Η .. Ματαιοθήκη

Στο καινούργιο σπίτι υπάρχει ένα μικρό "τυφλό" δωμάτιο που είναι διαμορφωμένο σε ιματιοθήκη.
Δεν ξέρω αν είναι σωστή η λέξη που χρησιμοποιούμε οικογενειακώς, αλλά απ'τον καιρό που επεξεργαζόμασταν τα σχέδια του σπιτιού, το συγκεκριμένο δωμάτιο βαπτίστηκε από μένα έτσι κι έμεινε...
Ο πρόλογος είναι για να καταλάβετε την παρακάτω στιχομυθία μεταξύ πατέρα και μικρού αστροπελεκιού.
- Παναγιώτη κοίτα να δεις αν είναι το κινητό μου στο μπουφάν μου
- πού το έχεις το μπουφάν;
- στην ιματιοθήκη
Παναγιώτης τρέχοντας προς τη σκάλα του πάνω ορόφου
- α... στην ματαιοθήκη...

.... του μάταιου τούτου κόσμου!!!!


Σχόλια

  1. xe xe!!!!συννενοηση κουφο τηλεφωνο.Μου θυμησε ενα παιχνιδι..

    Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
    ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Ανασταση και σε σένα Σκρουτζάκο, με Υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχαχα....και μου ειχαν λειψει τα μαργαριταρια των αστροπελεκιων.

    Καλη Ανασταση Τζινα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχαχααχα....!!!

    Πού να δεις, τον ..μεγάλο μου;!!
    Αμα του έχει αρέσει μια ωραία λέξη, την βάζει παντού! Κολλάει, δε κολλάει!!
    π.χ. ''κατανόηση'' :
    - Πού να δεις γιαγιά, τι παιχνίδια βγάζει ο μικρός απο τα συρτάρια,.. και γίνεται ..... κατανόηση!

    ...:):):):):)......


    Χριστός Ανέστη! Να σου ζήσουν, να τους χαίρεσαι με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tzina, χριστός ανέστη, ό,τι επιθυμείς γλυκειά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σμαράγδα δεν είναι φοβερά; βιβλίο γράφεις με τις ατάκες τους. Να τα χαίρεσαι καλή μου, σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις