Γίνε Καλά





Ούτε και ξέρω πόσες φορές ξεκίνησα αυτό το ποστ και πόσες το έχω διαγράψει.
Ούτε και ξέρω αν τελικά αυτά που τώρα γράφω θα μείνουν..
Είναι που τα μάτια θολώνουν...

Γιατί στο ξεκίνημα της μικρής σου ζωής, τριάντα ημερών άγγελος,  βρέθηκες από την αγκαλιά της μαμάς σου σ' ένα νοσοκομείο να δίνεις την δική σου μάχη.
Και παλεύεις μέρα τη μέρα, ώρα την ώρα, λεπτό το λεπτό.
Κι αποδεικνύεσαι ένας λιλιπούτειος αγωνιστής.
Μιας πιθαμής ανθρωπάκος μα τόσο γενναίος μαχητής εν τέλει!
Κι απ' έξω απ' την μονάδα της εντατικής όλη η οικογένεια, αλλά κι οι φίλοι, οι γνωστοί, οι συνάδελφοι, οι γείτονες.. προσευχόμαστε.
Κι είναι η σκέψη μας μαζί σου το κάθε λεπτό.
Γίνε καλά άγγελέ μου.
Γίνε καλά γιατί δεν χόρτασες ακόμα αγκαλιά.
Γίνε καλά γιατί δεν χόρτασες χάδι.
Γίνε καλά γιατί δεν χόρτασες αγάπη.
Γίνε καλά γιατί δεν χόρτασες ζωή!



Σχόλια

  1. Τι λες βρε Τζίνα μου τώρα; τι έπαθε το παιδάκι; με κομμάτιασες τώρα! Όλες μου οι προσευχές μαζί με το μωράκι σας, να το πάρετε γρήγορα σπίτι κατάγερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω.. τρελάθηκα Τζινάκι!!! Τι λες τώρα!!! Τι έπαθε το παιδί!!! Όλα να πάνε καλά!!! ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!! πολλές πολλές προσευχές και πολλές πολλές θετικές σκέψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γιατί γιατί γιατί........!!!!!!!! τι συμβαίνει με το μωράκι......γιατί έτσι ξαφνικά....!!!! Η Παναγιά μας θα είναι κοντά του!!!!!!!! Κουράγιο τα μωράκια είναι μαχητές!!!! Θα προσεύχομαι μαζί σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε όχι!!!!! Οι θετική μας σκέψη δίπλα στο μωρά κι σας!!! Γρήγορα να γίνει καλα και να γυρίσει στην αγκαλιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. άχουτο!!!! πολλά περαστικά!!!!!!! κουράγιο καλή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχές να γίνει καλά το μικρό σας! Δεν μπορώ ούτε να διανοηθώ τον φόβο και την αγωνία σας...σας στέλνω όλη μου την αγάπη κι εύχομαι γρήγορα να περάσει...καλό κουράγιο γλυκιά μου. Είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρετε όλοι να πάρετε τον μικρούλη σας σπίτι σύντομα...Προσεύχομαι για το μικρό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα καλά να πάνε, Τζινάκι !!! Ενώνω και την δική μου προσευχή με όλων όσων προσεύχονται για τον μικρό πρίγκηπα νο. 2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα θα πάνε καλά!
    Καλημέρα εκεί με το φωτεινό μου χαμόγελο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μέσα απο την καρδιά μου ευχομαι να γινει γρηγορα καλα. Να γυρισει γρηγορα στην αγκαλια σας!!! Σας στελνω ολη μου την αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχομαι ολοψυχα να πανε ολα καλα και συντομα να εχεις στο σπιτι σου τον ομορφο πρίγκιππά σου!
    Να εισαι δυνατη και αισιοδοξη!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Περαστικα στον μικρο αγωνιστη!!! Με θετικη σκεψη κ την σιδερενια θεληση του μικρουλη ολα θα πανε καλα κι αυτα θα ανηκουν στο παρελθον! Υπομονη και κουραγιο κ θα περασουν γρηγορα αυτες οι μερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε Τζίνα μου...
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά...Κουράγιο και δύναμη σε όλους σας...
    Θα τα καταφέρει αυτό να σκέφτεσαι...θα τα καταφέρει!!
    Σου στέλνω όλη μου την αγάπη και μια αγκαλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για όλα τα μωράκια υπάρχει ένας φύλακας άγγελος που τα προστατεύει και δεν τα αφήνει να παθουν κακό!! Έτσι και τον δικό σας μικρό πρίγκηπα νο2 θα τον κάνει καλά και θα γυρίσει σύντομα στην αγκαλιά της μανούλας του.
    Τζινάκι μου σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου κουράγιο και δύναμη να αντέξετε αυτή τη μεγάλη δοκιμασία.
    Είμαι σίγουρη πως ο μπεμπάκος θα γίνει καλά και θα χορτάσει όλα όσα του έχεις τάξει γλυκιά γιαγιάκα.
    Σας στέλνω όλη μου την θετική ενέργεια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φαντάζομαι την αγωνία σας και με πιάνει κόμπος στο στομάχι. Αχ ρε Τζινάκι..... Όλες μου οι προσευχές για το μικρό σας. Όλα θα πάνε καλά. Θα το δεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και οι δικές μου προσευχές μαζί σας Τζίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα γίνει! Θα γίνει καλά! Η σκέψη μου και η προσευχή μου στο προσκεφάλι σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τζίνα μου εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά το μικράκι σας και να γυρίσει στην αγκαλιά και τα χάδια σας. Θα σε σκεφτόμαστε και θα προσευχόμαστε για το αγαπάκι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δεν εχω λόγια Τζινα μου. Ο Θεός μαζι σας!!!ολα θα πανε καλα. Η σκέψη μου σε συνοδεύει οι προσευχές μου το ίδιο. Φιλια άπειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν εχω λόγια Τζινα μου. Ο Θεός μαζι σας!!!ολα θα πανε καλα. Η σκέψη μου σε συνοδεύει οι προσευχές μου το ίδιο. Φιλια άπειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τζίνα μου.....Είναι Αγωνιστής και θα βγει Νικητής!
    Είναι και οι δικές μου προσευχές μαζί σας και εύχομαι όλα αυτά να γίνουν γρήγορα μια κακή και παλιά ανάμνηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γερός και σιδερένιος γρήγορα εύχομαι από καρδιάς!!
    Πολλές θετικές σκέψεις από όλους μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να γίνει καλά να χορτάσει αγκαλιά και αγάπη το μικρό αγγελούδι . Ενώνω την προσευχή μου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι λες τώρα με συγκλόνισες!!!!!!!!!! Εύχομαι να βγει νικητής από αυτή την δυσκολία!!!Η σκέψη μου κοντά σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. εύχομαι σιδερένιος όσο πιο γρήγορα γίνεται! Και θα είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. προσευχόμαστε συνεχώς. το ξέρεις.. η σκέψη όλων μας, κοντά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχω λόγια. Οι προσευχές και όλη η θετική μας σκέψη μαζί σας. Κουράγιο..κουράγιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όλη μου την καρδιά και αγάπη μου μαζί σας.

    Κουράγιο, μικρέ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Nα γίνει γρήγορα καλά.
    Χίλιες ευχές μέσα από την καρδιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλα θα πάνε καλά και το μωράκι σου θα βγει νικητής.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Eύχομαι ολόψυχα όλα να πάνε καλά για το μικρό και την οικογένειά σας! Ας ενώσουμε όλοι τη θετική ενέργειά μας και μακάρι όλα να εξελιχθούν καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ενωμένη μαζι με όλους κι εγώ για καλή εξέλιξη. Προσεύχομαι και στέλνω άπειρες ευχές σε όλη την οικογένεια! Evie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πιο γλυκιά, πιο τρυφερή ανάρτηση δεν νομίζω ότι έχει υπάρξει ούτε θα υπάρξει! Ενώνω κι εγώ τις ευχές μου και τις προσευχές μου με όλους τους παραπάνω για την πιο αίσια κατάληξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ολα θα πανε καλα και θα το δεις.Ενωσαμε ολοι τις προσευχες μας για το αγγελουδι σου.Μην στενοχωριεσαι Θα το ξαναπαρετε στο σπιτι σας.Σου το ευχομαι απο τα βαθη της ψυχης μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ολα θα πανε καλα και θα το δεις.Ενωσαμε ολοι τις προσευχες μας για το αγγελουδι σου.Μην στενοχωριεσαι Θα το ξαναπαρετε στο σπιτι σας.Σου το ευχομαι απο τα βαθη της ψυχης μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις