Ο Αδελφός Μου

Θυμάμαι είχα χαρεί τόσο πολύ με τον ερχομό σου!
Χρόνια παρακαλούσα τη μάνα και τον πατέρα να μου "κάνουν ένα αδελφάκι".
Κι όταν ήρθες ήμουν ήδη έντεκα χρονών.
Πεταγόμουν τις νύχτες απ' τον ύπνο να βοηθήσω στο άλλαγμα και το τάϊσμά σου.

Κι αργότερα όταν είχες γίνει ένας μικρός κακομαθημένος τύραννος σ'έπαιρνα μαζί μου όταν πήγαινα στις φιλενάδες μου για να ξεκουραστεί λίγο η μάνα.
Και καμάρωνα που επιτέλους είχα κι εγώ αδελφάκι.
Ένα αδελφάκι που δεν έμελλε ποτέ να μοιραστώ μαζί του σκέψεις, αγωνίες, προβλήματα και χαρές όπως κάνουν άλλα αδέλφια..
Μεγάλωνες μαθαίνοντας με δυσκολία όσα άλλα παιδιά έπαιζαν στα δάχτυλα.
Κι άρχισαν οι επισκέψεις στα νοσοκομεία κι οι εξετάσεις..
Κι όταν οι γιατροί απεφάνθησαν "νοητική υστέρηση"  θυμάμαι τους γονείς που έσκυψαν το κεφάλι, αλλά η ψυχή ποτέ δεν το δέχτηκε.
Θυμάμαι τη μάνα να μαζεύει ρούχα και προικιά στο μπαουλοντίβανο για σένα, για την ώρα που θα παντρευόσουν.
Κι ας προσπαθούσα με τρόπο να της πω ότι κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν ποτέ.
Τό' ξερε... η ψυχή της όμως δεν το δεχόταν.
Σε λάτρευε.
Κι όταν εκείνη πέθανε ο πατέρας με πήρε ιδιαιτέρως και με παρακάλεσε να μη πειράξω τα προικιά..
Ήσουν πάντα η έννοια τους.
Όταν πήγες φαντάρος θυμάμαι την αγωνία τους για το πως θα τα βγάλεις πέρα.
Στις τελευταίες στιγμές της ζωής τους με έβαζαν να υπόσχομαι ξανά και ξανά πως θα σε φρόντιζα.
Κι εγώ τους διαβεβαίωνα πως θα το έκανα έτσι κι αλλιώς.
Κι είναι ένας χρόνος τώρα, αφού πέθανε κι ο πατέρας, που έγινα εγώ το στήριγμά σου.
Μου τηλεφωνείς για να με ενημερώσεις για τις κινήσεις σου.
"έλα Τζίνα, είμαι στο λεωφορείο"...
 "έλα Τζίνα έφτασα"...
"έλα Τζίνα γυρίζω"...
Κι έγινες το πέμπτο μου παιδί, το πιο μικρό (όχι ηλικιακά) , αυτό που με έχει  την μεγαλύτερη ανάγκη.
Και τώρα αγωνιώ τρελά για σένα.
Γιατί μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα έχεις πέσει και χτυπήσει τέσσερις φορές, χωρίς να θυμάσαι ακριβώς τί έγινε.
Και δεν μπορείς να μου εξηγήσεις...
Και οι γιατροί προσπαθούν κι εκείνοι να βγάλουν συμπέρασμα και μιλάνε για κρίσεις..
Περάσαμε μαζί ένα απόγευμα στα επείγοντα ..
Εγώ να κάθομαι δίπλα σου να σε καθησυχάζω κι εσύ με τα μάτια καρφωμένα στον ορρό να με ρωτάς "τελειώνει;"....
Και τώρα έχουμε πάλι ένα σωρό εξετάσεις που πρέπει να γίνουν..
Και κάθε μέρα αγωνιώ μήπως χτυπήσει το τηλέφωνο και μου πουν πως έπεσες... πως χτύπησες... πως δεν είσαι καλά.
Ξυπνώ και κοιμάμαι με την έννοια σου.
Κι ας μην είχαμε ποτέ τη σχέση που έχουν άλλα αδέλφια.
Ας μη μοιράστηκα ποτέ τις δυσκολίες και τις χαρές μου μαζί σου.
Είσαι όμως ο αδελφός μου και σ' αγαπάω.
Κι αυτό δεν αλλάζει με τίποτα....





 





Σχόλια

  1. Αχ βρε Τζίνα...
    Εύχομαι να είστε πάντα καλά. Και εσύ για να τον φροντίζεις και αυτός, γιατί είμαι σίγουρη ότι τον κάνεις χαρούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκινήθηκα...Πολύ...Ό,τι και και να σχολιάσω είναι λίγο σε σύγκριση με τα συναισθήματα που μου έβγαλε αυτή η ανάρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1000 μπραβο σου Τζινακι μου! εισαι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ανθρωπος! και λιγα λεω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tζίνα με έκανες και έκλαψα ,καιμούδωσες να καταλάβω ό,τι αυτα έχουν αξία στη ζωή μας ,και όχι ο λόγος για τον οποίο ήμουν στεναχωρημένη..
    Σε θαυμάζω απεριόριστα, εύχομαι με όλη μου την ψυχή ,ο θΕΌς να σου δίνει ΥΓΕΙΑ, γιατι ο αδελφός σου σε χρειάζεται,σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε..
    Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζίνα καλή δύναμη και μπράβο σου Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τζίνα δεν έχω λόγια!!!
    Τι γλυκός ΑΝΘΡΩΠΟΣ είσαι!!!!!
    Εύχομαι να είστε καλά!!!
    Πολλά φιλιά και καλή δύναμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ Τζινα μου...μπραβο που προσεχεις τον αδερφο σου, πολλοι δυστυχως δεν θα το εκαναν!καλη δυναμη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΟΥΛΙΔΟΥ18 Ιουνίου 2013 στις 11:58 μ.μ.

    ....ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΑΣ ....ΔΕΝΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΞΙΑ...ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΕΛΦΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΣΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΗΣ...ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΗΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Σ ΕΠΡΟΣΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ..ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ...ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τζίνα...
    ..............
    Με σεβασμό και όλη μου την αγάπη!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υποκλίνομαι! :))))

    Μακάρι να ήταν όλοι όσοι έχουν δικό τους άνθρωπο με ιδιαίτερα χαρίσματα σαν κι εσένα!
    Δεν έχω άλλα λόγια!
    Μόνο συγκίνηση κοπέλα μου!
    Μόνο συγκίνηση!
    Καλό ξημέρωμα!
    Ο θεός να συνεχίσει να σου δίνει δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με έκανες λιώμα......
    Άσε, δεν βρίσκω λόγια, μόνο νιώθω πόσο ηλίθιοι είμαστε εμείς οι άνθρωποι, όταν ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ πως έχουμε προβλήματα, την ώρα που γύρω μας κάποιοι έχουν στα αλήθεια.........
    Καλή δύναμη να πω κι εγώ όσο πιο ταπεινά μπορώ... Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απλά συγκλονιστική! Η αδερφή που θέλουμε να έχουμε...για πάντα...no matter what! Συγχαρητήρια, είσαι ένα θαύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τζίνα μου Χαίρομαι για την αγάπη σου προς τον αδελφούλι σου. Να σαι πάντα καλά να τον στηρίζεις :)
    Είναι πολυ τυχερός που σε εχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τζινάκι να είσαι πάντα δυνατή για να φροντίζεις τον αδερφό σου και όσους σε έχουν αναγκη. Είσαι ένα υπέροχος άνθρωπος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  15. Σου΄χουν πει πως έχεις μια πελώρια αγκαλιά ?
    Υ Π Ο Κ Λ Ι Ν Ο Μ Α Ι....
    ...και σου στέλνω ευχές, πολλές ευχές...
    "Αννιώ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. έτσι είναι τα αδέρφια. όπως και να έχει, όπως και να έρθουν τα πράγματα όταν αγαπιούνται πραγματικά, πάντα θα βρίσκουν τρόπο να επικοινωνήσουν. ακόμα κι όταν όλα αναποδογυρίσουν, ακόμα κι όταν όλα μοιάζουν βάρος ασήκωτο, τα αδέρφια -ή έστω ο πιο δυνατός- θα βρουν τρόπο να συνεχίσουν. να είστε πάντα καλά και οι δύο! τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είσαι όντως υπέροχος άνθρωπος το είχαμε καταλάβει όλοι απο τις αναρτήσεις σου κι απο τα σχόλια σου μα τώρα με αυτό μπήκε κι η σφραγίδα. Να είσαι πάντα υγιής και να σου δίνει ο Θεός δύναμη να βοηθάς. Ελεγα για τους πέντε άντρες της ζωής σου, που τελικά είναι έξι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τζίνα μου, δεν ήθελα να γράψω σχόλιο, γιατί δεν έχω λόγια να εκφράσω την συγκίνηση μου αλλά και τον θαυμασμό μου για την δύναμη της ψυχής σου. Γράφω μόνο για να πω οτι χαίρομαι σταλήθεια που εστω και απο εδώ συνάντησα μια πραγματική μάνα ακόμα και τον αδελφό της.
    σε θαυμάζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω λόγια να σου εκφράσω πόσο πολύ συγκινήθηκα με την ανάρτηση σου...
    Είμαι απλά βουρκωμένη και διαβάζω αυτά που έγραψες ξανά και ξανά.
    Τι να σου πω κορίτσι μου... χρειάζεται δύναμη και πολύ γερό στομάχι για να κάνεις αυτό που με τόση αγάπη κάνεις.
    Σε θαυμάζω και σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου Τζινάκι συγκινήθηκα απίστευτα με την ανάρτησή σου..εγώ δεν έχω αδέλφια αλλά κατανοώ πλήρως την συναισθηματική σου φόρτιση τις αγωνίες σου και τις ανησυχίες σου για τον αδελφούλη σου!Εύχομαι να περάσουν όλα άμεσα και ο θεός να σέχει καλα και να σε στηρίζει σε κάθε σου βήμα.Σου στέλνω την αγάπη μου και φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ειλικρινά δεν έχω λόγια, ότι και να σχολιάσω θα ακουστεί χαζό μπροστά στο μεγαλείο αυτού που κάνεις!
    Να είσαι πάντα καλά και να στηρίζεις τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τζίνα μου....δεν σε ξέρω...και εντελώς τυχαία βρέθηκα στο ιστολόγιό σου..
    και διάβασα την ανάρτηση και κλαίω....
    και σκέφτομαι το μόνο που σκέφτομαι είναι να σας έχει ο Θεός καλά κι εσένα και την οικογένειά σου και να σου δίνει δύναμη ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα. Πολύ με συγκίνησε η ανάρτηση σου. Σου εύχομαι δύναμη, γιατί αγάπη σίγουρα έχεις. Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή δύναμη, να είσαι καλά...με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. naxeis ypomonh,dynamh,kouragio, sto stavro pou kouvalas.den exw kati allo na pw,ta eipan oi prohgoumenes kopelles.kalhmera.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ συγκινητική η ανάρτησή του Τζίνα. Ότι και να πω θα φανεί ανούσιο.
    Κουράγιο και καλή δύναμη.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ας είναι περαστικά Θεέ μου... Καλή δύναμη... Η σκέψη μου, κοντά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Νομίζω ότι τα λόγια είναι περιττα. Να είσαι πάντα καλά και να τον περιβάλλεις με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εισαι απλα υπεροχη. Μια μεγαλη υπεροχη αδελφη. Πραγματικα σου λεω συγκινηθηκα πολυ. Μπρσβο σου που αγαπας τον αδελφο σου και τον φροντιζεις. Θελει τρομερη αγαπη, υπομονη, δυναμη και ανιδιοτελεια. Στοιχεια που σιγουρα εχεις στο φουλ. Μπραβο σου Τζινακι που εισαι στηριγμα για τον αδελφο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεία σου κορίτσι μου!!!
    Κατ'αρχάς θέλω να σου πω, ότι με έκανες και έκλαψα...
    Όπως επίσης αισθάνομαι την μεγάλη ανάγκη να σου πω ένα μεγάλο Μπράβο!! είμαι υπερπολύτεκνη μητέρα και το στερνοπούλι μου είναι παιδί με ειδικές ανάγκες, δε φαντάζεσαι την αγωνία μου, αν και όλοι τους τον λατρεύουν, πόσες φορές σκέφτομαι τι θα απογίνει όταν δεν θα είμαι πια εδώ... Ελπίζω να έχει την μεγάλη τύχη του αδερφού σου!!
    εύγε κοπέλα μου, σου εύχομαι ότι καλύτερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τυχεροί και οι δυο που έχετε ο ένας τον άλλον. Χωρίς εσένα δεν θα ήταν αυτός που είναι και χωρίς εκείνον δεν θα ήσουν ούτ' εσύ αυτή που είσαι. Να είστε και οι δυο πάντοτε καλά και το δέσιμό σας να σας δίνει δύναμη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις