Happy Birthday




Ένας χρόνος πέρασε..
Ένας χρόνος γεμάτος από «εικόνες και ψίθυρους»..
Γενεθλιάζουν  λοιπόν  blog αλλά και μεγάλο αστροπελέκι.. together!.. θυμάσαι; 

Τα γενέθλια του αστροπελεκιού όμως θα γίνουν άλλη ανάρτηση.. σήμερα εστιάζω στο blog..
Σε τούτο  το blog που υπήρξε συνέχεια ενός άλλου που ήδη είχε αγαπηθεί και κάποιοι το ακολουθούσαν και το διάβαζαν..  μιλάω φυσικά  για το «άρες μάρες-ημερολόγιο»..  το blog που ήταν η πρώτη «άτσαλη» επαφή μου με τον κόσμο του blogging και  διήρκεσε επτά ολόκληρα χρόνια..
Μετά από επτά χρόνια όμως  ένιωσα πως είχε φτάσει ώρα για αλλαγή..
Αυτή η σκέψη τριγύριζε στο μυαλό μου σχεδόν ένα χρόνο προτού το αποφασίσω..
Δεν θα σου κρύψω πως με τρόμαζε η ιδέα..
Για όσους με ήξεραν ήμουν συνυφασμένη με τις «άρες μάρες..».. πώς  θα γινόμουν ξαφνικά  «εικόνες και ψίθυροι» ;
Και η αλήθεια είναι πως τον πρώτο καιρό κάποιοι – λίγοι ευτυχώς – με ευγενικό  τρόπο μου εξέφρασαν την δυσαρέσκειά τους..
Όμως απ’ την στιγμή που «μεταφερθήκαμε» στην νέα διεύθυνση ο δρόμος δεν είχε επιστροφή.. θα το πάλευα κι όπου μ’ έβγαζε..
Τώρα  λοιπόν, ένα χρόνο μετά,  μπορώ να πω ότι άξιζε το ρίσκο..
Οι «εικόνες και ψίθυροι» ακολουθήθηκαν από όλους τους παλιούς αγαπημένους φίλους  κι απέκτησαν και άλλους.. καινούργιους.
Το ύφος γνωστό..







Μικρά στιγμιότυπα της καθημερινότητας που μοιράζομαι μαζί σας.. άλλα ευχάριστα κι άλλα στενόχωρα..
Η αλήθεια είναι πως αποφεύγω τα δεύτερα.. τα στενόχωρα..
Όμως κάποιες φορές.. κάποια πράγματα με πνίγουν τόσο που δεν μπορώ να κάνω αλλιώς..
Εξ’ άλλου έχω πει πολλές φορές και το εννοώ πως η χαρά του blogging για μένα είναι αυτό ακριβώς το μοίρασμα.. τίποτε άλλο..
Βλέπεις το μέλημά μου δεν είναι να το «παίξω» συγγραφέας.. αφήνω τον ρόλο αυτόν σε άλλους που είναι πολλάκις αξιότεροι από μένα να φέρουν τούτο τον τίτλο..
Εγώ προσπαθώ να συντάσσω κείμενα που να είναι ευκολονόητα  κι ευχάριστα με απώτερο σκοπό να μοιραστώ στιγμές της καθημερινότητάς μου μαζί σου.. τόσο απλά!
Και φυσικά τούτο δω το blog δεν είναι μόνο .. ψίθυροι είναι και εικόνες.. είναι φωτογραφίες (αυτές κι αν τις αγαπώ!).. είναι χρώματα.. είναι φως!
Ένας χρόνος λοιπόν «εικόνες και ψίθυροι», συνολικά οκτώ χρόνια blogging και (παρά μια) πεντακόσιες αναρτήσεις!
Κι εδώ θέλω να σου εκμυστηρευτώ πόσο σημαντικό είναι τούτο το blog για μένα.. πόσο πολύτιμο.. πόσο ανεκτίμητο!
Είναι χαρά.. είναι πάθος.. είναι αγάπη.. είναι έμπνευση.. είναι κομμάτια απ' την ζωή μου.. είναι η ψυχή μου η ίδια.. και η οικογένειά μου το ξέρει και το σέβεται..
Τους ευχαριστώ λοιπόν  που με υπομένουν, με καταλαβαίνουν, με στηρίζουν και με βοηθούν.


Χρόνια πολλά λοιπόν σε κάθε εικόνα και σε κάθε ψίθυρο.. και..

Happy blogging to me!




Σχόλια

  1. Εύχομαι σε πολλά ακόμη ψιθυρισματα και σε ακόμη πιο πολλές καταπληκτικές φωτογραφίες σου! Είσαι από τις αγαπημένες μου. Καλημέρα κορίτσι και να χαίρεστε το αστροπελέκι σας. Πολλά γλυκά. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Γιώτα μου για τις ευχές... αμοιβαία τα αισθήματα!
      Φιλιά πολλά σε όλη την lolipopfamily!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά για το blog! Συνέχισε να μας προσφέρεις "εικόνες και ψιθύρους"!!! Τζίνα Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ συνονόματη.. κι εδώ πρέπει να σου πω ότι θυμάμαι ακόμα που σε είχα ρωτήσει - προ αμνημονεύτων ετών - τί είναι blog κι από σένα είχα πάρει τις πρώτες πληροφορίες ;)

      Διαγραφή
  3. Τζινάκι μου, πόσο όμορφη η τελευταία ευχή. Θα στο ευχηθώ κι εγώ.. Χρόνια πολλά σε κάθε εικόνα σε κάθε ψίθυρο!
    Εγώ απολαμβάνω πάντως αυτή την "μετακόμιση". Σαν να ωρίμασε ο συγγραφέας μέσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι απλά ωρίμασε... αλλά κοντεύει να σαπίσει κιόλας!! χαχαχαχαχαχαχαχα

      φιλιά πολλά Μάρθα μου και σ' ευχαριστώ για τις ευχές!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά εικόνες και ψίθυροι!
    Όσες και όσοι περνάμε από δω, θαυμάζουμε τις εικόνες σου, ακούμε τους ψιθύρους σου,γιατί αυτό κάνουμε παράλληλα κι εμείς:μοιραζόμαστε ψιθύρους καρδιάς ή κραυγές αγωνίας, αλλά μοιραζόμαστε!γιατί το μοίρασμα είναι ανάγκη!
    ή χαρές ή εικόνες ή ομορφιές, όσα θέλουμε να μοιραστούμε!Είναι δούναι και λαβείν και τ΄ανάπαλιν!Κι έχει γίνει αυτό μέρος της ζωής μας, της καθημερινότητάς μας και φυσικά το σέβεται όποιος μας αγαπά!
    Να είσαι καλά!καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σας!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι κοριτσάρα μου, να είσαι πάντα καλά και .. πού ' σαι;.. περιμένω την ανάρτηση ;)

      Διαγραφή
  5. Τζίνα μου, σου εύχομαι από καρδιάς πολλά πολλά ακόμη χρόνια blogging, με άπειρους ψίθυρους κι εικόνες, να μας κρατούν συντροφιά! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια, Τζήνα μου!
    εύχομαι ολόψυχα να συνεχίσεις να απολαμβάνεις το ταξίδι του blogging και κυρίως
    να χαίρεσαι την οικογένειά σου και το αστροπελέκι σου!

    πάντα σε διαβάζω με χαρά και σε ευχαριστώ για αυτό το "μοίρασμα"
    Αλεξία
    https://momyof6.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ ευχαριστώ όλους εσάς Αλεξία που με συντροφεύετε στο "μοίρασμα", δίχως εσάς δεν θα είχε αξία όλο αυτό!

      Διαγραφή
  7. Μήπως να αντικαταστήσεις το Ψίθυροι με Μουρμούρα???? Θα σου πήγαινε περισσότερο!!! Χαχαχαχαχαχα (μυγα στον τοιχο σου θα θελα να μαι τώρα :P) Πέρα της πλάκας έχεις ένα από τα πιο υπέροχα και απολαυστικότερα blogs που παρακολουθώ! You are one of my favourites baby!!!!!
    ευχομαι λοιπον να γραφεις για 100 χρονια ακομα emoticon kiss Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Μουρμούρα και Εικόνες"... "mourmoura-kai-eikones-blogspot.gr".... χμμμμ.... δεν είναι εύηχο μανίτσα μου αλλιώς θα στό' κανα το χατήρι!!

      Φιλιάαααααααααααααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    2. Χαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ναι δεν κανει ομοιοκαταληξία εχεις δικιο :P

      Διαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Τζίνα μας!
    Εύχομαι να μη χάσεις ποτέ την διάθεση σου και παρόλα τα ανεβοκατεβάσματα σου/μας να μπολκάρεις, να φωτογραφίζεις και να μοιράζεσαι μαζί σου ότι σε απασχολεί και ότι σ' ενθουσιάζει!
    ΑΦιλάκια με όλη μου την Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου Στεφανία!
      φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  9. Χιλιοχρονο το "Εικόνες & ψίθυροι" και εσύ να είσαι πάντα καλά και πάντα σε διάθεση για να το φορτώνεις με μοναδικές φωτογραφίες και κάθε είδους σκέψεις!!!!!!! Να χαίρεσαι και τα αστροπελεκια σου να είναι πάντα γερά και ευτυχισμένα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά, καλά, φωτεινά, χρωματιστά, «νόστιμα» κι ευτυχισμένα τόσο στο blog σου όσο και στο μεγάλο αστροπελέκι! Να είσαι γερή και χαρούμενη για να συνεχίσεις να μας κάνεις να χαμογελάμε με τις όμορφες αναρτήσεις σου και να ταξιδεύουμε με τις όμορφες φωτογραφίες! Κι εμένα το blogaκι μου έχει γενέθλια, αλλά το έχω παρατημένο το κακόμοιρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Φλώρα μου για τις ευχές.. χρόνια πολλά και στο δικό σου blogάκι.. και γράψε κάτι.. μην το αφήνεις να αραχνιάζει.. κρίμα!!

      Διαγραφή
  11. και εμένα που δε με έχεις ποτέ φωτογραφήσει, την όμορφη, έξυπνη, πλούσια, ψηλή, ερωτιάρα (δε θυμάμαι πόσα άλλα) φίλη σου??????νομίζω ότι αυτό σου έχει μείνει για να κλείσεις ως καλλιτέχνης.....φιλιά από την τρελή, προσωρινά ελπίζω, αγαπημένη κολλητή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο.. πρέπει να οργανώσουμε μια φωτογράφιση και μετά θα την ανεβάσω σε ανάρτηση.. θα σε κάνω διάσημη!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Στις επομενες μερες... θα γινουμε δυο ετων
    Αψογα
    Ωραιος ο νεος τιτλος
    Ωραιες οι αναρτησεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις