Επαναπροσδιορισμός Και Νέες Αποφάσεις




Με τούτα και με κείνα πέρασε η πρώτη - μετά τις διακοπές - βδομάδα στην δουλειά..
Οι πρώτες τρεις μέρες ήταν του «συμμαζέματος»..
Αγώνας να φέρω εις πέρας τις εκκρεμότητες που με περίμεναν στο γραφείο κάνοντας παράλληλα και 

την καθημερινή δουλειά που «έτρεχε»..
Σ’ αυτό το σημείο πάντα αγχώνομαι..
Κι ενώ ξέρω πως όλα θα βρουν ξανά τον ρυθμό τους σε μια δυο μέρες.. εν τούτοις δεν το ελέγχω..
Anyway, μέχρι την Τετάρτη είχα μπει πάλι στην ρότα μου και κατέβηκαν οι παλμοί της καρδιάς..
Παράλληλα ήταν και οι.. αποφάσεις που είχα πάρει για την ζωή μου..
Γιατί, δεν θυμάμαι αν στο έχω ξαναπεί, αλλά κάθε τέτοια εποχή  είναι για μένα ευκαιρία επαναπροσδιορισμού και νέων αποφάσεων!
Ανεβάζω τον πήχη στον εαυτό μου ίσα να τον τσεκάρω και να δω πόσο αντέχει!..
Αυτή τη φορά αποφάσισα πως μιας και η δουλειά μου είναι καθιστική πρέπει απαραίτητα να αρχίσω να περπατάω..
Έτσι με το που γύριζα (έχοντας ξυπνήσει από την μαύρη νύχτα .. μην τα ξεχνάμε αυτά) από την δουλειά φορούσα το μαγιουδάκι μου κι έπαιρνα τον δρόμο.. το στρατί για την θάλασσα..










Η οποία θάλασσα απέχει ένα χιλιόμετρο από το σπίτι..
Ένα χιλιόμετρο να πάω.. ένα τέταρτο με είκοσι λεπτά να κολυμπήσω.. κι ένα χιλιόμετρο να επιστρέψω..
Στα μισά της βδομάδας έπαθα το χουνέρι.. ήταν μια μέρα που είχε πολύ αέρα και το κύμα με σκέπαζε.. αφού λοιπόν είχα κολυμπήσει στα βαθιά αρκετή ώρα .. είπα να βγω..
Έλα όμως που το ρεύμα ήταν αντίθετο και κάθε προσπάθειά μου να βγω έξω έπεφτε στο κενό!
Ήμουν μόνη μου στα  βαθιά, προσπαθούσα αρκετή ώρα δίχως να τα καταφέρνω, η κούραση με είχε καταβάλει και κάποια στιγμή τα χρειάστηκα..
Είπα ως εδώ ήταν.. κρίμα στα νιάτα και την ομορφάδα μου που θα γίνουν τροφή στα ψάρια!
Εν τέλει, μετά κόπων και βασάνων,  κατάφερα να βγάλω στην στεριά τα νιάτα και την ομορφάδα μου και να στερήσω τα ψάρια απ' τον μεζέ.. κι επειδή δεν έπαιρνα μαζί μου πετσέτα για να καθίσω, ντύθηκα και πήρα απνευστί τον δρόμο του γυρισμού..
Είχα δεν είχα κάνει είκοσι βήματα κι ένιωσα τα γνωστά συμπτώματα της υπότασης.. πόδια που δεν σε κρατάνε.. ζαλάδα.. τάση λιποθυμίας..
Ακούμπησα σε ένα τοιχάκι που ήταν στον δρόμο μου και περίμενα να συνέλθω.. επέστρεψα σπίτι κακήν κακώς αλλά – σιγά που θα το έβαζα κάτω - την επομένη ξανά μανά τα ίδια.
Μην στα πολυλογώ στο τέλος της εβδομάδας ήμουν ένα ερείπιο που σερνόταν με βλέμμα άδειο σαν τα πρεζάκια.. με  ανύπαρκτες αντοχές.. με μια τάση «εδώ να πέσω.. εκεί να σωριαστώ» .. χάλια σου λέω.. χάλια!!
Αν σταμάτησα; 
Φυσικά και όχι! 
Απλά.. θα πάω στο φαρμακείο και θα αγοράσω βιταμίνες..
Εν τω μεταξύ, τούτη την βδομάδα με περιμένει ένα τριήμερο σεμινάριο (Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή) φωτογραφίας και το Σάββατο ο φωτογραφικός περίπατος..
Κι εδώ σου θέτω το ερώτημα αγαπητέ αναγνώστη..

Πόσες βιταμίνες πρέπει να καταπιώ για να μείνω όρθια;

(επί του.. πιεστηρίου: χθες, που χαλούσε ο κόσμος απ' τα αστραπόβροντα και είχαν βγει οι βάρκες σαν μέσα μεταφοράς, μη νομίζεις πως χαλάρωσα.. όοοοοοχι..  φωτιά πήρε  το στατικό ποδήλατο και διένυσα  δέκα χιλιόμετρα βλέποντας τον Τσίπρα να πανηγυρίζει την επανεκλογή του.. τί τραβάω η γυναίκα!).







Σχόλια

  1. Κατάπιε ένα κουτάκι ολόκληρο μαζί με σπιρουλίνες, και super food στο πρωινό σου (chia, cranberries και λοιπά)...αστειεύομαι..χαίρομαι τόσο που δεν τα παράτησες και ντρέπομαι εξίσου που εγώ μετά από 1 εβδομάδα περπατήματος τα παράτησα χωρίς δεύτερη σκέψη...είπα στον εαυτό μου το κλασσικό ότι κουράζομαι με τα παιδιά δεν αντέχω να κουράζομαι και άλλο και το άφησα εκεί..είσαι όμως παράδειγμα προς μίμηση και λέω να σε ακολουθήσω..ελπίζω να μην βρέχει και σήμερα..ειδάλλως θα χρειαστεί να πάω με τη βροχή...καλημέρα Τζίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύη και σήμερα θα δουλέψει το στατικό ποδήλατο.. υπομονή μέχρι να φτιάξει ο καιρός.. γιατί θα φτιάξει.. δεν πρόκειται να το γυρίσει σε χειμώνα από τώρα!!

      Διαγραφή
  2. Τζινακι μ'αρέσεις!!!!! Πολύ μαρέσεις!!!
    Υ.Γ. Να προσέχεις ε;;;; Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα τώρα που εσύ βάλθηκες να με συγχύσεις πρωϊνιάτικα..... ευτυχώς που χάλασε ο καιρός και πιστεύω πως δεν θα ξαναπάς για μπάνιο!!! Να προσέχεις τον εαυτό σου... και αν θέλεις ντε και καλά να γυμνάζεσαι ασχολήσου μόνο με τους φωτογραφικούς περιπάτους, έτσι για να δίνεις και σε μας την ευκαιρία να θαυμάζουμε το ταλέντο σου!!!! Φιλάκια πολλά καλημέρας!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μπάνιο θα ξαναπάω.. και μάλιστα λέω να το τραβήξω όπως πρόπερσι που έκανα μπάνιο μέχρι και τον Γενάρη..

      Αυτές τις μέρες (χθες και σήμερα) δεν πήγα λόγω αστραπών.. μην γίνω και φλαμπέ... καταλαβαίνεις!! :P :P

      Διαγραφή
  4. Δεν χωράει σχόλιο! Άξια! Εγώ πιθανόν να εγκατέλειπα το χόμπυ για καμιά βδομάδα, ξέρεις τώρα, ίσα για να συνέρθω, αλλά δεν θα ασχολιόμουν ξανά ίσως. Και μόνο που δεν αποσύρθηκες σου αξίζουν συγχαρητήρια. Τί βιταμίνες και κουραφέξαλα; Εσύ βάζεις κάτω οποιαδήποτε χημική σύνθεση! Σε φιλώ - κρίμα που δεν είσαι πιο κοντά να ξεσηκώνομαι κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι μωρέ.. κρίμα.. γιατί κι εγώ θα ήθελα να μην πηγαίνω μόνη μου.. αλλιώς είναι με παρέα!!

      Διαγραφή
  5. προχωραμε θετοντας νεες βασεις λοιπον
    καλημερα γλυκια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν καινούργια κυβέρνηση ένα πράμα... χαχαχαχαχα

      Φιλιά Κική μου!

      Διαγραφή
  6. Καλή μου φ΄'ιλη καλημέρα σου.
    Ένα πράγμα να ασε συμβουλέψω σαν νησιώτης. Μην παίζεις με την θάλασσα. Μην την υποτιμάς.
    Πρόσεχε.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνω τί λες Dennis κι έχεις δίκιο.. πρέπει να σου πω ότι την επομένη του παθήματός μου που είχε πάλι τεράστια κύματα δεν απομακρύνθηκα από την ακτή.. έμεινα σχετικά έξω για τα δικά μου δεδομένα .. σε μια απόσταση που με λίγο κολύμπι να "πατώνω"..
      Μόνο όταν είναι ήσυχη φεύγω μέσα βαθιά τώρα πια.. γιατί είπαμε.. τα χρειάστηκα!

      Διαγραφή
  7. Κανονίσου να μου πάθεις τίποτα!!! Μόνο αυτό σου λεω! Κανονίσου!!!! Τι βιταμίνες να παρεις παιδάκι μου ναρκωτικά χρειάζεσαι εσυ :P
    βασικά παρε κανένα redbull !!!! :P
    (και κανονισου να παθεις τιποτα! φφφφ κοιτα που θα αρχισω εγώ τη γκρινια τώρα :/ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τί ναρκωτικά; απ' τα σκληρά;.. δεν τα θέλω... τα φοβούμαι! χαχαχαχαχαχαχα

      μη φοβάσαι βρε.. παθαίνω τίποτα εγώ;.. ε;.. παθαίνω;;;;;;

      Διαγραφή
    2. Χχαχαχαχαχ απο οποια θες εσυ! Η μανα μου κατι μου λεγε για μπαφους προσφατα να τις βρω ! Τάματα στην παναγια της τήνου εκανα :P
      Να μην παθεις :) :*

      Διαγραφή
  8. Κοίτα να δεις τι νομίζω Τζίνα μου και αυτό στο γράφω ως κομματάκι μεγαλύτερη σου! ;-)
    Όλοι μας μετά τις διακοπές βάζουμε στόχους και πολύ καλά κάνουμε μόνο που οι στόχοι δεν συμβαδίζουν πάντα με τις πραγματικές αντοχές-δυνάμεις μας και αυτό το κάνουμε γιατί θέλουμε γρήγορα αποτελέσματα... με αποτέλεσμα να εξαντλούμε το σώμα μας, πριν αυτό καταφέρει να βρει ένα φυσιολογικό ρυθμό... θα σου πρότεινα να κατεβάσεις (σταδιακά τον τρελό ρυθμό σου!) και να κάνεις πχ ποδήλατο μετά μουσικής μέχρι που ν' αρχίσει το σώμα σου να λαχανιάζει δλδ να διαμαρτύρεται και ας είναι στα 10 λεπτά, με λίγα λόγια, βάλε ΜΕΤΡΟ! Όσο για τη θάλασσα πολύ καλά κάνεις και συνεχίζεις τα μπάνια όσο στο επιτρέπει ο καιρός! Επίσης να τρως πολλά φρούτα και ν' ακούς τι έχει να σου πει όχι μόνο το σώμα σου αλλά και η καρδιά σου!
    "Γερή και ισορροπημένη καρδιά= γερό σώμα"!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλή δυναμική συνέχεια! :)

    ΥΓ: Προσωπικά κάνω γιόγκα 32 χρόνια, όπου ως σοφότατοι λένε, πως αν η άσκηση δεν είναι απόλαυση, δεν έχει κανένα αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαλλον ξεκινησες αποτομα χαχχααα θελειι σιγα σιγα...
    εσυ τα πλακωσες ολα με τη μια!
    Να συνεχισεις με ρεγουλα....και να τρεφεσαι σωστααα!πιες και καποια βιταμινη...μαγνησιο οτι βρεις τελοσπαντων χαχαχαα
    Καλη συνεχειααα και κρατα γεραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eσύ παιδί μου λιγώθηκες στα γέλια!!!

      Κρατάω μη φοβάσαι.. είμαι γερό σκαρί εγώ! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Δηλαδη βρε κορίτσι μου ο επαναπροσδιορισμός και οι αποφασεις σου ηταν να πας βαθια στη θάλασσα ; καλα το τρεξιμο... μια χαρα το βρίσκω .. και το κολύμπι στην θαλασσα .. αλλα οπως λέει και ο Ντένης πιο πανω να την προσέχεις ..δεν κανουμε αστεια μαζι της μονο οταν μας το επιτρεπει εκεινη... και έχει τα κέφια της... να προσεχεις Τζινα μου όλα θα γινουν σιγα σιγα ομως ... και σιγουρα εσύ ξερεις καλύτερα τον εαυτό σου .. καμια φορα όμως υπερκτιμαμε τις δυναμεις μας... θα τα απολαύσεις καλύτερα οσα αγαπας αν ρίξεις λιγο τους ρυθμούς σου και όλα θα πανε καλά..!! φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. o επαναπροσδιορισμός και οι αποφάσεις ήταν να αρχίσω να περπατώ και να ασκούμαι..
      και ναι.. μου έγινε μάθημα και τώρα πια είμαι περισσότερο προσεκτική με την θάλασσα.. ειδικά όταν είναι αγριεμένη!

      Διαγραφή
  11. Βρε παιδί μου και συ όλα μαζί είπες να τα κάνεις;;; Θα ξεκάνεις την Τζίνα με αυτά. Καλά.... σεμινάρια!!!!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντέχω είπαμε.. είμαι γερό σκαρί!!

      Φιλιά .. (φεύγω τρέχοντας για το σεμινάριο)..

      Διαγραφή
  12. Το έχει η εποχή... όλα μας ωθούν σε νέους στόχους και αρχές...
    μάλλον, όμως, χρειάζεται και "μέτρο", αν κρίνω από τον εαυτό μου.
    Και συμβαίνει συχνά να ισχύει το εξής: "το μεν πνεύμα πρόθυμον η δε σαρξ ασθενής".

    Ξεκίνησα και εγώ το ποδήλατο στην φύση αλλά, μιας και δεν το επιτρέπει ο καιρός, το γύρισα στο στατικό.

    Σου εύχομαι να πετύχεις όσα θέλεις!
    καλό φθινόπωρο, με υγεία, χαρά και αισιοδοξία

    υγ πολύ όμορφο κείμενο και φωτο, όπως κάθε σου ανάρτηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις