Τα Μπλεγμένα Δάχτυλα



-           Κυριακή απόγευμα και η διάθεση πάει ασορτί με την μέρα.. έχουν χρώμα χαλαρό!
Παίζω με την ολοκαίνουργια φωτογραφική μηχανή προσπαθώντας να την «μάθω».
Το τηλέφωνο με διακόπτει.. κοιτάζω το νούμερο που καλεί στην οθόνη του τηλεφώνου..

Κάτι μου θυμίζει.. κάτι αόριστο..
           
             Παρακαλώ.
-        
             Έλα ρε.. τι κάνεις;

Πάνε τρία χρόνια που έχουμε να μιλήσουμε όμως δεν διστάζω στιγμή.. η φωνή μου ακούγεται δυνατότερη απ’ τον ενθουσιασμό.

-          Καλά είμαι,  εσύ;

Φίλη παλιά.. πολύ παλιά .. είκοσι χρόνων και…

-          Τι λες;.. να βρεθούμε για καφεδάκι να τα πούμε;

Η πρώτη σκέψη που πέρασε αστραπή απ’ το μυαλό μου ήταν αν προλάβαινα να χάσω πέντε-δέκα κιλά.. την απέρριψα το ίδιο αστραπιαία σαν ανέφικτη κι απάντησα με χαρά θετικά στην πρόσκληση.
Όσο ετοιμαζόμουν το μυαλό μου γυρνούσε μια εικοσαετία πίσω.. τότε που θεωρούσαμε δεδομένο πως θα πορευόμασταν μαζί.. μέχρι τα βαθιά μας γεράματα.
Τότε που η νιότη τα έκανε όλα απλά και δεδομένα για να’ ρθει η κυρά ζωή να τα ανατρέψει.
Κι είναι τόσο παράξενο να’ χεις να δεις τον άλλον χρόνια κι όμως να’ ναι σα να κουβεντιάζατε  μόλις χθες..
Η αμηχανία δεν έχει θέση τούτες τις ώρες.. τα λόγια βγαίνουν χείμαρρος κι οι λέξεις βρίσκουν τον δρόμο τους μέσα από γνώριμα χαμόγελα κι εκφράσεις.. μέσα από διηγήσεις και τρυφερά βλέμματα..
Βρεθήκαμε στις έξι το απόγευμα και κοιτάξαμε ξανά το ρολόι στις 11!
Ο χρόνος δεν είχε σημασία, έπρεπε να προλάβουμε να μοιραστούμε στιγμές και συναισθήματα  χρόνων.. κι αυτό κάναμε.







Κι ήταν τόσο οικεία όλα.. τα γέλια, οι εκφράσεις, οι κινήσεις των χεριών την ώρα της διήγησης..
Κι αυτό το περίεργο συναίσθημα.. πως τάχα είχαμε βγει περίπατο μαζί σε κάποιο δάσος.. κι είχαμε τα χέρια πλεγμένα, να κρατά τρυφερά το ένα το άλλο, ώσπου κάποια στιγμή δίχως φανερό λόγο, δίχως αιτία κι αφορμή τα αφήσαμε να λυθούν για να ακολουθήσουμε διαφορετικά μονοπάτια και να συναντηθούμε ξανά στο «έβγα» του..
Κι αυτό έγινε..
Αφήσαμε για λίγο τα χέρια να λυθούν ώσπου να συναντηθούν ξανά τα βήματα και να μπλεχτούν πάλι τα δάχτυλα..

Έτσι απλά..
Έτσι τρυφερά..
Έτσι γνώριμα!




Σχόλια

  1. καλημερα αγαπημενη μου φιλη! περασα να ευχηθω καλο μηνα και καλο καλοκαιρι! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κική μου, είθε να έχουμε ένα φωτεινό καλοκαίρι!!

      Διαγραφή
  2. Και είναι τόσο όμορφες αυτές οι συναντήσεις........ σαν να μην έχει περάσει ούτε μία μέρα!!!!!! Από ότι βλέπω και από τις φωτογραφίες είσασταν και στο όμορφο περιβάλλον του Alb..... οπότε δικαίως δεν καταλάβατε πότε πέρασε ο χρόνος!!!!! Από την καινούργια σου μηχανή περιμένω πολλά υπέροχα κλικ!!!! Πιστεύω πως και εμείς θα ξανασυναντηθούμε σύντομο και σου έχω και έκπληξη!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω με ανυπομονησία να σε δω Βίκυ μου.. (παρεπιπτόντως έχω φυλάξει ένα παλιό τζιν και σε περιμένω να μου δείξεις πώς να το κάνω τσάντα.. )
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  3. Είναι απίστευτο, πώς μια σχέση, μια πραγματική φιλιά, όσα χρόνια και αν περάσουν, πάντα σου αφήνουν την αίσθηση, "του σαν χθες" που τα λέγαμε, που κάναμε πράγματα μαζί...αυτή Τζίνα μου, είναι Αγάπη και χαίρομαι πολύ για σένα/σας! ;-)
    Χαίρομαι επίσης που με την καινούργια σου μηχανή, θα μπορέσεις να μοιραστείς μαζί μας, πολλές ακόμα όμορφες καλοκαιρινές στιγμές!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι είναι.. οι φιλίες που αναπτύχθηκαν στα χρόνια της νιότης έχουν ένα δυνατό δέσιμο που δεν χάνεται όσα χρόνια κι αν περάσουν..
      κι είναι τόσο όμορφο αυτό!

      Διαγραφή
  4. Καλή σου μέρα και καλό μήνα
    Από τις ευχάριστες στιγμές της ζωής αυτή η συνάντηση με τη φίλη σου.
    Νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Τζίνα!! Να είστε καλά και πάντα να ανταμώνεται!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις