Κλεμμένα Όνειρα

Απευθύνομαι προς τον, την  ή τους (μιας και δεν γνωρίζω αν είναι ένας ή περισσότεροι) σεναριογράφο/ους των "κλεμμένων ονείρων".
Γιατί καλέ μου κύριε ή κυρία (δεν ξέρω και τί είσαι) θες να μας σπάσεις τα νεύρα;
Είναι τέλος κύκλου αυτό που μας πάσαρες τις άλλες;.
Τί παροξυσμός θανάτου είναι αυτός που σε έπιασε;

Εσύ δεν άφησες ηθοποιό για ηθοποιό που να μη τον πεθάνεις.
Ήθελα νά' ξερα με ποιούς θα γυρίσεις τα επεισόδια του νέου κύκλου, με την καθαρίστρια του στούντιο;
Διότι καλέ μου κύρια ή κυρία (δεν ξέρω και τί είσαι) εγώ πέρυσι τα "κλεμμένα όνειρα" δεν τα έβλεπα , φέτος τό  'φερε η κακιά η μοίρα να κολλήσω και ν'αρχίσω να τα παρακολουθώ.
Μιας εξ' αρχής λοιπόν τάραζες το νευρικό μου σύστημα.
Πες μου σε παρακαλώ τί σκεφτόσουν όταν συνέλαβε ο νους σου τον χαρακτήρα του τηλεοπτικού Μαλτέζου;
Διότι αυτός αγάπη μου δεν είναι άνθρωπος, είναι ο χάρος που βγήκε παγανιά.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τον πλησιάσει κάποιος στα 100 μέτρα και να μη πάει από "ατύχημα".
Και αφού τους σκοτώνει, το μετανιώνει και βάζει τα κλάματα ο δικός σου.
Και δώστου να ψιθυρίζει μέσα από τους λυγμούς του πως δεν το ήθελε και να ζητά συγνώμη απ' τον νεκρό.
Τόσο που πάντα εγώ τάσσομαι με το μέρος του, τον λυπάμαι τον φουκαρά.... αφού το λέει.. δεν το ήθελε.
Κατά λάθος τους σκοτώνει όλους.
Εν τω μεταξύ, καλέ μου κύριε ή κυρία (δεν ξέρω και τί είσαι)  κάτι που χαίρομαι σ' αυτά τα καθημερινά σήριαλ είναι  η εξέλιξη, είναι τόσο αργή που δεν αγχώνομαι να το δω σώνει και ντε.
Ξέρω πως αν έχω μείνει εκεί που ο ήρωας έχει ξεκινήσει πχ για την δουλειά του, μετά από δέκα επεισόδια θά'χει δεν θά'χει φτάσει μέχρι το ασανσερ.. τί είχαμε τί χάσαμε...
Το άλλο που θαυμάζω απεριόριστα είναι η ευφάνταστη πλοκή του σεναρίου!
Είναι απίστευτο πώς γίνεται σε ένα σχολείο καθηγητές, μαθητές, γονείς,  ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και ο ιδιοκτήτης του απέναντι "καφέ" να καταλήγουν στο τέλος συγγενείς πρώτου βαθμού!
Για όλα αυτά κι ακόμα περισσότερα, καλέ μου κύριε ή κυρία (δεν ξέρω και τί είσαι) θα περιμένω εναγωνίως να δω την εξέλιξη της συγγένειας στον επόμενο κύκλο.
Γιατί υποψιάζομαι πως μια εξέταση dna θα αποδείξει πως κι ο περιπτεράς στην γωνία είναι ο χαμένος παππούς του Μαλτέζου!





 




Σχόλια

  1. Ξέχασες καλή μου Τζίνα κι άλλο αγαπημένο σε τέτοιες σειρές, ειδικά στην αρχή της σεζόν: Τη νεκρανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα έχεις και συ κάτι προβλήματα όμως!!
    Εσύ κι ο πατέρας μου κολλήσατε με αυτή τη σειρά φέτος...α!και μια ξαδέρφη μου!
    Φιλάκια πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον πατέρα , την ξαδέλφη κι εμένα ξέρεις εσύ.... είμαστε πολύ περισσότεροι πίστεψέ με, απλά δεν το παραδέχονται, βλέπεις δεν είναι κουλτουριάρικο.... :-))

      Διαγραφή
    2. Εχεις δίκιο. Οι μισοί βλέπουν Κλεμμένα όνειρα κι οι άλλοι μισοί Σουλειμάν και τα συμπαραμαρτούντα...
      Εγω άντεξα μέχρι στιγμής και στα δυό,(γιατί πέρασα τραγικά με τη "Βέρα στο δεξί" κι είπα δεν το ξαναπαθαίνω)αλλά κάποιες φορές πήρα μάτι τα Ονειρα ,αλλά όπως λες όποτε και να τα δω είναι σαν να τα είδα την προηγούμενη μέρα.
      Φιλάκια πολλά Τζινογιαγιά (σου πάει ΚΑΙ αυτός ο ρόλος)

      Διαγραφή
  3. Δεν έχω ιδέα για τι λες ... δεν βλέπω την σειρά! Ευτυχώς γιατί από ότι κατάλαβα δεν έμεινε και κανείς ζωντανός :)
    Θα πω μια Καλησπέρα όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την πεις την καλησπέρα .. όσο για την σειρά δεν χάνεις απολύτως τίποτα, εκτός βέβαια από την χαρά να καταλάβεις στην προκειμένη περίπτωση τί λεω :-))

      Διαγραφή
  4. Ξέρεις πότε ανοίγω την τιβούλα; Κάθε πρωί στην ΕΤ3 από τις 9 μέχρι τις 10:30 περίπου που έχει μια χαρά ντοκυμαντερίστικα όμορφα και στο τσακίρ κέφι γυρίζω σε Mega να δω τι κέρατο μαγειρεύει ο μάστερ σεφ. Ε, μετά συγχύζομαι με την πάρτη του και λέω ότι δεν θα ξαναδώ ...και τούμπαλιν. That's all....βαρετά και προβλέψιμα όλα μου φαίνονται. Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έτσι είναι... βαρετά και προβλέψιμα, αλλά πάντα παίζει κι ο παράγοντας .."κόλλημα"... :-pp

      Διαγραφή
  5. Αχ, περίπου τους ίδιους προβληματισμούς με εσένα έχει και το στεφάνι μου που παρακολουθεί τη σειρά. Προσωπική άποψη, όμως, δεν έχω γιατί είμαι στη δουλειά εκείνη την ώρα και δεν το έχω δει!
    Σε περίοδο ανεργίας όμως είχα δει το "Βέρα στο δεξί"!!!
    Δεν βοήθησα, ε;

    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α! βέρα στο δεξί, τί μου θύμησες τώρα!!
    Άλλη ευφυής πλοκή. όπου ο Στράτος (έτσι δεν τον έλεγαν;) από ρεμάλι του κερατά μέσα σε 3 κύκλους μεταμορφώνεται σε άγγελο επί γης!!!
    Τζίζους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βρε τι χάνω για να μην βλέπω τα "κλεμμένα όνειρα"!!!! Εγώ το έχω ξαναπεί, είμαι των αμερικανιών !!!!! CSI, NCIS, ABCD (τι θα πει, δεν υπάρχει, που το ξέρεις εσύ;;;;) και "Νόμος και Τάξη"! Αχ αυτός ο Έλιοτ είναι θεός!!!! Ο ωραιότερος μπάτσος της τηλεόρασης σε διεθνή κλίμακα!!! Και τα μόνα που μπορώ να παρακολουθήσω, αφού εκείνη την ώρα τα παιδιά κοιμούνται και τις περισσότερες φορές και ο σύζυγος!!!! Ελληνική σειρά, νομίζω έχω να παρακολουθήσω από το "Ευτυχισμένοι Μαζί" και το "Παρά πέντε". Και το "Μαύρα Μεσάνυχτα". Σταμάτα με καλέ, βγήκα εκτός θέματος!!!! Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. NCIS βλέπω κι εγώ... καθώς επίσης και human target... στα σκληρά (κλεμένα όνειρα) έπεσα όταν στις 7 το απόγευμα τα κανάλια δεν είχαν απολύτως τίποτα κι εγώ εκείνη την ώρα συνήθως μαγειρεύω για την επόμενη και μ' αρέσει να έχω την τβ ανοιχτή και να χαζεύω... και την πάτησα :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν βλέπω καμία σειρά από αυτές, αλλά σήμερα με κατάφερες και έσκασε το χειλάκι μου από τα γέλια και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό! Σε φιλώ και καλό σου βράδυ! Α! Να γράφεις, να ξεχνάμε τους πόνους μας! Μήπως να έγραφες και κανά σενάριο; Χίλιες φορές καλύτερο θα ήταν από όσα περιγράφεις και θα είχε και χιούμορ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χαχαχα! Στην Αφρική που είμαι δεν βλέπω παρά ΕΡΤ και έχω χάσει αυτά τα σίριαλ!Όμως, να είσαι καλά, πέθανα στα γέλια με την περιγραφή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την καλύτερη δουλειά κάνεις, έχει ωραιότατες σειρές η ΕΡΤ κι άσε μας εμάς εδώ να τυρρανιόμαστε -))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις