Τα Κρικρι Και Τα... Μουλάρια!

Η Άννα μου θύμισε το δικό μου πέρασμα απ'το φαράγγι της Σαμαριάς πριν πολλά χρόνια.
Τότε που οι μεγάλοι μου γιοί είχαν την ηλικία των αστροπελεκιών.
Εκείνο λοιπόν το καλοκαίρι γυρίζαμε την Κρήτη οικογενεικά με τροχόσπιτο.
Φυσικό ήταν να μην αφήσουμε το φαράγγι έξω απ'την περιήγησή μας.
Ξεκινήσαμε νωρίς ένα πρωί κι αρχίσαμε να κατηφορίζουμε τα στενά μονοπάτια του.
Τα πιτσιρίκια ακολουθούσαν χωρίς μεγάλο ενθουσιασμό.
Για κείνα ήταν απλά ένα βαρετό περπάτημα και τίποτα περισσότερο.
Κάποια στιγμή θέλοντας να τους τραβήξω το ενδιαφέρον για κείνη τη μοναδική και υπέροχη εμπειρία που βίωναν και βλέποντας ψηλά στα βράχια μερικά κρικρί, γύρισα και τους είπα:
- κοιταξτε... κοιτάξτε, κρικρί!
Ο μεγάλος έριξε μια αδιάφορη ματιά δίχως να μπει καν στον κόπο να σχολιάσει.
Ο μικρός έψαξε με τα μάτια στην αντίθετη κατεύθυνση απ' αυτή που τους έδειχνα εγώ κι όταν τελικά κατάλαβε πού έπρεπε να κοιτάξει, τα κρικρί είχαν εξαφανιστεί.
Λίγο πιο πέρα όμως έτυχε να δει ένα μουλάρι και τότε γύρισε κι είπε το ανεπανάληπτο!
- τελικά μαμά τα κρικρί μοιάζουν πολύ με μουλάρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Σχόλια

  1. ειναι ενα απο τα πραγματα που θελω να κανω ελπιζω καποτε να αξιωθω...
    Καλημερα Νιοβη μου
    Αχαχααχ παντως δικιο ειχαν τα παιδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αφου δεν το ειδαν....και ειδαν το μουλαρι...


    Να μου φιλησεις τον Δια τι κανει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από μια άποψη..ναι είχαν δίκιο :)
    O Δίας μια χαρά είναι... έχει γίνει τεράστιος, φαίνεται πως ο αέρας της εξοχής του κάνει καλό χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω πάει Κρήτη, αλλά το φαράγγι το είδα μόνο από πάνω, γιατί ήμουν μικρός...
    Αλλά διέσχισα το φαράγγι του Βίκου και πήρα το αίμα μου πίσω!

    Καλορίζικο το νέο μπλογκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μ' αρέσουν πολύ τα αστροπελέκια σου, το ξερεις!!

    να μου τα φιλησεις :)))

    το φαράγγι το περασα, ενθουσιασμένη δεν έμεινα, όμως περι ορέξεως..

    φιλιά
    και καλά να τα λεμε ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eγώ πάλι Βασίλη δεν έχω περάσει του Βίκου, όμως έχω ακούσει τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαριλένα μου θα στα φιλήσω, αλλά στο συμβάν πρωταγωνιστές ήταν τα ... μεγάλα αστροπελέκια που τώρα είναι πια άντρες της παντρειάς :)
    Φαντάζομαι πως εσύ θες να σου φιλήσω τα τωρινά :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χι-χι!!
    Πολύ πετυχιμενο!
    Αν και πρόσφατα πήγα Κρήτη, το φαράγγι δεν το πέρασα.
    Δεν το συγχωρώ στον εαυτό μου, που πίστεψα κάποιους που μου είπαν οτι,
    θα αφήσω τα κοκκαλακια μου εκεί, πως δεν ειναι διαδρομή να την κάνεις με παιδιά, κ.α.
    Νιόβη...ετσι έλεγα την πρώτη μου κούκλα!
    Και κοιτα συμπτωση,aremare εγώ,
    αρες μαρες-κουκουναρες εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aremare καλωσόρισες :) Το φαράγγι μπορείς να το διασχίσεις με παιδιά αρκεί να θέλουν να περπατήσουν για σχεδόν έξι ώρες!
    Καλό είναι πάντως πριν να έχεις κάνει μια κουβεντούλα μαζί τους, έτσι ώστε αν αρχίσουν την γκρίνια να μπορείς να απαντήσεις "λυπάμαι που ταλαιπωρείσαι όμως η απόφαση ήταν δική σου" :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις