Oι Ήσυχες Μέρες

Αγαπώ τις  ήσυχες μέρες.
Τις  μέρες που είμαστε όλοι στο σπίτι.. δίχως πρόγραμμα, δίχως «πρέπει», δίχως υποχρεώσεις.
Τα  γαλήνια πρωινά στην βεράντα με καφέ..





Τις μέρες που τριγυρνώ δίχως να έχω κάτι συγκεκριμένο στο νου.
Πότε φυτεύοντας,  πότε κλαδεύοντας κι άλλοτε– ελλείψει άλλων λουλουδιών -  γεμίζοντας τα βάζα με κλαδιά από τα κυπαρίσσια του κήπου..









Αλλάζοντας θέση στα πράγματα ή ψάχνοντας μια καλύτερη για καινούργια αποκτήματα,  όπως τα δώρα που πήρα από τις φιλενάδες μου.




























Δώρα φτιαγμένα απ’ τα χεράκια τους..  αντικείμενα απλά αλλά ανεκτίμητης αξίας που με συγκίνησαν και τα λάτρεψα.
Κάτι τέτοιες μέρες αγαπώ  τα ανταμώματα μαζί τους με πλέξιμο, κουβεντούλα και ατέλειωτα γέλια..







Κι όταν έξω πέφτει η νύχτα  μ’ αρέσει να ανάβω τα κεριά και να χαζεύω το φως και τη λάμψη τους.








Εκείνες τις ώρες χουχουλιάζοντας στον καναπέ, λατρεύω να ακούω τις κουβέντες των αγοριών και τα γέλια τους.. 






να τρώμε σπιτικό ποπκορν και να κάνει ο καθένας τα δικά του..






Κι αλήθεια σας λέω...  είναι αυτές οι στιγμές οι θησαυροί της ζωής μου!




Σχόλια

  1. Καλημέρα Τζινάκι μου!Αυτές είναι οι καλύτερες ,οι πιο αγαπημένες στιγμές στη ζωή μας.Χωρίς πρόγραμμα όπως λες μαζί με τους αγαπημένους μας.Να είμαστε όλοι καλά και μαζί!
    Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για τη χρονιά που έρχεται και προπάντων υγεία!Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημένη μου Τζίνα... εύχομαι μεσα απο τη καρδιά μου οτι σε βασανίζει τις τελευταίες μερες (ελπιζω να μην ειναι κατι πολύ σοβαρό) γιατί διακρίνω μια μελαγχολία και καθολου δεν μ'αρεσει :P να φυγει γρήγορα απο πανω σου. Το νέο έτος να έρθει αισιόδοξα και ελπιδοφόρο και να σας γεμίσει όμορφες στιγμές, ζεστές αναμνήσεις, υγεία αγάπη και ευτυχία για όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    Θα σου ελεγα να παρει και τη γκρινια μακριά αλλα νομιζω οτι ειναι αναποσπαστο κομμάτι σου πια!! χαχαχαχαχαχα
    Σου στελνω ένα τεράστιο ζεστό σβουριχτό φιλί!!! τόσο που να ακουστει :D
    Να περασεις όμορφα! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτές οι μικρές καθημερινές στιγμές κοντά στους αγαπημένους μας, Τζίνα μου, είναι που τρέφουν τη καρδιά μας και ειλικρινά χαίρομαι που είσαι από τα άτομα που τις αναγνωρίζουν και τις εκτιμούν!
    Θα μπορούσες να μην είχες γράψει το παραπάνω τρυφερά ευαίσθητο κείμενο και να είχες βάλει μόνο τις φωτογραφίες σου, γιατί αυτές μίλησαν μόνες τους!
    Εύχομαι να μη χάσεις ποτέ αυτή την ευαισθησία και να έχεις μια νέα Χρονιά, με υγεία, φως, χαρά και με πολύ Αγάπη!

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου φαίνεται πώς ό,τι κι αν σου γράψω, θα χαλάσει το κείμενό σου... Καλή Πρωτοχρονιά! Σου στέλνω την αγάπη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τζινάκι μου,
    Σου στέλνω όλες τις ευχές μου για μια υπέροχη νέα χρονιά με υγεία και στιγμές!
    Πολλά πολλά φιλιά....
    **Aννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ετσι είναι, και είσαι γεμάτη θησαυρούς τέτοιους και Πλούσια!
    Να περνάτε ομορφα και γαλήνια και φασαριόζικα και όπως σας αρέσει και να είστε όλοι Καλά!
    Καλή Πρωτοχρονιά,
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι πιο ωραίες στιγμές, συμφωνώ απόλυτα ! Καλή κι ευλογημένη χρονια στο σπιτικό σου κι οπως την επιθυμεί ο καθένας σας! Με αγάπη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οι απλες στιγμες και οι απροβλεπτες ειναι οι καλυτερες! χρονια πολλα! καλη χρονια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις