Ας ΄Οψεται Η Γιορτινή Ατμόσφαιρα

Φέτος με έπιασε το γινάτι μου..  είχα πει δεν θα στολίσω και δεν στόλισα.
Παρ’ όλα αυτά  – έτσι για το καλό που λένε – έριξα δυο λαμπάκια πάνω στα κλαδιά που έχω all the time σε ένα  πιθάρι (προσέχεις το αγγλικό έτσι;.. επιπέδου Χάρβαρντ  το  blog, όχι αστεία!),







κρέμασα πάνω τους μερικά σκατολοϊδια  και κορδέλες που τα είχα πρόχειρα, 














άναψα και μερικά κεριά στο τραπέζι 








και ξεφύσηξα με ανακούφιση πως έκανα το χρέος μου..
Μελομακάρονα όμως δεν βάσταγε η καρδιά μου να μην φτιάξω..  
Eπειδή όμως η θέληση βάδιζε αγκαζέ με την φιλενάδα της την βαρεμάρα..  πριν ξεκινήσω φρόντισα  να εξασφαλίσω την συμμετοχή του μικρού αστροπελεκιού και του αδελφού μου, (το μεγάλο αστροπελέκι την γλύτωσε γιατί ήταν στην προπόνηση), έτσι  ανασκουμπώθηκα την Κυριακή το μεσημέρι, συγκέντρωσα τα υλικά και τους «εθελοντές»  και ξεκίνησα..
Έφτιαξα που λέτε την ζύμη και μετά  έπαιρνα ένα μεγάλο κομμάτι το έβαζα μπροστά τους,  το πίεζα να απλώσει κι εκείνοι με τα κουπ πατ έφτιαχναν τα μελομακάρονα.














Ήταν μια ιδιόμορφη παρασκευή με γεύση μελομακάρονου και σχήμα μπισκότου που πολύ μας άρεσε!
Με χίλιους δυο επαίνους,  με μαλαγανιές του είδους «καλέ τι ωραία που τα φτιάχνετε» και πολλά λεκτικά «μπράβο»  φτιάξαμε/νε δυο μεγάλες πιατέλες!
Αβίαστα κι αβασάνιστα που λένε…
Σ' αυτό το σημείο πρέπει να ομολογήσω πως την πρώτη φουρνιά την κάναμε κάρβουνο γιατί  είχαμε πιάσει το μπίρι μπίρι και μέχρι να καταλάβω τι μυρίζει  είδαμε τα πρώτα μελομακάρονα να βγαίνουν απ’ τον φούρνο και να θυμίζουν το ολοκαύτωμα  του Αρκαδίου!








Οι επόμενες όμως φουρνιές στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων και είχαν μια αξιοπρεπή εμφάνιση.
Στο τέλος έφτιαξα κι έναν κουβά σιρόπι όπου  τα πετάγαμε μέσα λίγα λίγα (τα τελευταία τα έριξα όλα μαζί γιατί είχα πια αρχίσει να σκυλοβαριέμαι), τα έβγαζα εγώ με μια τρυπητή κουτάλα,  τα πασπάλιζε ο Χρήστος (οι «εθελοντές» είχαν λακίσει)  με  τα καρύδια κι έτσι σχετικά οργανωμένα και  γρήγορα  βιώσαμε την γιορτινή ατμόσφαιρα από την .. παρασκευαστική πλευρά και «μύρισε» και το σπίτι..
Το οποίο σπίτι μέσα στο επόμενο δίωρο, άνοιξε κλείσε τις πόρτες, είχε ξεμυρίσει και ποτέ δεν κατάλαβα προς τι  όλος αυτός ο κόπος , αλλά τέλος πάντων είπαμε … ας όψεται η γιορτινή ατμόσφαιρα!








Και του χρόνου όμορφοι!

Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές να έχουμε!

Υγεία…  υγεία  και υγεία!

Τίποτα άλλο…


Σας φιλώ!



Σχόλια

  1. Καλές γιορτές Τζινάκι μου! Ευχομαι του χρονου να σε αφήσει το αμανατι σου και να στολίσεις το σπιτι σαν τους Αμερικάνους.
    Ευχομαι η διαθεση σου να μην ειναι πεσμένη για κάποιο συγκεκριμένο λογο, να μην συμβαινει κατι δλδ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές γιορτές και σε σένα κοριτσάκι!..

      Όσο για την διάθεση..... τίποτα δεν είναι τυχαίο ;)

      Διαγραφή
  2. κι εγω το σιρόπιασμα βαριέμαι στα μελομακάρονα ,άσε που μετα δε θα σταματαω να τα τρωω γι αυτο δεν τα φτιάχνω...πάντως θα ηταν ωραία να μαζευόμαστε 2-3 φίλες στο σπίτι της καθεμιας ,να βοηθαμε η μία την άλλη και να περνα η βαρεμάρα ,γιατί τα είδες τα δικά μου στο φέισμπουκ! Να είστε καλά με την Αγγελική ,εσείς με ξεσηκώσατε ,διαφορετικά δε θα ειχα φτιάξει τίποτα!
    Το δεντράκι ,συγνώμη τα κλαδάκια ωραιότατα ,μια χαρά ατμόσφαιρα δημιουργούν!
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε! Και του χρόνου να βοηθήσουν και τα εγγόνια παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Νάσια μου , να είστε όλοι καλά και να περάσετε όμορφα!

      Διαγραφή
  3. Μπράβο στην ομαδική δουλειά!
    Και του Χρόνου Τζίνα μου με Υγεία!
    Καλές γιορτές με Χαρά και Αγάπη!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έσκισες Τζίνα!
    Αυτό που έχει σημασία είναι που έδωσες μια γιορτινή νότα στο σπίτι σου, όσο για μελομακάρονα, αυτό θέλει ένα μεγάλο μπράβο, καλοφάγωτα να είναι και εύχομαι να περάσετε όλοι σας υπέροχα αυτές τις μέρες!

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! :))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως το χαμόγελο είναι τελικά που μας λείπει, μακάρι να πιάσει λοιπόν η ευχή σου!

      Φιλιά πολλά και την αγάπη μου σε σένα και τον Παραμυθά!

      Διαγραφή
  5. Τζινα μου και του χρονου,με δυο τρεις κινήσεις... άψογη ατμόσφαιρα!!...
    σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα!!!
    αυτό για σένα!! https://www.youtube.com/watch?v=zuEO5SssfK8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα, να είσαι καλά και να περάσεις ακόμα καλύτερα!

      Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Μμμμμ τα .... ξεροψημένα μελομακάρονα είναι πολύ νόστιμα, εγώ πάντα αυτά ψάχνω να βρω.Όσο για το σιρόπιασμα, εγώ τα απλώνω σε δύο ταψιά, κρυώνουν, φτιάχνω το σιρόπι, το ρίχνω από πάνω ζεστό και τα αφήνω μια ολόκληρη νύχτα να κάνουν το μπανάκι τους. Τέλος! Και του χρόνου, με υγεία Τζίνα μας! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή όμως εμάς δεν μας αρέσουν τα πολύ σιροπιασμένα τα βουτάω, τα γυρίζω μια δυο φορές και τα βγάζω..

      Φιλιά Μαράκι μου!!

      Διαγραφή
  7. ...Καλές γιορτές Τζινάκι μου!
    Χαρούμενα Χριστούγεννα με υγεία, ανταμώματα, γέλια κι όνειρα...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκειά μου Αννιώ νά σαι καλά!!

      Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και νά' ναι το σπιτικό σου ευλογημένο!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Αντε και του χρόνου!
    -να πέρασαν κιόλας τα έρμα τα Χριστούγεννα!-
    Ωραία τα μελομακάρονα τα φτιάξατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις