Στολίδι Είμαι Μόνη Μου

Ναι  ξέρω έρχονται τα Χριστούγεννα.. το βλέπω στις αναρτήσεις σας, το ακούω να συζητιέται,  το αντιλαμβάνομαι στην καθημερινότητά μου, αλλά  προσωπικά έχω χάσει  έμπνευση και διάθεση .. together!





Προχθές με ρωτούσε το μικρό αστροπελέκι πότε θα στολίσουμε και του απάντησα «στολίδι είμαι μόνη μου..»
Μέσα μου βέβαια οι αποφάσεις έχουν παρθεί.
Δέντρο γιοκ φέτος.. βαριέμαι  πώς το λένε; ..
Θα δημιουργηθούν μικρές « χριστουγεννιάτικες παρεμβάσεις»  (η κλασική μέθοδος της τεμπέλας) δώθε κείθε και αν τους αρέσει.. αν όχι  να  στρωθούν να στολίσουν εκείνοι..
Όταν βέβαια τους είπα  πως δεν θα στολίσουμε δέντρο ο μικρός αναρωτήθηκε με παράπονο  «Χριστούγεννα χωρίς δέντρο γίνεται;» και κατάφερε να μου δημιουργήσει τύψεις και να κλονίσει την αποφασιστικότητά μου..
Γι’ αυτό και δεν είμαι απόλυτη..  γιατί αν τελικά  μου προκύψει η διάθεση ή οι τύψεις φέρουν αποτέλεσμα, τότε θα αλλάξω ρότα και θα κάνω το σπίτι.. υπερπαραγωγή!


Εν τω μεταξύ πλέκω.. πλέκω ασύστολα λέμε..








Πλέκω κασκόλ, 









πλέκω καλαθάκια, 


















πλέκω με βελόνες,








 πλέκω με βελονάκι, πλέκω με τα χέρια.. 







ναι, με τα χέρια.. όλα τα σφάζω .. όλα τα μαχαιρώνω!
Και κάθε τρεις και λίγο είμαι στο κέντρο για την αγορά νημάτων.
Τελευταία όμως άρχισα να οργανώνομαι, στρώθηκα και βρήκα eshops  νημάτων , αλλά και κάποια μαγαζιά πιο κοντά στην περιοχή μου έτσι ώστε αν δεν θέλω να κατέβω στο κέντρο να έχω εναλλακτική λύση.
Κι όλα αυτά μέχρι να βαρεθώ και τούτη την ενασχόληση, να μαζέψω κουβάρια, βελόνες και βελονάκια, να τα θάψω σε κάποιο ντουλάπι και να πάμε γι’ άλλα.
Ως τότε όμως.. είπαμε πλέκω!
Το καλύτερο όμως σας το φύλαξα για το τέλος..  τις άλλες  βάλαμε πετρέλαιο!
Πώς λέμε πιάσαμε τον πρώτο αριθμό στο τζόκερ;
Στιγμές μεγάλης συγκίνησης ζήσαμε όταν ένα μεσημέρι κατηφόρισε το στενό μας  δρομάκι το βυτιοφόρο.
Σύσσωμη η γειτονιά παρακολουθούσε με δέος!
Με τα μάτια δακρυσμένα και μ’ ένα κόμπο στον λαιμό απ’ την συγκίνηση βγήκα έξω να προϋπαντήσω τον βενζινά!
Ο ηλικιωμένος γείτονας  από απέναντι σκούπισε με την ανάστροφη της παλάμης του ένα δάκρυ, με αγκάλιασε και με φίλησε λέγοντας μου:  «σ’ ευχαριστώ για την χαρά που μου έδωσες, ποιος ξέρει αν θα ζω του χρόνου  να το ξαναζήσω»..
Αφού  το λέω και συγκινούμαι πάλι..

Αει στο καλό.. θα με πάρουν τα κλάματα..



Σχόλια

  1. Γελασα πολυ με το βυτιοφορο αλλα.... ελα μωρε.. μην το κανεις... Χριστουγεννα χωρίς στολιδια??? ε καλα αμα εισαι στολίδι μονη σου τυλίξου με μια σειρά φωτάκια και στάσου όρθια στη μεση του σαλονιού να τραγουδάς "Rudolf το ελαφάκι" !
    Τζινάκι ... σκεψου απλα ποσοι ΔΕΝ μπορούν να στολίσουν φετος......
    Εσυ που δοξα το θεο μπορεις... δεν λεει να μην το κανεις απλα επειδη δεν εχεις διαθεση...
    απαπααπα ο Grinch που εκλεψε τα χριστουγεννα εισαι !!! χαχαχα
    λοιπον δεν θελω κακή διάθεση.... κεφάλι ψηλα, ασε δυο λεπτά τα βελονια στην ακρη. Και βαλε και τα αστροπελέκια αφου θελουν στολισμα να σε βοηθήσουν και ξεκινα...
    Χριστούγεννα χωρίς δέντρο γίνεται??? :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είπαμε παιδί μου θα στολίσω... απλά έλεγα να μη στήσω το δέντρο.. αλλά οκ.. αφού πέσατε να με φάτε κάποια στιγμή θα στολίσω.. (πειράζει αν δεν είναι φέτος;)...

      Διαγραφή
    2. Πειραζει που εισαι μεγαλη φιρμα??? αυτο οοοοοοοοοχι δεν πειραζει!! το αλλο πειραζει! χαχαχαχαχαχαχα
      Μακια Τζινάκι μου

      Διαγραφή
  2. εγω υπέκυψα στις τύψεις ,που περισσοτερο μου δημιουργησε ο μεγαλος γιος ,παρα τα μικρα ....κρίμα που δεν μας κάλεσες να δούμε κι εμείς το βυτιοφόρο ,γιατι για φέτος δε θα δουμε άλλο να κυκλοφορει εδω στη γειτονια μου!
    Τουλάχιστον περιμένουμε κάλεσμα όταν αναψετε το καλοριφέρ !
    Καλημέραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έτσι είναι, τώρα βρήκες καινούργιο κοσκινάκι..... και που καιρός για δέντρο, τα πλεκτά σου βέβαια τέλεια, το καλαθάκι σούπερ!!!!! Λοιπόν αντί να κατεβαίνεις στο κέντρο δεν πετάγεσαι μέχρι εδώ που είμαι εγώ.... έχουμε φανταστικό μαγαζάκι με μαλλιά, θα πιούμε και καφεδάκι.... για σκέψου το!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχω ήδη βρει στην Αγία Παρασκευή, αλλά και μέχρι την γειτονιά σου δεν με χαλάει... όταν είναι θα σε ειδοποιήσω :))

      Διαγραφή
    2. Ποδηλάτισσα από το ίδιο μαγαζί ψωνίζουμε! Τζίνα έλα κι εσύ!

      Διαγραφή
    3. Ποδηλάτισσα πώς και δεν σε έχω πετύχει ποτέ στο μαλλάδικο; Κάθε μέρα εκεί είμαι! Φοβερή η Τζία ε;

      Διαγραφή
  4. Και τι περιμένεις να πλέξεις κι ένα μάλλινο ελατάκι που θα είναι και σαν σκουφάκι; χαχαχα!
    Τα τελευταία χρόνια από τότε που μεγάλωσαν και έφυγαν τα 3 παιδάκια μας, τέλος ο στολισμός, φέτος ο μικρός μου γιος, μας κάλεσε σπίτι του να στολίσουμε το δέντρο που αγόρασε, με τα δικά μου/μας στολίδια, έτσι αναγκαστικά θα σκαρφαλώσω στο πατάρι και θα κατεβάσω το μικρό έτοιμα στολισμένο (χρόνια τώρα) ελατάκι μου!!! (γιατί ούτε αυτό είχα σκοπό να βάλω)!!!
    Όσο για πετρέλαιο φέτος πήραμε επιδότηση και βάλαμε 500 λίτρα, για τα μεγάλα κρύα όταν έρθουν!

    ΑΦιλάκια και με τίποτα να μη χάνουμε το χαμόγελο μας! :)))))))))))))))))

    ΥΓ: Οι φωτό, άψογες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η επιδότηση ξελάσπωσε κόσμο και ντουνιά..

      Έτοιμο στολισμένο τό'χεις βρε θηρίο το δέντρο;... χαχαχαχα.. μου έδωσες ιδέα!!!

      Διαγραφή
  5. Να πω ότι δεν γέλασα με την ιστοριούλα του βυτιοφόρου, θα 'ναι ψέματα! χιχιχιχι Σε ζηλεύω πολύ που ασχολείσαι με το πλέξιμο, το λέω αυτό σε όσες φίλες το κάνουν...θέεεεελω κι εγώωωωω! καλό μήνα Τζινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άμα θέλεις τόσο πολύ το μόνο εύκολο είναι να μάθεις.... το youtube νά'ναι καλά!!!

      Διαγραφή
  6. Μέχρι στιγμής δεν έχω καμμία διάθεση, ούτε για δέντρο, ούτε για φωτάκια, ούτε καν για μελομακάρονα! Αλλά με έχουν ζαλίσει τα τέκνα, οπότε μάλλον το ΣΚ που έρχεται θα .... τους κατεβάσω από το πατάρι και τα στολίδια και θα τους αφήσω να το στολίσουν μόνοι τους! Ουφ! Πήρες φόρα με το πλέξιμο ε; Αυτό με τα χέρια, όλο λέω θα το δοκιμάσω και όλο ξεκινάω κάτι άλλο και το αφήνω. Τώρα πλέκω στολίδια για το δέντρο με το βελονάκι! Πετρέλαιο φέτος δεν μας βλέπω να βάζουμε. Δεν πειράζει, θα φοράμε τα πλεκτά μας για να ζεσταθούμε. Τόσα κουβάρια νήμα, τι στο καλό πια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα αφήσω για τρίτη φορά σχόλιο και ελπίζω να μην το ξαναφάει ο blogger!!! Φέτος είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν έχω διάθεση ούτε για γιορτές, ούτε για στολίσματα, ούτε καν για μελομακάρονα!!! (ειμαι σοβαρά γιατρέ μου;;;). Επειδή όμως τα πιτσιρίκια με έχουν τρελάνει "πότε θα στολίσουμε" και "πότε θα στολίσουμε" και επειδή δεν προβλέπεται να πέσω για ύπνο τώρα και να ξυπνήσω στις 10 Ιανουαρίου που θα έχουν περάσει οι γιορτές, κανόνισα την Κυριακή να έρθουν κάτι φίλοι τους στο σπίτι, να τους δώσω τα στολίδια και το δέντρο και να τα αφήσω να κάνουν ότι θέλουν!
    Όσο για πετρέλαιο, φέτος δεν θα πάρουμε. Για να ζεσταθούμε, θα φοράμε αυτά που πλέκω. Τι στο καλό, τόσα μέτρα νήμα, τόσος κόπος.... Και αν ποτέ αποφασίσεις να έρθεις στην γειτονιά της Ποδηλάτισσας, σφυρίξτε μου και εμένα, από το ίδιο μαγαζί ψωνίζουμε μαλλιά !!!! Ποδηλάτισσα ακούς;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βλέπεις οτι ο blogger δεν σου τρώει τα σχόλια.. εσύ βάλθηκες να τα γράφεις ξανά και ξανά .. όσο για το μαγαζί απ' όπου ψωνίζετε.. έχω κι άλλες προτάσεις.. μου έχουν συστήσει και στον Περισσό ένα με μεγάλη ποικιλία και καταπληκτικές τιμές.. αλλά ψήνομαι και για online αγορές.... χμμμμμμ θα δω....

      Διαγραφή
  8. ...και δεν έβγαλες φωτος του βυτιοφόρου και της επιχείρησης πετρέλαιο;;;; α!
    Τι φοβερή πλέκτρια είσαι! Μπράβο! είναι και χαλαρωτικό το πλέξιμο και μένουν και τα έργα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε όχι, να στολίσεις, για το καλό ένα κατιτίς και ας μην είναι και μεγάλο δεντράκι, ας είναι ένα μικρό, κούτσικο.
    Βάλατε πετρέλαιο; Και κάπως έτσι διάφοροι bloggers που δεν σε γνωρίζουν προσωπικά θα σου ζητούν να σε γνωρίσουν αλλά μόνο στο σπίτι σου θα πιουν καφέ χαχα.
    Θέλει υπομονή το πλέξιμο και μπράβο σου που επιδίδεσαι αυτό γιατί από το αποτέλεσμα φαίνεται ότι έχεις και ταλέντο. Πόσο ωραίο να μπορεί κανείς να χαλαρώνει κάνοντας κάτι που του αρέσει! :)
    Σε φιλώ και σε καλησπερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις