Πρωινή Λιακάδα





Σήμερα δεν θέλω να γράψω κάτι συγκεκριμένο..

Θέλω να σας πάρω μαζί μου ένα μικρό περίπατο..



Ένα περίπατο που έκανα μια από τις προηγούμενες μέρες  που έτυχε να είμαι στο σπίτι  μόνη..
Έτσι αφού ήπια τον πρωινό καφέ μου και τριγύρισα για λίγο,
αφού  χάζεψα μέσα κι έξω.. (το έξω με λίγη δυσκολία αφού έπρεπε να πείσω τον Δία να μετακινηθεί μπροστά από την πόρτα της κουζίνας όπου είχε ξαπλώσει φαρδύς πλατύς για να βγω στην βεράντα) ..



Δίας




αφού πότισα τα γλαστράκια μου 







και  καμάρωσα τα πρώτα πορτοκάλια της μικρής πορτοκαλιάς που φυτέψαμε πέρυσι…









 αποφάσισα να κατέβω ένα περίπατο στην θάλασσα, να γεμίσουν τα μάτια και η ψυχή μου  λιακάδα.
Μ’ αρέσει να περπατώ δίπλα στην θάλασσα, με μαγεύει και με γαληνεύει..












Έτσι βρέθηκα στο μικρό λιμάνι με τα ψαροκάικα απλωμένα νωχελικά το’ να δίπλα στ’ άλλο,









Περπάτησα τον μακρύ τσιμεντένιο διάδρομο χαζεύοντας  τα δίχτυα που σχημάτιζαν  μικρά ανόμοια πρασινοκίτρινα βουναλάκια μπροστά απ’ τις βάρκες..









Ανεβοκατέβηκα σε αμμουδερά μονοπάτια, 









γέμισα τα πνευμόνια μου θάλασσα και απόλαυσα την πρωινή ηρεμία ..



















Για να επιστρέψω στα «καθ’ ημάς» χορτασμένη εικόνες και με μια σκέψη να τριγυρίζει στο νου μου..








Αχ και να μπορούσαμε να έχουμε περισσότερα τέτοια ήρεμα πρωινά..
Πρωινά που να είναι λουσμένα στο φως και την λιακάδα..
Που να γαληνεύει  η ψυχή.. να πλημμυρίζει  καλοσύνη... και να ανεβαίνει  ως τον Θεό.. για να ενωθεί μαζί Του..

Τι καλά που θα ήταν!




Σχόλια

  1. ο περιπατος σου ηταν υπεροχος! ευχαριστω πολυ! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποτέ δεν έχω έχω κανει περίπατο μόνη μου....φοβάμαι τα όσα σκεφτω εκεινη τη στιγμη....
    Ειχες τέλεια μέρα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mόνο εσύ θα μπορούσες να κάνεις αυτό το σχόλιο... χαχαχαχαχαχα

      Όντως η μέρα ήταν εκπληκτική!

      Διαγραφή
  3. Αχ! θάλασσα...
    Πόσο έχω επιθυμήσει να βρεθώ κοντά στη θάλασσα... μου λείπει αφάνταστα, δεν μου λείπουν όμως οι μοναχικές γαλήνιες στιγμές της εξοχής, μια και μένω πολλές ώρες μόνη στο βουνό "μου" και στο χιόνι τώρα που σου γράφω!!!
    Οι φωτό σου, εξαιρετικές και μέσα απ' αυτές αισθάνομαι μια Τζίνα αναζωογονημένη και λίγο διαφορετική...
    Είναι καλό να βλέπει κανείς τα πράγματα και αλλιώς!

    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου μεταξύ βουνού και θάλασσας.. προτιμώ το πρώτο.. αλλά μιας και τό' φερε η μοίρα να κατοικήσω κοντά στην θάλασσα βολεύομαι..
      Σου στέλνω την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  4. Πολύ την χάρηκα την διαδικτυακή μου βολτίτσα...ανέπνευσα τον καθαρό αέρα της θάλασσας, μύρισα το ιώδιο... έχω πολύ καιρό να βρεθώ κοντά της και συνειδητοποιώ ότι μου έχει λείψει! υπέροχες οι φωτογραφίες σου Τζινάκι μου! Όπως πάντα άλλωστε... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες εικόνες! Καλως σε βρήκα Τζίνα!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες εικόνες! Καλως σε βρήκα Τζίνα!!! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις