Τσιζκέϊκ Εύκολο.. Γρήγορο και Πεντανόστιμο





Εμένα που λες τα οικιακά δεν είναι το φόρτε μου.. εμένα δώσε μου φωτογραφική μηχανή να φωτογραφίζω και υπολογιστή να γράφω και πάρε μου την ψυχή.
Μπορώ να ασχολούμαι με τις ώρες συντάσσοντας κάποιο κείμενο, να διαλέγω φωτογραφίες που θα

το συνοδέψουν, να τις ρετουσάρω,  να κάνω μικρές αλλαγές και διορθώσεις στο blog που στα μάτια μου το ομορφαίνουν (γιατί είμαι σίγουρη πως κανείς άλλος δεν το παρατηρεί) ή να βγαίνω περίπατο  με την φωτογραφική ανά χείρας και να γυρίζω στο σπίτι με μπόλικο «υλικό» για ασχολία ωρών..
Παρ’ όλα αυτά μου αρέσει στο σπίτι να υπάρχει το «κατιτίς»..
κάποιο γλυκό, σπιτικά κουλουράκια, κάποια πίττα ή στην καλύτερη περίπτωση μια τουρτίτσα για κέρασμα αλλά και οικογενειακή απόλαυση.













Επειδή λοιπόν αφ’ ενός δεν θέλω να είμαι με τις ώρες στην κουζίνα και αφ’ ετέρου θέλω να προσφέρω στην οικογένειά μου διάφορα καλούδια φτιαγμένα με τα χεράκια μου, γι’ αυτό έχω δημιουργήσει μια ιδιότυπη συλλογή..
Μια συλλογή από εύκολες συνταγές..
Φαγητά, γλυκά, τούρτες, πίττες, κουλουράκια.. όλα φτιαγμένα γρήγορα, εύκολα και με πεντανόστιμο αποτέλεσμα.
Αφού καμμιά φορά σκέφτομαι πως έτσι και τις συγκεντρώσω και τις εκδώσω σε βιβλίο θα γίνω η χαρά της εργαζόμενης και όχι μόνον!
Μια τέτοια συνταγή ήταν τα cookies που σου είχα γράψει εδώ πέρυσι και μια ακόμα, εύκολη και γρήγορη συνταγή,  είναι αυτή που θα σου δώσω σήμερα.
Μια συνταγή του Παρλιάρου που μόλις την είδα καταχωρήθηκε αμέσως στην λίστα με τις υπόλοιπες..
Τσιζκέϊκ στο ποτήρι λοιπόν που θα το ετοιμάσεις σε δέκα λεπτά (το πολύ) και θα ενθουσιαστεί όποιος το δοκιμάσει.















Θα χρειαστείς για 10-12 ποτήρια:     
                   
  • 2 συσκευασίες τυρί μασκαρπόνε
  • 3-4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη άχνη
  • 2 κεσεδάκια γιαούρτι
  • 1 πακέτο μπισκότα digestive
  • Μαρμελάδα ή γλυκό κουταλιού

στην πράξη:

Σε μια λεκανίτσα βάζεις το μασκαρπόνε, την άχνη και το γιαούρτι και ανακατεύεις καλά.








Σπάς με τα χέρια τα digestive.















Στην συνέχεια βάζεις μια μικρή ποσότητα από digestive - σκέτα δίχως βούτυρα και τα συναφή - σε κάθε ποτήρι σαν βάση,








από πάνω προσθέτεις την κρέμα και τέλος την μαρμελάδα την οποία αραιώνεις με ελάχιστο νεράκι  ή το γλυκό του κουταλιού κι εβουαλά!


















Προσωπικά συμπλήρωσα και νιφάδες σοκολάτας που αρέσουν πολύ στ' αστροπελέκια..
Βάλτο στο ψυγείο για κανα δυο ωρίτσες και μετά απόλαυσέ το..  εδώ να συμπληρώσω πως όσο περισσότερο μείνει στο ψυγείο τόσο καλύτερο γίνεται.. το ζητούμενο είναι αν αντέχεις να περιμένεις!
Λοιπόν τί λες;..
Θα το φτιάξεις;
Αν ναι, θα χαρώ να ακούσω τις εντυπώσεις σου!



 photo ypografh3.jpg

Σχόλια

  1. υπεροχο Τζινα μου
    ευχαριστουμε πολυ
    καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δική μου η χαρά να μοιράζομαι εύκολες και γρήγορες λύσεις για τον αναπάντεχο επισκέπτη αλλά και για την δική μας .. λιγούρα!

      Διαγραφή
  2. Τζίνα, κι εγώ είμαι του εύκολου στην κουζίνα, γι'αυτό και η συνταγή πάει αμέσως στο πίντερεστ για δοκιμή στο μέλλον, το τσιζκέικ εξάλλου είναι από τα αγαπημένα μου και μου αρέσει να δοκιμάζω διαφορετικές εκδοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο κάνω κι εγώ Δέσποινα μόλις δω κάποια συνταγή που μου αρέσει.. κατ' ευθείαν στο pinterest!!

      Διαγραφή
  3. Μας πέσαν τα σάλια πρωί πρωί!!!! Καλημερα :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να πας να τα μαζέψεις αμέσως.. χάλια το έκανες πάλι το πάτωμα :p

      Διαγραφή
    2. και κοντεψα και να γλυστρισω κιολας! χοχοχοχοχο :p

      Διαγραφή
    3. θα τσακιστείς κιόλας και θα σε τρέχουμε!

      Διαγραφή
  4. Τι αργείς?
    Θέλω να βάλεις άμεσα, στα σχέδιά σου την έκδοση του βιβλίου με τα γρήγορα και πεντανόστιμα...
    Ας είναι και ψηφιακό.... Το βρήκα! Φτιάξε ένα blog...Ονομασέ το "Σε 15΄..φτου και βγαίνω" χαχαχα.!
    Θα βοηθήσουμε κι όλες εμείς για να εμπλουτίσουμε τον "Τσελεμεντέ" σου.
    Θα είναι σωτήριο για πολλές από εμάς που τρέχουμε για τις υποχρεώσεις ή που ξελογιαζόμαστε από τη φύση, τις κατασκευές και τις άλλες ασχολίες μας...
    Δεν κάνω πλάκα..
    Το cheesecake θα φτιαχτεί άμεσα και θα σου πω εντυπώσεις..

    Καλημέρα Τζινάκι μου...
    Φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως.. κάποια στιγμή.. όταν δεν θα έχω τί άλλο να κάνω.. χαχαχαχα..

      Φιλιά Αννιώ μου :))

      Διαγραφή
  5. Η κρέμα με τρέλανε!Στα κορίτσια μου αρέσει πολύ αυτό το γλυκό αλλά εγώ η κυρία παίρνω τις έτοιμες κρέμες...ντροπή το ξέρω!Πάντως μου αρέσει που δεν πολυασχολείσαι με την κουζίνα αλλά σε κορνέ την έβαλες την κρέμα για να κάνεις και σχέδιο!!!♥
    Όσο για το blog έχω καιρό να έρθω η αλήθεια αλλά τα παρατηρώ όλα!Το μπάνερ σου είναι τέλειο όμως μίκρυνε λίγο την προσαρμογή εύρους γιατί είναι πολλή μεγάλη και πάω το βελάκι πέρα δώθε!Σε φιλώ Τζινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά.. μη νομίζεις.. κι εγώ παίρνω τις έτοιμες κάποιες φορές.. ειδικά όταν φτιάχνω τούρτες που έχουν παραπάνω δουλίτσα κι εγώ βαριέμαι.. απλά η συγκεκριμένη είναι τόσο απλή που θα ήταν κουτό να πάρω έτοιμη.
      Σ' ευχαριστώ για την παρατήρηση όσον αφορά το εύρος της κεντρικής σελίδας του μπλογκ.. βλέπεις εγώ το βλέπω στο λαπτοπ και δεν ξέρω πώς φαίνεται στον υπολογιστή.. το μίκρυνα τώρα αλλά αν δεν σου κάνει κόπο γράψε μου αν είναι εντάξει ή θέλει κι άλλο..
      Φιλιά πολλά Λαμπρινή μου :))

      Διαγραφή
    2. Θέλει λίιιγο ακόμα.Κι εγώ από λαπτοπ είμαι αλλά δεν βρίσκεις άκρη μ'αυτές τις διαστάσεις.Κι εγώ το ίδιο παθαίνω όταν κάνω αλλαγές.Σε κάποιον άλλο μπορεί να φαίνεται καλό όμως στο λέω γιατί ήταν μεγάλη η διαφορά!♥

      Διαγραφή
  6. Πλάκα κάνεις!! Πανεύκολο! Και πρέπει να είναι και πεντανόστιμο!!
    Ααααχχ, και ποιος μπορεί χωρίς ένα γλυκάκι πού και πού!!
    Φιλιά πολλά Τζίνα!! Καλό απόγευμα!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό απόγευμα και σε σένα κορίτσι.. και να το φτιάξεις το γλυκό.. θα ενθουσιαστείς!

      Διαγραφή
  7. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜιαμ για τη συνταγή, αλλά το εύγε το παίρνουν οι φωτό!!!
    Η ίδια σκεφτόμουν να βγάλω βιβλίο μαγειρικής για ταμπέλες!
    Ευχαριστούμε Τζίνα!
    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας και συμφωνούμε πως η κουζίνα δεν είναι ο χώρος που θέλουμε να περνάμε πολύ χρόνο να το φτιάξουμε το βιβλίο μαζί Στεφανία μου.. συνεταιρικά!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα σου.
    Φαίνεται πολύ ωραίο. Να σου πω ότι εδώ, στη Νέα Υόρκη είναι το εθνικό φαγητό
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα λοιπόν έχετε και την απλή και εύκολη εκδοχή του .. κι εσυ να 'σαι καλά Dennis :)

      Διαγραφή
  9. Κι εμένα οι εύκολες συνταγές μου αρέσουν σε ότι αφορά τη ζαχαροπλαστική! Κι αυτό το cheesecake είναι ότι πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά ... τα cookies ... ... ... έγιναν ανάρπαστα !!! Πλάστηκαν, ψήθηκαν και φαγώθηκαν σε λιγότερο από 8 ώρες !!!! Τα μικρά πήραν την συνταγή στο σχολείο και την έδωσαν και στους συμμαθητές του να την δώσουν στις μανάδες τους ! Τρελή επιτυχία λέμε !!! Θα πάω ν' αγοράσω μετοχές στην Ferrero που βγάζει την Νουτέλλα, διότι θ' αυξηθούν κατακόρυφα οι πωλήσεις σου το εγγυώμαι, και σε συμβουλέυω να κάνεις το ίδιο !!!

    Και μ' αυτή τη συνταγή τώρα ... δεν ξέρεις πώς με σώζεις !!! Αύριο είμαι όλη μέρα στην δουλειά και περιμένω κόσμο το βράδυ να φιλοξενήσω. Κι εκεί που σκεφτόμουν ν' αγοράσω ένα έτοιμο γλυκό σήμερα για να το 'χω για αύριο ... τσουπ ! μου εμφανίζεται η ανάρτησή σου και με σώζει !
    Ποτήρια έχω, γιαούρτι έχω, ζάχαρη άχνη έχω, γλυκό του κουταλιού έχω. Σταγόνες σοκολάτας δεν έχω, αλλά έχω ξηροκάρπια (αμέεε !!!). Μασκαρπόνε και digestives σήμερα απ' το σούπερ στο γυρισμό απ' την δουλειά, λοιπόν, κι είμαστε ωραίοι ! Θα κάνω κι εντύπωση στους φιλοξενούμενους ! Αμ πώς !!! ;-)

    Φιλί τεράστιο, σωτήρα μου !!! Μουάτς !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που σε βοήθησα! ..
      Να κάτι τέτοια μου λέτε και θα το εκδώσω το βιβλίο με τις εύκολες και γρήγορες συνταγές χαχαχαχα
      Α.. και να ξέρεις.. η συνταγή δεν έλεγε για σταγόνες σοκολάτας.. εγώ τις πρόσθεσα μια και υπήρχαν επειδή αρέσει στ' αστροπελέκια, οπότε μην αγχώνεσαι επειδή δεν έχεις...
      Φιλιά και καλή επιτυχία!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις