Μόνη Στο Σπίτι

Ζηλεύω τους ανθρώπους που ταξιδεύουν με την δουλειά τους.
Και μην αρχίσετε τώρα τα «ναι, αλλά πας για δουλειά, όχι για αναψυχή» γιατί θα με ταράξετε.




Συμφωνώ .. για δουλειά πας  όμως, έστω κι έτσι,  σου δίνεται η ευκαιρία του ταξιδιού.
Τα μάτια σου απολαμβάνουν καινούργιες εικόνες και παραστάσεις.
Φεύγεις από τα καθημερινά και τα συνηθισμένα.
Όπως  ο Χρήστος  που  έφυγε την Δευτέρα το πρωί για Τήνο.. 
Έμεινα πίσω να τριγυρίζω στο άδειο σπίτι και να μακαρίζω την τύχη του.
Ξέρω πως η δουλειά του είναι φοβερά κουραστική κι όταν είσαι στο πόδι όλη τη μέρα και τελειώνεις σχεδόν βράδυ, το μόνο που θες είναι να κάνεις ένα μπάνιο, να βάλεις μια μπουκιά στο στόμα σου και να πέσεις για ύπνο.
Όμως ακόμα κι έτσι…  όταν θα έρθει η ώρα για κείνη την μπουκιά  που λέγαμε.. δεν είναι απόλαυση να την έχεις  σ’ ένα νησάκι αγναντεύοντας το πέλαγο;
Τριγύριζα που λέτε στο άδειο σπίτι, μιας και τ’ στροπελέκια την είχαν κοπανήσει κατά παραλία μεριά, σαν την άδικη κατάρα..
Μίλησα για ώρα στο τηλέφωνο με τις φίλες μου..
Έφαγα ένα κομμάτι τούρτα παγωτό που είχε μείνει από τα προχθεσινά γενέθλια του αστροπελεκιού…
Εδώ είναι το πριν…






Κι εδώ το μετά…





Κι αφού δεν είχε τίποτα άλλο που να μου αρέσει για να φάω,  αποφάσισα να «παίξω με την φωτογραφική μηχανή.
Προσπαθώντας  όμως  να εστιάσω το θέμα  έβλεπα την εικόνα μέσα απ’ τον φακό να εμφανίζεται θολή.
Θα είναι βρώμικος ο φακός, σκέφτηκα.
Παίρνω το πανάκι και τον καθαρίζω προσεκτικά.
Ξανακοιτώ…   θολά!
Εστιάζω πιο μακριά θεωρώντας πως μπορεί να φταίει το μεγάλο ζουμάρισμα…   θολά!
Βάζω τα γυαλιά μου και ξανακοιτώ…  θολά!
Σ’ αυτό το σημείο αρχίζει ο πανικός …
Να δεις που χάλασε η μηχανή, ή ο φακός, ή και τα δυο μαζί…
Και τώρα που λείπει ο Χρήστος ποιος θα με βοηθήσει;..   ποιόν να ρωτήσω;
Αναλαμπή!
Τον δάσκαλο!
Παίρνω το κινητό στα χέρια μου και καλώ τον δάσκαλο της φωτογραφίας..
Ντρινννν .. ντριννννν..  ντρινννν  … «ο συνδρομητής που καλέσατε δεν είναι διαθέσιμος»…
Μουρμουρίζω για την τύχη μου και ξαναπιάνω στα χέρια την μηχανή.
Αρχίζω να ψάχνω ένα ένα τα κουμπιά και τις ρυθμίσεις της… δεν μπορεί.. κάτι έχει πειραχτεί.. σκέφτομαι ..
Κάνω τον έλεγχο για τρίτη φορά όταν παρατηρώ πως ένα κουμπί είναι γυρισμένο σε λάθος σημείο..
Το επαναφέρω στη σωστή θέση και ξανακοιτώ μέσα απ’ τον φακό..
Τέλεια! 
Στεναγμός ανακούφισης  και στρώνομαι στην δουλειά..
Αμολάω στο τραπεζάκι πέτρες, αχινούς και βότσαλα ….
Κλικ..





Κλικ..




Το κινητό μου χτυπά.. στην οθόνη το όνομα του δάσκαλου..

- το και το… δάσκαλε αλλά δεν το σήκωνες και τελικά ψάξε.. ψάξε βρήκα τι ήταν..
- θα σου δώσω ένα τηλέφωνο πρώτης ανάγκης να με παίρνεις σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις.


Με κοροϊδεύει ή είναι ιδέα μου;




Σχόλια

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο για δουλειά-διακοπές .... όλα μου τα χρόνια δούλευα στον τουρισμό και συνόδευα γκρούπ σε εκδρομές, κρουαζιέρες κ.λ.π., έ, παρ όλη την κούραση, πως να το κάνουμε το κατα ευχαριστιόμουνα γιατί έφευγα από τον πανικό του γραφείου και ήμουν έξω στην φύση !! Την μηχανή και τα μάτια σου για να μας δείχνεις όμορφες φωτογραφίες σαν κι αυτές με τους αχινούς !!!! Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τί ωραία δουλειά!!
      μια τέτοια θά' θελα να είχα κι εγώ!
      αχ τί τυχερή!

      τέλος πάντων.. δεν θα γκρινιάξω... όσο για την μηχανή την προσέχω κάνω και τίποτα άλλο;... σαν μωρό μου την έχω χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Τζίνα μου!
    Από τότε που έφυγαν τα τρία μας παιδιά, όλη τη μέρα είμαι μόνη, ο Νίκος φεύγει για Αθήνα κάθε μέρα και γυρίζει κατά τις 8, έτσι μένω μόνη σ΄ένα τεράστιο κτήμα μακριά από τα πάντα, φυσικά έχω αυτοκίνητο για να πάω όπου μου κάνει κέφι αλλά δύσκολα το κουνάω, οι δε ασχολίες μου δεν έχουν καμιά σχέση με το νοικοκυριό ή με το μαγείρεμα που βαριέμαι ατελείωτα ή με τη κηπουρική... Κάθε πρωί κάνω μια ώρα γιόγκα μετά κάθομαι λίγο στον υπολογιστή μου καθώς τρώω το πρωινό μου και στη συνέχεια ζωγραφίζω μόνο αν έχω κάποια παραγγελία (όπως αυτό τον καιρό που εικονογραφώ το έκτο βιβλίο του Παραμυθά)! Έχω πάψει δε να διαβάζω βιβλία, προτιμώ να διαβάζω τις εξαιρετικές αναρτήσεις φίλων blogger! ;-)
    Επειδή έχω ζήσει και πολλά χρόνια (12) μεγαλώνοντας μόνη ένα παιδί, έχω μάθει να τα βγάζω πέρα μοναχούλα, με όποιο πρόβλημα μου παρουσιάζεται... και αυτό είναι το καλύτερο σχολείο! ;-)
    Όλα αυτά σου τα γράφω, γιατί η μοναχικότητα είναι ότι καλύτερο για τη ψυχούλα μας... μαθαίνεις να μην εξαρτάσαι από κανένα!

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και περιμένω φωτό τις γλαδιόλας σου (η δική μου κάτι ετοιμάζει!) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά τώρα μιλάς με τον γενικό δερβέναγα απ' του οποίου τα χέρια περνούν ολα!! (εμένα εννοώ)
      γιατί αν περίμενα αγάπη μου από τους άντρες θα είχα λιώσει στο περίμενε..
      οι γλαδιόλες μου βγήκαν και οι δυο.. είχαν κόκκινο χρώμα αλλά γρήγορα ξεράθηκαν... δεν ξέρω γιατί... οπότε περιμένω φωτογραφία απ' την δική σου!

      φιλιά Στεφανία μου :))

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου φαίνεται πως μια χαρά τα περνάς και μόνη! Και θέα είχες και γλυκό είχες και φωτογράφισες και τους αχινούς και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό... Τι άλλο θες?
    Υ/Γ: Για τον δάσκαλο δεν είναι η ιδέα σου... σε κοροϊδεύει λιγάκι χαχα...
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαααααα! ήμουν σίγουρη πως με κοροιδεύει....

      δεν πειράζει... άστον... άστον... όταν θα τον πάρω τηλέφωνο κατά τις 3 τα ξημερώματα που πηγαίνω στη δουλειά και τον πετάξω στον αέρα από τον ύπνο, τότε θα είναι αργά για να πάρει πίσω τα πειράγματα και τις ειρωνείες..... :)))

      Διαγραφή
  4. Αφροδιτη Πουλιδου30 Ιουλίου 2014 στις 4:28 μ.μ.

    Πολυ δημιουρικο το απογευμα σου Τζινα μου!!!!!
    Αυοτ με τα ταξιδια....δεν εξρω αν ειναι κουραστικο ή οχι....παντως σε ολυος αρεσει...ακομα και σε εκεινους που δεν τους αρεσει!!!!

    Οσο για τον Δασκαλο...ξερεις τι θα κανεις την επομενη φορα....

    Φιλια Πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ξέρω λέει..... κάτσε και θα δεις τί έχει να πάθει!

      Φιλιά Αφροδιτούλα :)

      Διαγραφή
  5. Καλορίζικο το νέο σου blog!!
    Αχ κι εμένα θα μου άρεσε να ταξίδευα συνεχώς με τη δουλειά μου..
    Να έχεις έναν υπέροχο μήνα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και σε ποιόν δεν θα άρεσε Κατερίνα μου;..
      να πληρώνεσαι για να βλέπεις άλλους τόπους... μαγικό!
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές.. καλό Αύγουστο νά' χεις.. φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Την πολλή καλησπέρα μου κι από εδώ :)
    Αλήθεια, τα ταξίδια σου προσφέρουν άλλες εικόνες.. Ετσι έχω πάει - κι έχω πάει..... Και κυρίως εκτός συνόρων.. Αλλά λόγω όγκου δουλειάς, δεν είδα σχεδόν τίποτα από τα όμορφα εκείνα μέρη....Χαλάλι, είναι κι όπως τα λες. Εστω, έκανα το ΤΑΞΙΔΙ.

    Να χαίρεσαι και τους μονάκριβους πρίγκηπές σου.. Πάντα έτσι όλοι σας ευτυχισμένοι, μαζεμένοι γύρω από ένα τραπέζι με αγάπη, γεμάτο με ιστορίες :).....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ.. τί τυχερή που είσαι!!
      Πόσο θά' θελα να είχα κι εγώ μια τέτοια δουλειά anyway.. στις δύσκολες εποχές που διανύουμε αρκεί και περισσεύει που έχουμε δουλειά!
      Φιλιά πολλά Σμαράγδα μου :)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις