάνιση :))

      Διαγραφή
  11. Ευτυχώς και μου έστειλες mail γιατί δεν λαμβάνω από πουθενά τις νέες αναρτήσεις σου... δεν ξέρω πώς να συνδεθώ (λόγω ασχετοσύνης) γι αυτό κάνε κάτι!!!
    Πάντως προς το παρόν αρνούμαι να ευχηθώ καλό φθινόπωρο πρώτα γιατί λατρεύω το καλοκαίρι με τον ήλιο και τη ζέστη και μετά, γιατί το φθινόπωρο μπαίνει επισήμως στις 22 του μήνα!
    Με γεια το νέο και πάλι look και πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις