Η Μετακόμιση





Ένα μικρό διαμέρισμα που υπήρχε  ημιυπόγεια του σπιτιού και το οποίο  μέχρι πρότινος ήταν γιαπί, άρχισε να ολοκληρώνεται σταδιακά απ’ την αρχή του χρόνου.
Πλακάκια, είδη υγιεινής, βάψιμο, ντουλάπια.. ένας οργασμός εργασιών και σιγά σιγά.. βήμα-βήμα 

το γιαπί έγινε ένα διαμέρισμα κουκλάκι..
Δυο κρεβατοκάμαρες,  ένα καθιστικό-κουζίνα και το μπάνιο.. ότι πρέπει για δυο άτομα.
Αρχικά το πλάνο ήταν να εγκατασταθεί εκεί μόνο ο αδελφός μου, στην πορεία όμως  το μικρό αστροπελέκι δήλωσε πως θέλει σαν τρελός να πάει κι εκείνος «κάτω» μαζί του.. να έχει το δικό του δωμάτιο..
Όσο καθαρίζαμε και μεταφέραμε καναπέδες και κρεββάτια όλα ήταν καλά..
Απ’ την στιγμή όμως που τον είδα να μεταφέρει ρούχα και τα προσωπικά του αντικείμενα κάτι κλώτσησε μέσα μου..
Πανικός με κυρίευσε… τι δηλαδή θα χάσω το μικρό μου;.. θα μου φύγει;..
Αυτή η πόρτα που θα άνοιγε και θα έβγαινε για να κατέβει σ’ ένα άλλο χώρο από αυτό του σπιτιού μας με τρόμαζε.
Ήταν σα να μου γύριζε την πλάτη.. σα να με άφηνε πίσω του.. σα να ξέκοβε..
Ανοησίες το ξέρω.. εντελώς «μαμαδίστικη» αντίδραση.. όμως δεν το έλεγχα..
Έτσι μια μέρα τον πήρα παράμερα και με αυστηρό ύφος – σα να τον μάλωνα - του είπα:

- Άκου.. δεν αλλάζει τίποτα επειδή πας κάτω.. εκεί θα πηγαίνεις μόνο για ύπνο..

- Και για διάβασμα, ψέλλισε ο φουκαράς.. 

Τον κοίταξα στα μάτια και θυμήθηκα με πόσο ενθουσιασμό ετοίμαζε  το γραφείο και το δωμάτιό του κάτω.. και για να μην του το χαλάσω έγνεψα καταφατικά..

- Και για διάβασμα εντάξει.. όμως όλες τις υπόλοιπες ώρες θα είσαι εδώ.. εδώ είναι το σπίτι μας.. εντάξει;

Αυτό το τελευταίο το τόνισα με ιδιαίτερη έμφαση σε μια προσπάθεια να εκμαιεύσω από εκείνον την διαβεβαίωση της παρουσίας του και κατά συνέπεια της αγάπης του..










Βλέπετε στο .. θολωμένο μου μυαλό αυτά τα δυο ήταν συνυφασμένα.. είπαμε ..  «μάνα είμαι κι έχω το ακαταλόγιστο»..
Ο μεγάλος εν τω μεταξύ, βιώνει τον δικό του ενθουσιασμό καθώς μπόρεσε να διαμορφώσει  το δωμάτιό του έτσι όπως του άρεσε,  μια και πλέον δεν το μοιράζεται αλλά έχει την αποκλειστικότητα..
Κι εγώ στενοχωριέμαι..
Στενοχωριέμαι  μ’ αυτόν τον  «αποχωρισμό»..
Μ’ ενοχλεί να μην τον έχω στον ίδιο χώρο, να μην ακούω τα βήματά του στην σκάλα όταν ανεβαίνει για ύπνο, να μην μου «κλέβει» την σειρά στο μπάνιο, να μη φωνάζω το όνομά του για να με βοηθήσει σε κάτι..
Μ’ ενοχλεί τούτη η πρόωρη «ανεξαρτησία».. τούτη η «αυτονομία»..











Μάλλον πρέπει να το πάρω απόφαση πως το μικρό μου αστροπελέκι.. (εντάξει.. εντάξει.. το ξέρω πως είναι σχεδόν δεκαπέντε).. μεγάλωσε!





Σχόλια

  1. Ενα μονο θα σου πω! Μεγάλη μαγκια σου αυτό που κάνεις :) Και κάνε όσα αχ θες! Μια μικρή συμβουλή μόνο σαν ... κόρη. Μην τα κάνεις μπροστά του ... αυτό απλά :)
    Γιατί οσο κι αν μας αρέσει η ανεξαρτησία μας, πάντα θα υπάρχει αυτός ο δεσμός μαζί σας κάτι που μας γεμίζει και τύψεις όταν σας φεύγουμε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να σας γεμίζει.. γιατί να μην σας γεμίζει;.. από τύψεις δεν έπαθε κανείς τίποτα!! αχχχχχχχχχχχ η καρδιά μου (κι ας μην έχω)... χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Αμ δε φταις εσύ !! Εγώ φταίω που παω να σου δώσω 2 κουβέντες παρηγοριάς!!!! Άκαρδη (Ελληνίδα) μάνα :P :P :P

      Διαγραφή
  2. Νομίζω Τζίνα μου, πως αυτή η κίνηση σταδιακής ανεξαρτησίας τού μεγάλου γιου, είναι εξαιρετική για τους δυο σας, γιατί γίνεται σταδιακά, πρώτα αποκτά δικό του χώρο στο ίδιο σπίτι, ας είναι και από κάτω, όπου θα μπορεί να κάθεται και να μελετά αλλά να είναι και με τους φίλους του και πολύ σύντομα και με τις φίλες του και εσύ από πάνω και πολύ διακριτικά θα έχεις "ένα μάτι" στις παρέες του, χωρίς να τον καταπιέζεις... στη συνέχεια έρχονται οι σπουδές και ο στρατός, όπου και οι δυο σας θα έχετε πάρει το "κολλάει" ετσι το μικρό αστροπελέκι θ' ακολουθήσει την σταδιακή ανεξαρτητοποίηση του μεγάλου και θα σου είναι πιο εύκολο!
    Όταν φεύγουν τα παιδιά μας, αρχίζει η πραγματική σχέση των γονιών και εκεί βλέπει κανείς τι πραγματικά υπάρχει στη σχέση, γιατί πολλές μάνες παραμελούν τους άνδρες τους για χάρη των παιδιών τους και μετά το "μάζεμα" δεν είναι πάντα εύκολο, γι αυτό λέω στις νέες μάνες: "Μην παραμελείτε τον σύντροφο σας, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό, όταν έχεις να μεγαλώσεις παιδιά"! ;-)

    ΑΦιλάκια Τζίνα μου και μπράβο που "το" δέχτηκες κι ας σου κόστισε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω Στεφανία μου.. το ξέρω.. έτσι είναι κι έχεις δίκιο.. μόνο που η ανεξαρτητοποίηση ξεκίνησε ανάποδα σε μας.. από τον μικρό!.. ε, όσο νά' ναι μού' ρθε λιγάκι βαρύ.. τέλος πάντων.. η ουσία είναι πως τα χρόνια περνούν και τί ο μικρός .. τί ο μεγάλος .. τα παιδιά φυσιολογικά κόβουν τον ομφάλιο λώρο σιγά σιγά και βγαίνουν με σταθερά βήματα στην.. ζωή!
      φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  3. περασα να ευχηθω καλο υπολοιπο καλοκαιριου
    θα επανελθω τελη του μηνα ανανεωμενη
    ευχομαι και εσυ το ιδιο
    να περνας ομορφα
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλές διακοπές Κική μου.. να περάσεις όμορφα.. τέλος του μήνα θα ξεκινήσουν οι δικές μας διακοπές οπότε θα τα πούμε λίγο αργότερα.. καλά να είμαστε!

      Διαγραφή
  4. Μαχαιριά στην καρδιά η ανάρτησή σου. Την τρέμω αυτή τη στιγμη. Ποσο λιγο κρατούν τα παιδικά χρόνια. Θα τα χορτάσουμε άραγε...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα.. έχοντας τέσσερις και μάλιστα τους δυο πρώτους πολύ μεγάλους με δική τους οικογένεια πια, θα σου πω εκ πείρας πως όχι.. τα παιδιά σου. όποια ηλικία κι αν έχουν, δεν τα χορταίνεις ποτέ!

      Διαγραφή
  5. Φυσική συνέπεια...Ζωή που εξελίσσεται... Αποκοπή ομφάλιου λώρου!
    Μια χαρούλα τα βρισκω όλα. Δίπλα είναι. Για καλό του είναι. Για καλό σου είναι κι ας μην το αποδέχεσαι ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγώ μια χαρούλα τα βρίσκω μη νομίζεις.. λίγο στην αρχή ήταν το πρόβλημα αλλά γρήγορα συνήλθα.. εξ' άλλου όλο εδώ βρίσκεται ... δεν λείπει παρά μόνο την ώρα του ύπνου.. να δεις που έχει κι εκείνος πρόβλημα χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Τζίνα!!! Έτσι είναι τα μικρά βιάζονται να ανεξαρτητοποιηθούν και οι μεγάλοι δυσκολεύονται λίγο να το συνειδητοποιήσουν ...η φυσική πορεία της ζωής. Βέβαια ...μπράβο σου γιατί μεγάλωσες ένα ...αστροπελέκι που σίγουρα θα πετύχει στη ζωή του μια και είναι δυναμικό!!!!!
    Όλα καλά λοιπόν!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα καλά.. εκείνα βρίσκουν σιγά σιγά τον δρόμο τους κι εμείς θέλουμε δεν θέλουμε το παίρνουμε απόφαση.. να έχεις μια όμορφη μέρα :)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα σου καλή μου φίλη.
    Τις έχω ζήσει αυτες τις εμπειρίες και σε καταλαβαίνω. Κάποτε τα μικρά μας μεγαλώνουν.
    Πάντως μικρή είναι η απόσταση
    Να τους χαίρεσε και τους δυό σου
    Την αγάπη μου.
    Χτες γύρισα από τις διακοπές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eλπίζω πως πέρασε όμορφα και ξεκουράστηκες στις διακοπές σου.. εμείς θα φύγουμε για λίγες μέρες στο τέλος του μήνα.. έως τότε ακούμε από σας για διακοπές και ζηλεύουμε! χαχαχα
      Καλή σου μέρα :))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις