Κοπή Πίτας Και Ταμείο Ανεργίας




Συνέχεια του προηγούμενου ποστ το σημερινό για να απαντήσω στις όποιες απορίες και αγωνίες (λέμε τώρα) σας γεννήθηκαν..
Ξέρω πως με αυτόν τον καημό ζήσατε την βδομάδα που πέρασε.. (αφήστε τον τρελό να λέει τα δικά
του.. ) τι έγινε με «το κοπή τη πίτα»..
Χιόνισε;.. δεν χιόνισε;.. ήμασταν έξω;..  στεγαστήκαμε;..
Αυτές κι άλλες πολλές απορίες σας βασάνιζαν, εξ’ ου και τα τηλεφωνήματα, τα γράμματα και τα αμέτρητα emails αγωνίας που μου στείλατε.. (είπαμε.. αφήστε τον τρελό να λέει τα δικά του)..
Σήμερα όμως θα απαντήσω στα ερωτήματά σας και θα σας λύσω τις όποιες απορίες.

Κατ’ αρχάς να πω ότι τα ποστ που ανεβάζω προγραμματίζονται πολύ νωρίτερα, έτσι όταν πήγα στην δουλειά την προηγούμενη Τρίτη είχε ήδη προγραμματιστεί να ανέβει στις 9,00 της ίδιας μέρας το ποστ της εβδομάδας που πρόβλεπε να μας καταπιούν τα χιόνια στην φετινή κοπή πίτας..
Την Τρίτη στην δουλειά λοιπόν μαθαίνω ότι τελικά η εργοδοσία είχε κλείσει αίθουσα σε ταβέρνα της περιοχής για την κοπή της πίτας που ήταν την επόμενη μέρα.
Ρίγη συγκινήσεως μας κατέλαβαν.. για να μη σας πω ότι πήρε το μάτι μου και κάποιους να σκουπίζουν με τρόπο ένα δάκρυ που κύλησε…
Επιτέλους στεγασμένοι!
Από κει και πέρα φύσηξε ένας αέρας (μην το ψάχνετε.. στον χώρο της αποθήκης μπάζει από παντού)  αισιοδοξίας και χαράς.. τα πρόσωπα φωτίστηκαν από χαμόγελα και μια λέξη ήταν στα χείλη όλων…  «επιτέλους!» ..
Σε κείνο ακριβώς το σημείο σκάει η δική μου δήλωση-βόμβα..

-          -  θα φέρω την φωτογραφική μηχανή να τραβήξω φωτογραφίες.

Άρχισαν λοιπόν τα αστειάκια πως τάχα θα περνούσα απ’ όλα τα τραπέζια, θα τους φωτογράφιζα και στο τέλος της εκδήλωσης θα τους μοίραζα μέσα σε φακέλους (περιποιημένα πράγματα, τι νομίζετε;) τις φωτογραφίες τους να.. αγοράσουν .. 
Σ’ αυτό το σημείο γίνανε σκληρά παζάρια με τους συναδέλφους..
Ξεκίνησα απ’ το .. λογικότατο ποσόν των 5 ευρώ η φωτογραφία και με κατέβασαν στα 3.. εκεί μουλάρωσα και πάτησα πόδι.. τους εξήγησα πως «δεν βγαίνω καρντιά μου» και δώσαμε τα χέρια…
Σκάω μύτη, που λέτε, η δικιά σου την Τετάρτη το απόγευμα στην ταβέρνα έχοντας την φωτογραφική μηχανή στην τσάντα και πιστή στις διδαχές του δασκάλου μου .. ΔΕΝ βάζω φλας.. διότι αν δεν το ξέρετε να σας το πω για να το μάθετε.. οι καλλιτέχνες φωτογράφοι ΔΕΝ χρησιμοποιούν το φλας…  πάει και τέλειωσε!


Ρυθμίζω την γκουμούτσα μου και αρχίζω τα κλικ..







Όσο φωτογράφιζα πρόσωπα και κοντινά πράγματα στο τραπέζι όλα πήγαιναν καλά.. ή σχεδόν καλά γιατί όλο και κάποιο κουνηματάκι έβλεπες να υποβόσκει..
Εκεί όμως που έγινε το Βατερλώ μου ήταν όταν ξεκίνησαν οι χοροί και τα.. πανηγύρια..
Διότι άντε εσύ να τραβήξεις κίνηση σε χώρο με χαμηλό φωτισμό δίχως φλας!
Το μόνο που διακρίνει κανείς στις φωτογραφίες είναι ένα ατέλειωτο … φλουτάρισμα και δεν εννοώ αυτό που βλέπετε στα πρόσωπα που έγινε επίτηδες από εμένα  για ευνόητους λόγους..







Και κόψαμε την πίττα.. και κληρώθηκαν τα ατέλειωτα δώρα… ατέλειωτα πραγματικά.. οι δυο στους τρεις κέρδιζαν..  όλοι…  εκτός από μένα!
Για να καταλάβετε στο γραφείο είμαστε πέντε άτομα .. και μόνο εγώ δεν κληρώθηκα!
Αίσχος!
Και χορέψαμε πολύ.. πάρα πολύ .. και τραγουδήσαμε πολύ.. πάρα πολύ.. και γελάσαμε πολύ.. πάρα πολύ..  και ξελαρυγγιάστηκε η γράφουσα διότι με συνεπήρε κι ο ενθουσιασμός όταν έβλεπα τους συνεργάτες-συναδέλφους να σέρνουν πρώτοι τον χορό και ούρλιαζα (για να ακουστώ) «να ζήσουν οι μανάβηδες» και άλλα τέτοια  ενθουσιώδη παραληρήματα…







Και είπαμε και του χρόνου .. και φιληθήκαμε.. και κάποια στιγμή βγήκαμε πάλι έξω στον χιονιά για να επιστρέψουμε σπίτια μας.
Καταλαβαίνετε πως την επόμενη μέρα το θέμα συζήτησης όλων ήταν πόσο ωραία περάσαμε, πόσο διασκεδάσαμε, πόσο τέλος πάντων, ευχαριστηθήκαμε..
Και τότε γυρίζει ο διευθυντής και τι μου λέει;…

- θέλω όλες τις φωτογραφίες που τράβηξες, βάλτες σ’ ένα στικάκι και φέρτες μου…  

είχα μείνει στήλη άλατος και τον κοιτούσα σαν χαζή.. τώρα;;;  τι κάνουμε τώρα;….
Να ανοίξει η γη να με καταπιεί!
Πήρα τηλέφωνο έντρομη τον δάσκαλο.. «το και το» του λέω κι εκεί εισέπραξα την κατσάδα..
«μα καλά», μου είπε, «πας να τραβήξεις φωτογραφίες με αυτές τις συνθήκες χωρίς φλας;.. είπαμε δεν το χρησιμοποιούμε αλλά κάποιες φορές το ρημάδι είναι αναγκαίο κακό»…
Κατέβασα το κεφάλι και δεν έβγαλα τσιμουδιά..
Κι έχω πέσει με τα μούτρα να ρετουσάρω ότι μπορεί να «μαζευτεί» .. για να του παρουσιάσω καμμιά δεκαριά να του κλείσω το στόμα.. αλλιώς…

… πόσο είπαμε είναι το ταμείο ανεργίας;



Kαλή Σαρακοστή όμορφοι!






Σχόλια

  1. καλημερα! καλη εβδομαδα να εχουμε! περασα να ευχηθω καλη σαρακοστη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχα! δηλαδή την "πάτησες" φωτογραφικά Τζινούλα μου;
    Και τι πειράζει, πέρασες καλά και εμείς διαβάζοντας σε!!! ;-)
    Δεν μας έγραψες τι φάγατε... είδα μόνο κάτι ψωμιά, νερά και λευκά κρασιά στο τραπέζι!
    Το υπονοούμενο με το ταμείο ανεργίας δεν το έπιασα...
    ΑΦιλάκια πάντα τρυφερά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την πάτησα Στεφανία μου αλλά δεν πειράζει γιατί τα παθήματα γίνονται μαθήματα...
      περάσαμε όμως τόσο καλά που όλα τα άλλα δεν έχουν σημασία..
      το φαγητό ήταν πολύ και καλό αλλά τα κρεατικά δεν τα δοκίμασα καθώς διανύαμε την εβδομάδα της τυρινής... και πάλι όμως θα πω ότι δεν έχει για μένα καμμιά σημασία το φαγητό παρά μόνο η παρέα και το κέφι... κι από αυτά είχαμε πληθώρα!!

      φιλιά!

      Διαγραφή
    2. το υπονοούμενο με το ταμείο ανεργίας είναι χιουμοριστικό .. μηπως και καλά με απολύσει λόγω των κακών φωτογραφιών :)))

      Διαγραφή
  3. Kαλησπέρα Τζίνα! Καλή Σαρακοστή!! Ανθρώπινα τα λάθη... Δεν πειράζει...
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται... κι επίσης αν δεν πάθεις πώς θα μάθεις!

      φιλιά Ειρήνη μου :)

      Διαγραφή
  4. Έλα καλέ, δεν σε φοβάμαι, θα την βρείς εσύ την άκρη! Παρουσίασέ τες και καλά ως καλλιτεχνικές κι αυτές που δεν πέτυχαν και τέλειωσε η υπόθεση! Πάντως περάσατε καλά από ότι κατάλαβα, και του χρόνου!
    Φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περάσαμε τέλεια.... γι' αυτό και μερικές αποτυχημένες φωτογραφίες δεν μειώνουν την χαρά ;)

      Διαγραφή
  5. Α! και τέλειο το blogroll σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χαχα...Τζίνα μου πραγματικά το φλας κάποιες φορές είναι αναγκαίο κακό...όπως καλή ώρα σε τέτοιες περιπτώσεις...
    Το αντιπαθώ και το αποφεύγω, αλλά δεν ήξερα πως και οι δάσκαλοι τα ίδια λένε...πάλι καλά που τουλάχιστον έμαθα πως έχει μια βάση η αντιπάθειά μου στο φλας!
    Και του χρόνου με υγεία (και με δώρο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό ακριβώς είναι το φλας κάποιες φορές... αναγκαίο κακό!
      όσο για το δώρο δεν παραπονιέμαι γιατί πέρυσι είχα κληρωθεί πρώτη πρώτη... ε.. δεν είναι κάθε μέρα τ' αγιαννιού.. έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
  7. Καλή Σαρακοστή!
    Έχω να περάσω καιρό πραγματικά, αλλά απόλαυσα την ανάρτησή σου,και κάνοντας μια ...αναδρομή στο δικό μου μπλοκ,στην πρώτη μου ανάρτηση, είδα στο δικό σου σχόλιο, μια ευχή, που τη διάλεξα να την αντιγράψω,τώρα δα, κλείνοντας τα δύο χρόνια μου.
    Με το blog σου εύχομαι να δώσεις αλλά και να μοιραστείς χαρά, γνώση και να αποκτήσεις φίλους καρδιακούς.
    Σ΄ευχαριστώ Τzina μου, και για τότε και για το τώρα!
    Και να περνάς πάντα όμορφα και ας μην έχουν φλας οι φωτογραφίες.Η χαρά ξεχωρίζει και χωρίς φλας!φιλιά πολλά πολλά, καλό μήνα από αύριο, καλή ΑΝΟΙΞΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φιλενάδα, κρίμα που το έχασα, αλήθεια κρίμα. ειδικά η τελευταία φωτό είναι όλα τα λεφτά. και του χρόνου και πάλι στεγασμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις