Πού Πήγε Η Άνοιξη;

Πού είναι η άνοιξη οεο;;
Μην είναι εδώ;
Μην είναι εκεί;
Μην είναι παραπέρα;
Μπαααα....
Μάλλον πήρε των ομματιών της κι έφυγε γι'άλλη γη.... γι'άλλα μέρη.
Μας βαρέθηκε..
Άει σιχτίρ, σου λέει, με τους μίζερους που κάθομαι κι ασχολούμαι.
Βρέχει, γιατί βρέχει...
Φυσάει, γιατί φυσάει...
Κάνει ζέστη, ουφ σκάνε...
Βρε ουστ!
Κι έφυγε...
Και μας έμεινε αμανάτι ο χειμώνας, που επειδή είναι γέρος κι ανήμπορος, πού να τρέχει τώρα, έμεινε να γηροκομηθεί εδώ.
Σαν τους παπούδες που τους παίρνει ο ύπνος στην πολυθρόνα κι άντε να τους ξυπνήσεις.
Από άνοιξη βολευτείτε με το ανοιξιάτικο καινούργιο background του blog και πολύ μας είναι...
Πάω να τηλεφωνήσω στο βενζινάδικο να παραγγείλω πετρέλαιο..


Σχόλια

  1. Θα ρθει δεν θα ρθει? Παντως εμεις ηδη βαλαμε πετρελαιο καλου κακου Χρονια πολλα με υγεια Τζινα μου σε ολους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Yγεία κι ευτυχία σε όλη σου την οικογένεια Γιώτα, σου στέλνω τα φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να 'μαι και εγώ η γαϊδάρα.. Τα κατάφερα κάλιο αργά παρά ποτέ.. Όσο για την Άνοιξη εγώ πιστέυω πως την πουλήσαμε στους Γερμανούς μαζί με το καλοκαίρι μας λόγω χρέους και θα ζήσουμε από εδώ και στο εξής με βοχές και καταιγίδες...:-)))) Μπα.. Πλάκα κάνω.. Απ' ότι άκουσα το σαββατοκύριακο φτιάχνει ο καιρός και ελπίζω για τα καλά.. Φιλιά πολλά...
    υ.γ. Γιόρταζες προχτές? Αν ναι ευχές πολλές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευούλα μουυυυυ ... μεγάλη χαρά μου έδωσες.. ξέρεις γιατί... φιλιά... φιλιά.... φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και γενικώς και ειδικώς, επίσης το καλό που της θέλω να έρθει αμέσως η άπιστη γιατί βλέπω να έρχεται απευθείας το καλοκαίρι και να μην παίρνει καθόλου χειροκρότημα στο τέλος η Άνοιξη, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι θα γίνει τελικά να το δεις blueprints, από τη μια στιγμή στην άλλη θα μπει φουριόζο το καλοκαίρι κι η... άπιστη ούτε που να μας φτύσει :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τζίνα γεια, να με συγχωρείς πάρα πολύ για την ενόχληση αλλά μ΄έχει συνεπάρει η φότο με τον Δία και, αν υπολογίζω σωστά, μ΄ένα απο τα αστροπελέκια σου και θα ήθελα να την δανειστώ για μια ανάρτηση ( και όχι μόνο.
    Μου επιτρέπεις ;

    Σαφώς και θα αναφέρεται, οπουδήποτε και αν αναρτηθή, η πηγή προέλευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Minorakia, καμμία ενόχληση και ευχαριστώ που ρωτάς και ζητάς την άδεια (κάτι που πολλοί δεν θα το σκέφτονταν καν). Για τον Δία πολύ ευχαρίστως, όμως για τον μικρό θα ήθελα να ξέρω για ποιά φωτο λες και σε τί ακριβώς θα αναρτηθεί.Γράψε μου στο email μου να συννενοηθούμε.
    Α! και Χρόνια σου Πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις