Οι Τρεις Χάριτες Και Τα Μαλλιοκούβαρα

Σήμερα, μέσω αυτής της ανάρτησης, θέλω να σας βεβαιώσω πως  δεν ήμουν ανέκαθεν έτσι ..
Θέλω να πω ότι σαν παιδί δεν με ταλάνιζε  ο οίστρος της συγγραφής μηδέ της φωτογράφισης.
Τώρα θα μου πείτε,το πάλαι ποτέ που εσύ  υπήρξες παιδί δεν υπήρχαν blogs ενώ τα φιλμ και η "εμφάνισή" τους κόστιζαν ένα σκασμό λεφτά!




Σωστά, θα σας απαντήσω γι’ αυτό κι ασχολιόμουν με άλλα πεζά πράγματα που όμως,  αν το καλοσκεφτείς,  έκρυβαν ένα είδος καλλιτεχνίας μέσα τους  (πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το .. ψώνιο).
Δίπλα στην μανούλα μου λοιπόν , η οποία υπήρξε μεγάλη καλλιτέχνης  του είδους, μαθήτευσα στο κέντημα και το πλέξιμο με βελόνες και βελονάκι.
Κι ενώ το κέντημα το μίσησα – άγνωστο για ποιόν λόγο μέχρι σήμερα αρνιέμαι πεισματικά να ράψω  ακόμα και κουμπί - το πλέξιμο εν τούτοις  με κέρδισε κι έπλεκα για χρόνια από κουρτίνες και κουρτινάκια μέχρι πουλόβερ και χαλάκια..
Κι ύστερα ήρθαν οι μέλισσες..
Θέλω να πω πως κάποια στιγμή χόρτασα, βαρέθηκα, κουράστηκα.. όπως θέλετε πείτε το.. και τα παράτησα.
Παρακολουθούσα μ’ ενδιαφέρον τα μπλογκς με τα χειροποιήματα των άλλων μπλόγκερ αλλά δεν «ίδρωνε» το αυτί μου..
Ώσπου, δεν ξέρω πώς και γιατί, ξύπνησα ένα πρωί και ήθελα .. να πλέξω πάλι!
(αυτές οι ξαφνικές και αναίτιες  εναλλαγές στα θέλω μου να με ανησυχήσουν  ή να το αφήσω να περάσει  απαρατήρητο;)
Στην αρχή δεν μίλησα, άρχισα όμως να μπαίνω σε διάφορα μπλογκς, σελίδες και βιντεάκια  του youtube και να παρακολουθώ..
Όλο αυτό λειτούργησε άκρως ξεσηκωτικά και από ένα σημείο και μετά .. δεν κρατιόμουν!
Σε έξοδο λοιπόν για καφεδάκι με τις άλλες δυο χάριτες (τις φίλες μου ντε.. που τρέχουμε μαζί σε βουνά και λαγκάδια, σε φωτογραφίσεις και συναντήσεις ντεκουπαζ.. ) τους είπα για το .. μεγάλο μου όνειρο που ήταν η επιστροφή μου στο κόσμο του πλεξίματος!
Κι ενώ η μία με κοίταξε με ύφος «τι άλλο θ’ ακούσουμε Θεέ μου απ’ την τρελή;», η άλλη ενθουσιάστηκε!!
Έτσι,  έχοντας την πλειοψηφία,  οργανώσαμε έξοδο στα μαγαζιά για να αγοράσουμε νήματα και τα σχετικά… 
Ναι.. ναι.. καλά καταλάβατε..  μπήκε και η άλλη στο παιχνίδι ενώ η τρίτη «Χάρις» συνεχίζει να αρνιέται με πείσμα αλλά πού θα μας πάει.. κάποια στιγμή θα την πείσουμε!
Το πρωινό του Σαββάτου λοιπόν ξαμοληθήκαμε στον κέντρο της Αθήνας.
(στα σκαλιά του μετρό αυτός ο σκυλάκος αραχτός και απόλυτα ατάραχος.. .. μας  κοιτούσε με απορία «από πού ξέφυγαν αυτές οι τρελές και τι το περίεργο βλέπουν και με φωτογραφίζουν;».. )









Ξεκινήσαμε λοιπόν  με καφεδάκι και χυμό  









έχοντας θέα την Ακρόπολη και τα πέριξ αυτής, 




















για  να συνεχίσουμε αμέσως μετά με βολτάρισμα σε Ευαγγελιστρίας, Κολοκοτρώνη και τα γύρω στενά όπου υπάρχουν μαγαζιά που πουλάνε νήματα.
Περιττό να σας πω ότι ήθελα να τα αγοράσω όλα!
Ήθελα να πλέξω κασκόλ, καζάκα, πουλόβερ, τσάντα , την Άρτα αλλά  ΚΑΙ  τα Γιάννενα… ταυτοχρόνως!
Είχα πάρα πολλά χρόνια να κατέβω στους συγκεκριμένους δρόμους και πραγματικά  το απόλαυσα!
Μπήκαμε και βγήκαμε σε μαγαζιά με νήματα, αλλά και με χριστουγεννιάτικα στολίδια,



















 αγοράσαμε βιβλία από πλανόδιους πωλητές, κουβάρια κουβαράκια και βελόνες,













 υφάσματα για διάφορες χειροτεχνίες , 








κάναμε ένα σύντομο «προσκύνημα» στον Κρίνο, 








(δεν νοείται βόλτα στα μαγαζιά του κέντρου δίχως επίσκεψη για λουκουμάδες στον Κρίνο)  και λίγο πριν την επιστροφή μας – αργά το μεσημέρι – καταλήξαμε στην Ευριπίδου να χαζεύουμε τα «μπαχαράδικα»!



















O ενθουσιασμός ήταν διάχυτος στην ομάδα και κάθε τρεις και λίγο μια από τις δυο που μας είχε συνεπάρει η  ιδέα του πλεξίματος , αναφωνούσαμε μες την τρελή χαρά .. «τι χαρούμενη που είμαι!»..
Η τρίτη της παρέας – η ψύχραιμη – κουνούσε απλά με συγκατάβαση το κεφάλι.. σαν να σκεφτόταν..  «κρίμα.. καλά παιδιά αλλά άτυχα!».
Με τον  ίδιο ενθουσιασμό επιστρέψαμε στα σπίτια μας  για να με βρουν τα μεσάνυχτα καθισμένη στο κρεβάτι  να πλέκω με μανία!
Τώρα εσείς…  οι ψύχραιμοι, το τρίτο μάτι που λένε, αυτοί που παρατηρούν  την κατάσταση από απόσταση, πώς το βλέπετε;..

Υπάρχει σωτηρία ή να απελπιστώ με την κατάστασή μου;



Σχόλια

  1. Εχεις πολυ πλάκα στο χω πει? Βασικα το πλέξιμο κάνει καλό στα νεύρα και στη γκρίνια! να το κρατήσεις! χαχαχαχαχ
    περα της πλακας ειναι ομορφο να βρισκει κανεις χομπυ σε οποια ηλικια κι αν ειναι μετα απο οσα χρονια κι αν ειναι, ακομα και αν παιζει το "οτι θυμάμαι χαίρομαι". Κι αν ειναι και λίγο ανίατη η καταστασή σου δεν πειραζει μωρε. Θα βαρεθεις και θα πιασεις αλλο! χαχαχαχαχαχα
    Καλη συνεχεια! Την Αρτα θελω να την πλεξω κι εγω... τα Γιάννενα με χαλάνε λιγο λογω λίμνης :P :P :P

    Y.Γ: Κι εγώ που ήθελα να σου δωσω ενα κουμπάκι μου μου φυγε να μου το ραψεις; να το ξεχασω ε? :P
    Καλημερααααααααααααααααααααααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό το "σε όποια ηλικία κι αν είναι".. δεν το κατάλαβα!!
      τί υπονοείς δεσποινάριον;.. έχουν ημερομηνία λήξεως τα όνειρα, οι επιθυμίες, οι δημιουργίες, τα θέλω;;;;;;

      ε;;;;;;

      Διαγραφή
  2. Χχαχαχα.... καλημέρα! Χμμμ μάλλον δεν υπάρχει σωτηρία. Ξανάπεσες στα "βαριά" και με μεγάλη όρεξη... Πόσο ζήλεψα την βόλτα σας αν και όποτε βρεθώ στο λεγόμενο ιστορικό κέντρο της Αθήνας τα ίδια μονοπάτια πάνω κάτω περπατώ! Υφασματάδικα, κουμπάδικα, χαντράδικα, μπαχαράδικα μου ασκούν την ίδια έλξη αλλά και ότι βρίσκεται σε αυτή την περιοχή. Δεν ξέρω είναι μαγικό; Για το κέντημα και το πλέξιμο δεν θα μιλήσω γιατί δυστυχώς είμαι από αυτές που δεν μπορούν να κάτσουν σε μια καρέκλα για πολύ ώρα! Μια γλυκιά καλημέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι φανταστική βόλτα;..
      Είπαμε πως θα κατέβουμε σύντομα για.. δεύτερο γύρο!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  3. κι εμενα η μάνα μου έπλεκε πολυ ,τα φορουσαμε στο σχολειο και οι δάσκαλοι και καθηγητριες μου ελεγαν αν δεχεται η μάνα μου να τους κανει φροντιστήριο πλεξίματος,ενω εγω ημουν χαλια που με αναγκαζε να τα φορω ,δεν ηθελα με τιποτα τα πλεκτα!
    Τωρα που βλεπω κι εγω στα μπλοκ τι φτιαχνουν ζηλευω ,αλλα η μανα μου δεν μπορει τωρα να με μαθει....σήμερα ελαβα και ενα πλεκτο δαχτυλιδι ,που σχεδόν ζητιανεψα από φίλη μπλόγκερ ,την Ειρηνη απο το'' Κουκουβαγια και το σόι της '' και εχω ξετρελαθει!Αφου σκεφτομουν να αγορασω κι εγω κουβαρια κι ας μην ξερω ουτε πως περνουν την κλωστη στη βελονα!
    Ζήλεψα και τη βολτα σας ! Βρε παιδια το ιντερνετ με έκανε πολυ ζηλιαρα,σταματηστε να μας δειχνετε τι φτιαχνετε!!!!!
    Ή τουλάχιστον δείξτε ό,τι αντρικό φτιαχνετε που αυτα δεν τα ζηλευω!χαχαχαχα
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου λέω.. βρίσκομαι σε "αμάζευτη" κατάσταση... παρακολουθώ συνεχώς βιντεάκια με διάφορα και τα θέλω ΟΛΑ!!!

      Καλά η μαμά σου δεν γίνεται να σε μάθει τώρα.. δεν υπάρχει καμμιά φίλη που να μπορεί;.. ή μαμά φίλης;

      (ε ρε και να σε είχα πιο κοντά!)....

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Χίλια μπράβο σου αξίζουν Τζίνα μου! και σε νιώθω (πάλι!) μια που πριν από κάμποσα χρόνια πέρασα και η ίδια απ΄τη περίοδο, βελονάκι, πλέξιμο, πολύ λίγο κέντημα και μετά ράψημο, έφτιαχνα τις φούστες και τα φουστάνια μου και όταν ξαναπαντρεύτηκα και απέκτησα τον δεύτερο μου γιο, εκεί τέλος για πάντα τα εργόχειρα, την ζωγραφική όμως και τη σκηνογραφία δεν τα εγκατέλειψα ποτέ!!!
    Το κέντρο της Αθήνας που αλώνιζα τότε συχνά, παραμένει σχεδόν το ίδιο αν και πολλά μαγαζάκια, "τρύπες" τα λέγαμε, έκλεισαν!
    Τώρα φαντάζομαι και με το internet, θα έχεις απίστευτες ιδέες και μοντέλα!
    Οι φωτό εξαιρετικές όλες!!!

    ΑΦιλάκια ενθουσιασμένα! :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το ίδιο παρατήρησα Στεφανία μου, θυμόμουν πως παλιά υπήρχαν πάρα πολλά μαγαζάκια του είδους που τώρα δεν τα είδα..
      Γενικά παρατήρησα πολλές αλλαγές στο είδος των καταστημάτων που υπάρχουν τώρα πια..

      Κι έχεις δίκιο. στο ίντερνετ βρίσκεις ό,τι θες!!

      Φιλιά γλυκειά μου!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάντως σε νιώθω. Σκέψου ότι το γραφείο είναι πέντε λεπτά από όλα όσα περιγράφεις και χρειάζομαι μεγάλη αυτοσυγκράτηση, για να μην πηγαίνω κάθε μέρα!! Μη χάσεις τίποτα από όσα σε κάνουν χαρούμενη!! Κι όταν ξαναρθεις πες μου... Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν ξανάρθω ελπίζω να καταφέρω να είναι καθημερινή γιατί Σάββατο φαντάζομαι δεν θα δουλεύεις...

      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  6. Η βόλτα σου φανταστική, την κάνω συχνά τις καθημερινές, και η φωτογραφίες σου απίστευτα όμορφες κατάφεραν να μας μεταφέρουν τα χρώματα και τα αρώματα του ιστορικού κέντρου, για το πλέξιμο όμως τι να πω.... ελπίζω να μην ξανάρθουν οι μέλισσες!!!!!! Καλά πλεξίματα λοιπόν φιλενάδα!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει.. το πήρα το μήνυμα..δεν σου αρέσει καθόλου το πλέξιμο χαχαχαχα

      Δεν πειράζει, το καλοκαίρι που θα καθόμαστε στην βεράντα εσύ θα παλεύεις με τον πηλό κι εγώ θα πλέκω.. έτσι θα είμαστε κι οι δυο ευχαριστημένες!!
      Φιλιά!

      υγ. δώσε παραγγελιά τί θέλεις να σου πλέξω και θα εκτελεστεί ΑΜΕΣΩΣ!

      Διαγραφή
  7. Εγω πάλι θαυμάζω αυτους που πλέκουν. Δεν το εχω καθολου. Προτιμω το κεντημα. Η μαμά μου γυρισε την αλλη φορα και μου ειπε " Πως κανεις ετσι. Δεν ειναι και μαθηματικά." Μακάρι να ηταν, της απαντησα. Μα ξεχνά οτι είμαι μαθηματικος; Ετσι πάνω από 5-6 σειρες δεν εχω πλέξει. Θα θελα να εκανα κουρτινάκια. Ποιος ξερει ισως καποτε... Γι αυτο σου ευχομαι καλές δημιουργίες και να ενθουσιάζεσαι πάντα τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω με την μαμά σου... αν κατέχεις τα μαθηματικά, που προσωπικά τα μισώ κι ας δουλεύω σε λογιστήριο, τότε το πλέξιμο είναι παιχνιδάκι.. δοκίμασε.. θέληση χρειάζεται!

      Διαγραφή
  8. Αυτό που ο blogger μου καταπίνει τα σχόλια και πρέπει να τα ξαναγράφω πολύ με εκνευρίζει! Αντε φτου και από την αρχή λοιπόν...

    Δεν ξέρω τι πρέπει να ζηλέψω περισσότερο την βόλτα που κάνατε, για τα νήματα ή για .... τους λουκουμάδες (γνωστή λιχούδα...). Οσο για το πλέξιμο, θα σου πω κι εδώ πως ..... μόλις έμπλεξες!!! Είναι μικρόβιο που αν το κολλήσεις, δεν θα σου περάσει ποτέ! Το έχω λατρέψει, έχω ξενυχτήσει απίστευτα για να μου βγει κάποιο σχέδιο ! Η ντουλάπα μου έχει γεμίσει με κουβάρια και έχω βρε σχέδια που χρειάζονται τουλάχιστον 2 ζωές για να τα πλέξω όλα αυτά! Ειδικά με τα χριστουγεννιάτικα που άρχισαν να βγαίνουν σιγά - σιγά, φάτσα φόρα στην οθόνη μου έχω λιώσει! Αλήθεια, στο pinterest εχεις πάρει είδηση τι γίνεται από crochet (βελονάκι) και knit (πλέξιμο με βελόνες;;;;). Οταν ξαναπάς για .... μαλλιά να μου πεις κι εμένα! Α! Και τελικά εγώ το άνοιξα το δεύτερο blog που θα βάζω αποκλειστικά και μόνο ότι πλέκω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω λινκ όπου μπορώ να βρω σχέδια (βελόνες και βελονάκι) και φυσικά το νεό σου μπλογκ θα αποκτήσει την πιο φανατική του αναγνώστρια.. εμένα!! χαχαχαχα

      Όταν πάμε ξανά (που θα είναι σύντομα) θα σου στείλω μήνυμα..

      Διαγραφή
  9. Ευτυχώς που επέστρεψες στο πλέξιμο για να μας χαρίσεις πανέμορφες φωτογραφίες από την Αθήνα.χα,χα,χα,χα
    Κατά τα άλλα μια χαρά επιστροφή την βλέπω και την θεωρώ μάλιστα και πολύ δημιουργική.
    Βγήκαν τα χριστουγεννιάτικα στολίδια στην Αθήνα;
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι που η φωτογραφική μηχανή έχει γίνει προέκταση του χεριού μου βλέπεις....
      φιλιά πολλά :)))

      Διαγραφή
  10. Μέθυσα από τα χρώματα και τα αρώματα σου τόσο πολύ, που πάω για ύπνο! Χαχα :)) Κι όμως, θα κοιμηθώ με τις όμορφες εικόνες σου στο μυαλό! Φιλιά και καλό ξημέρωμα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπάρχουν και χειρότερα! Από μικρή μισούσα το κέντημα και το πλέξιμο και μια φορά που με κάθισαν κάτω με το ζόρι στο σχολείο, δεν θέλεις να ξέρεις πώς ήταν η "ανάποδη" του κεντήματός μου! Κάτι αντίστοιχο και ο βαθμός μου! Ώσπου φέτος το καλοκαίρι ξύπνησα ένα πρωί και είπα, "Θέλω να μάθω βελονάκι". Αγόρασα νήμα, αγόρασα και βελονάκι, στρώθηκα στο Youtube και τρεις μήνες μετά έχω πλέξει ένα σωρό!!!!!! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ήρθε το .. πλήρωμα του χρόνου για σένα!! χαχααχαχα..
      Κάλλιο αργά παρά ποτέ δεν λενε;...

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσει!
    Όλο σου το θέμα!
    Στα προσεχώς θα σου πω να διαβάσεις κάτι σχετικό!
    Καλές πλεκτοδημιουργίες!
    Χρόνια πολλά,Εισόδια της Θεοτόκου σήμερα, καλό Σ/Κ,Φιλιά
    http://www.ecclesia.gr/greek/holySynod/commitees/art/art_eisodia_theotokou.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις