Φθινόπωρο Και Πάλι!


Την  πρώτη βδομάδα της άδειας μου περάσαμε.. «εξαιρετικά», όπως θα’ λεγε κι η φίλη μου η Ελισάβετ.


Με βόλτες στην όμορφη Θεσσαλονίκη,




απίστευτο φαγητό στις ταβέρνες της, βραδιές χαλαρές με ποτάκι  στο μπαρ του ξενοδοχείου,






 με γέλια, αστεία  και πρωτόγνωρα συναισθήματα από τους ιστιοπλοϊκούς αγώνες που για πρώτη φορά παρακολουθούσαμε από κοντά.
Η δεύτερη βδομάδα ήταν.. «των υποχρεώσεων» και των εκκρεμοτήτων..
Ψώνια για τα αστροπελέκια εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς και επίσκεψη στον γιατρό για  εξετάσεις ρουτίνας που εκκρεμούσαν  στα πλαίσια του γενικού ετήσιου τσεκ απ..
Στα μισά της βδομάδας είχα κι ένα «άγριο ξύπνημα» στις τρεις τα ξημερώματα (έτσι για να μπαίνω σιγά σιγά στο πνεύμα της δουλειάς  όπου θα επέστρεφα σε λίγες μέρες) για να φέρω απ’ το αεροδρόμιο τους νιόπαντρους που επέστρεφαν από το ταξίδι του μέλιτος.
Αγκαλιές, φιλιά και καφεδάκι στις 4 το πρωί  βλέποντας φωτογραφίες από την Νέα Υόρκη και ακούγοντας τις εντυπώσεις τους..
Και μετά – εκεί προς το τέλος της βδομάδας – βρέθηκα να είμαι ολομόναχη στο σπίτι.
Τα σχολεία άρχισαν… το σπίτι άδειασε από την μια στιγμή στην άλλη κι εγώ απολάμβανα τον πρωινό μου καφέ μέσα σε απόλυτη σιγή!
Περίεργο συναίσθημα..





Φέτος τα δυο αστροπελέκια  χώρισαν τα τσανάκια τους.
Ο μεγάλος πάει πια στην πρώτη λυκείου κι ο μικρός στην τρίτη γυμνασίου,  ουσιαστικά όμως  το μόνο που άλλαξε είναι  τα  κάγκελα που μεσολαβούν μεταξύ των δυο σχολικών κτιρίων  που βρίσκονται το ένα δίπλα στο άλλο.
Και τέλος ήρθε η πρώτη φθινοπωρινή βροχούλα..
Άρχισε  την ώρα του φαγητού με μπουμπουνητά για να ξεκινήσει μετά από λίγο ήσυχα και σιγανά και να μοσχομυρίσει το βρεγμένο χώμα!







Επιτέλους μια όμορφη φθινοπωρινή βροχή που την απόλαυσα με όλες μου τις αισθήσεις  στο σπίτι και δεν την υπέθεσα μόνο ακούγοντάς την από το βάθος του γραφείου μου..
Μας αρέσει ή όχι το καλοκαίρι τέλειωσε, τα σχολεία ξεκίνησαν, ακόμα και οι τελευταίοι "των Μοϊκανών" επιστρέψαμε από την "καλοκαιρινή"  άδεια στις δουλειές μας, τί μένει;
Μένει μόνο να ευχηθώ..

Καλό φθινόπωρο  όμορφοι! 








Σχόλια

  1. Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα αστροπελέκια σου Τζίνα!
    Λύκειο ε ; Η Παναγιά μαζί σας ! χαχαχαχαχα
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το γέλιο στο τέλος μ' έκανε να ανατριχιάσω....

      Τί ξέρεις λέγε!!!!!!!!!! :P

      Διαγραφή
  2. Καλό φθινόπωρο Τζινάκι μου!!!!!!!!! Όπως βλέπεις μαζεύτηκα ωσάν τελευταία "των Μοϊκανών" που λες και εσύ!!!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη... μια πόλη που πρέπει να έχεις πολύ κακή διάθεση για να μην περάσεις καλά!!!! Καλή σχολική χρονιά στα αστροπελέκια σου και καλή επάνοδο στην δουλειά... αναγκαίο κακό τι να κάνουμε!!!! Φιλάκια πολλά σε όλους σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν... είχες καταντήσει προκλητική!! χαχαχαχαχα


      Φιλιά Βίκυ μου πολλά!! (πώς πάνε τα παπουτσάκια;) :)))

      Διαγραφή
  3. Καλό Φθινόπωρο, Τζίνα μου! Καλή αρχή στα αστροπελέκια σου :)) Η φωτογραφία με την βροχή, να πέφτει στο τζάμι, τόσο όμορφη! Σε φιλώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες φωτογραφίες, ειδικά αυτή με το βρεγμένο τζάμι. Καλό φθινόπωρο Τζίνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Επίσης Γιώτα μου!

      Ξέρεις... σκεφτόμουν τί τυχεροί είστε που ζείτε σε τόσο όμορφη πόλη! :))

      Διαγραφή
  6. Καλή επιστροφή στα γνωστά Τζίνα μου και καλή σχολική χρονιά!
    Προσωπικά θα ευχηθώ καλό φθινόπωρο όταν αυτό μπει και ημερολογιακά... και ας έχουμε μπόρες, αλλά η θάλασσα είναι ζεστή, οι παραλίες πιο άδεις και στη καρδιά μας κρατάει ακόμα το καλοκαιράκι! ;-)
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάζομαι πως το κτήμα σας αυτή την εποχή θα είναι μαγεία!!

      Αχ πόσο σε ζηλεύω!

      Φιλιά Στεφανία μου :))

      Διαγραφή
  7. Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα παιδάκια σου!
    Χαίρομαι που τα περάσατε εξαιρετικά...εξαιρετικές είναι και οι φωτογραφίες σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο και σε σένα Μαρία, σου στέλνω την αγάπη μου :)

      Διαγραφή
  8. Καλό Φθινόπωρο, Καλή Αρχή -ξανά- σε όλα και όλους τους δικούς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nά' σαι καλά Ελευθερία μου, καλά ξεκινήματα να έχουμε όλοι :)

      Διαγραφή
  9. Καλό Φθινόπωρο να έχουμε!!! Καλή σχολική χρονιά στα αγόρια και καλά διαβάσματα ;) υπομονηηηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελεάνα..

      (μένει τίποτα άλλο εκτός από υπομονή όσον αφορά τα διαβάσματα και μάλιστα όταν έχουν να κάνουν με αγόρια;) αχχχχ!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά στα παιδιά σας!!
    Θεσσαλονίκη και καλό φαγητό σε ταβερνάκια πάνε πάντα πακέτο!!
    Να έχεις ένα όμορφο σαββατοκύριακο φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα μου, έχεις δίκιο για την Θεσσαλονίκη.. να είσαι καλά.. πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Τζίνα μου!
    Ήρθα όπως σου είχα υποσχεθεί, να ευχηθώ καλό Φθινόπωρο, μια και σήμερα μπαίνει επισήμως!
    Φυσικά ο καιρός μάς εμπαίζει (όπως και "άλλα/οι") αλλά εμείς δεν θα το βάλουμε κάτω με τίποτα!
    Το κτήμα μου αυτή την εποχή, ετοιμάζεται για το χειμώνα και γέμισε ξερά φύλλα και αυτό είναι μεν όμορφο αλλά θέλει και πολύ σκούπισμα!

    ΑΦιλάκια με πολύ αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό φθινόπωρο λοιπόν και επίσημα πια!

      Πριν σκουπίσεις τα φύλλα τράβα καμμιά φωτογραφία να δούμε και να ζηλέψουμε :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις