Γιορτές Σημαίνει.. Οικογένεια!





Γιορτές σημαίνει οικογένεια..
Σημαίνει μάζωξη μικρών,  μεγάλων.. αλλά και φίλων αγαπημένων ..
Σημαίνει σπιτικό γεμάτο από χαμόγελα.. από αστεία.. από κώδικες μοναδικούς που τα μέλη κάθε

οικογένειας χρησιμοποιούν.. από μισά λόγια - με ολόκληρα όμως νοήματα γι’ αυτούς που ξέρουν – από παιδικές φωνούλες.. από σφιχτές αγκαλιές.. από γέλια γάργαρα..

Για μας τα Χριστούγεννα ξεκινούν από την προηγούμενη  νύχτα με την αγρυπνία των Χριστουγέννων..











Εκεί στην ζεστασιά και το ημίφως της «φάτνης» οι ψαλμοί ξεκινούν απ’ την καρδιά ανεβαίνουν στα χείλη,  φτάνουν ως τον ουρανό και αναπέμπουν δοξολογία:



H Παρθένος σήμερον τον υπερούσιον τίκτει

και η γη το σπήλαιον τω απροσίτω προσάγει

άγγελοι μετά ποιμένων δοξολογούσι

μάγοι δε μετά αστέρος οδοιπορούσι

δι’ ημάς γαρ εγεννήθη

παιδίον νέον,  ο προ αιώνων Θεός.




Ξημερώματα επιστρέφουμε σπίτι.. ξενυχτισμένοι αλλά ευτυχισμένοι .. λίγες ώρες ύπνου και μετά η προετοιμασία για το γιορτινό τραπέζι.
Το καλό σερβίτσιο βγαίνει απ’ το ντουλάπι, τα λευκά κεντητά τραπεζομάντηλα στρώνονται, τα κεριά ανάβουν.. και οι λιχουδιές σερβίρονται..























Όλα όσα μας αρέσουν κι αγαπάμε.. όλα όσα στερηθήκαμε εκούσια σαράντα μέρες για να τα απολαύσουμε διπλά τώρα..
Φαγητά αγαπημένα που επαναλαμβάνονται σε κάθε μάζωξη γιατί τρελαινόμαστε γι’ αυτά -όπως το σουφλέ κοτόπουλο - αλλά και καινούργιες ιδέες που δοκιμάζονται και εμπλουτίζουν το μενού της ιδιαίτερης τούτης ημέρας.











Φέτος έφτιαξα πρώτη φορά την χριστουγεννιάτικη σαλάτα τούρτα









 και για επιδόρπιο  τούρτα ferrero rocher.. 














Τα μουγκρητά ικανοποίησης των παιδιών μου και οι έπαινοι όλων ήταν το διαβατήριο για να προστεθούν στην λίστα των αγαπημένων μας γεύσεων.

Το κυρίως πιάτο ετοιμάστηκε από τον εορτάζοντα της οικογένειας ο οποίος είπε στον χασάπη και του έκοψε ένα ολόκληρο κομμάτι πανσέτας , το κρέας απλώθηκε στον πάγκο και γέμισε με κομμάτια κεφαλογραβιέρας, πιπεριές και ντομάτες, τυλίχτηκε ρολό, δέθηκε με σπάγγο, τυλίχτηκε σε αλουμινόχαρτο και μπήκε στην σούβλα για ψήσιμο.. το αποτέλεσμα μπορείς να το φανταστείς..

Τα δώρα για τα μικρά μας είχαν παραγγελθεί από μέρες στο little closet κι έφθασαν πολύ περιποιημένα και με μια ευχαριστήρια καρτούλα από την Βέρα μαζί με ένα δωράκι-στολίδι για το σπίτι.
Μπήκαν με προσοχή κάτω από το δέντρο για να τα αναζητήσουν με τα μάτια αμέσως μόλις μπήκαν στο σπίτι!
Και τί χαρά πήραν μόλις τα είδαν!












Ήταν μια πραγματικά πολύ όμορφη βραδιά και παρ' όλο που την επομένη δούλευα και ο χρόνος που έμενε για να κοιμηθώ ήταν δεν ήταν μία με μιάμιση ώρα.. πέρασα τόσο ωραία που δεν θα με πείραζε να πάω κι απ' ευθείας στην δουλειά δίχως καθόλου ύπνο, γιατί είπαμε..

γιορτές σημαίνει.. Οικογένεια!



Σχόλια

  1. χαιρομαι που περασες ομορφα αγαπημενη μου
    οι φωτο ολες εκπληκτικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναγιορτάσετε και να επαναλάβετε αυτές τις λουκούλειες συνταγές!(τι φοβερή σαλάτα!) Το τραπέζι σας φαίνεται τόσο όμορφο και ατμοσφαιρικό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχχ.. Βέρα.. σκότωμα θέλω.. είχα τραβήξει φωτογραφίες με τα δώρα των μικρών κάτω απ' το δέντρο και ξέχασα να τις βάλω και να αναφέρω για τα υπέροχα δημιουργικά παιχνίδια του little closet!
      το θυμήθηκα όταν είδα το σχόλιό σου και δεν μπορώ να συγχωρέσω τον εαυτό μου :(

      Διαγραφή
    2. συμπλήρωσα εκ των υστέρων.. ελπίζω πως το έσωσα έστω κι αργά.. :))

      Διαγραφή
    3. Καλά ούτε το σκέφτηκα! Δεν πειράζει παιδί μου, γι'αυτά δεν σκάμε :-) Σε ευχαριστώ για την αναφορά 😊

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Τζίνα μου! Γιορτές σημαίνει όντως οικογένεια! το εμπέδωσα περισσότερο όταν έκανα παιδιά! γιορτές επίσης σημαίνει για εμένα δημιοργούμε ωραίες αναμνήσεις για τους αγαπημένους μας! Καλή χρονιά σου εύχομαι με υγεία πάνω από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο οι γιορτές είναι και αναμνήσεις, οι οποίες αναμνήσεις γίνονται πολυτιμότερες με το πέρασμα του χρόνου!
      φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Δεν υπαρχει τίποτα πιο όμορφο από γιορτές με την οικογένεια και τους ανθρώπους που αγαπάμε!!!!! Πολυ όμορφα όλα και για αλλη μαι φορα λατρευω τις φωτογραφίες σου!!!!
    Αυτή η τουρτίτσα μ'αρεσε!!!! Με τα χεράκια σου ή με τα χεράκια του ζαχαροπλάστη? :P :P :P :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαζό είσαι παιδάκι μου;;. αφού έχω βάλει και το λινκ απ' όπου βρήκα την συνταγή για την τούρτα.. και είναι μια τούρτα κόλαση!.. την ξαναέφτιαξα για τα χθεσινά μου γενέθλια και βλέπω να καθιερώνεται σαν γλυκό στην οικογένεια γιατί την λατρέψαμε όλοι.. όσο για σένα.. αν δεν πεις την κακία σου θα σκάσεις.. γλωσσάδικο!!!!

      Διαγραφή
  5. Διπλά ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ αγαπημένη μου Τζίνα, πρώτα για τα γενέθλια σου στις 11/1 (τα δικά μου είναι σήμερα 12/1)και φυσικά για την γιορτή Αγάπης που είσαι η μόνη που ξέρω να τα γιορτάζει με τόση εσωτερική κατάνυξη!
    Οι φωτογραφίες σου, ασυναγώνιστες σε όλα τα επίπεδα και σίγουρα και τα φαγητά που ετοίμασες!
    Εύχομαι με όλη μου την καρδιά, να είσαι υγιείς και χαρούμενη κοντά στους αγαπημένους σου!
    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ Αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aγαπημένη μου δεν είναι καταπληκτικό που έχουμε σχεδόν μαζί γενέθλια;..
      σ' ευχαριστώ για τις ευχές κι εύχομαι να γυρίσουν σε σένα και την οικογένειά σου πολλαπλάσιες!
      φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Τζίνα μου για τα γενέθλια σου! Η ανάρτηση σου με μάγεψε... έχεις ένα μαγικό τρόπο να με περνάς σε ένα άλλο επίπεδο ανάγνωσης! Σαν να με μυείς κάθε φορά στον δικό σου πανέμορφο κόσμο! Οι φωτογραφίες σου είναι ασυναγώνιστες! Δένουν με το κείμενο σου με μια πρωτόγνωρη αρμονία! Και να σου πω ένα μυστικό; Γαλήνεψα μέσα μου καθώς σε διάβαζα, αισθανόμουν μια μυσταγωγία και μία κατάνυξη! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Κλειώ μου για τις ευχές.. μακάρι να επιστρέψουν πολλαπλάσιες σε σένα και την οικογένειά σου.. και του χρόνου να είμαστε καλά να γιορτάσουμε πάλι τα Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!

      Διαγραφή
  7. τέλειο τραπεζι, υπέροχη ατμοσφαιρα.. μπραβο!! και του χρονου!!!!! καλη χρονιά, με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Λαμπρινή και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά να ξαναγιορτάσουμε :)))

      Διαγραφή
  8. Δεν έχω λόγια! Οι φωτογραφίες σου είναι εκπληκτικές και από το κείμενο ξεχειλίζει η χαρά σου! Καλή χρονιά με υγεία Τζίνα μου κι από όσο διαβάζω από την Στεφανία πιο πάνω, χρόνια σου πολλά και για τα γενέθλια σου, χρόνια πολλά και στην Στεφανία που έχει γενέθλια σήμερα! Να είστε πάντα χαρούμενες κορίτσια :))

    Υ.Γ Στις φωτό στο αρχικό σου φόντο, είδα πως έχουμε ίδια ποτηράκια τού λικέρ!! Εμένα είναι από τη μαμά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και ναι.. τα ποτηράκια μαζί με το ασορτί μπουκάλι του λικέρ που φαίνεται πίσω τους τα έχω κι εγώ απ' την μαμά μου.. δεν είναι πολύ όμορφα;
      φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  9. αυτή τη σαλάτα την βλέπω και στον ύπνο μου από τόση διαφήμιση που της έγινε στις γιορτες!!!!
    Εμένα με κοροϊδεύουν όταν διακοσμω τραπέζι στις γιορτές ,αλλά τους αρεσει πολύ! Εσένα σε πειράζουν Τζίνα;;; χαχαχα
    Και του χρόνου με υγεία να γιορτασετε μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. xαχαχαχαχα.. έχεις δίκιο για την σαλάτα κι εγώ έτσι παρασύρθηκα και την έφτιαξα από τα όσα διάβαζα κι έβλεπα..
      όχι δεν με πειράζουν για το στόλισμα του τραπεζιού γιατί με έχουν συνηθίσει να τριγυρνάω και να στολίζω διάφορα μέσα στο σπίτι.. απλά τους βλέπω που με παρακολουθούν με την άκρη του ματιού τους και με ύφος "ε, ρε όρεξη που την έχει η γυναίκα!"... χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  10. Τζίνα μου, οι φωτογραφίες σου και τα λόγια σου βγάζουν μια απίστευτη ηρεμία και πραγματικά το κλίμα των Χριστουγέννων!
    Και του χρόνου να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Μάρθα.. κι εσύ να χαίρεσαι την οικογένειά σου και με το καλό το μωράκι σας!

      Διαγραφή
  11. Στ΄αλήθεια καλή μου φίλη, γιορτές σημαίνει οικογένεια.
    Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα.
    Οι θαυμάσιες φωτογραφίες σου τα λένε όλα.
    Και το χρόνου με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ποσο ομορφα ολα οσα γιορτασατε.. Τζινα μου ενα μεγαλο μπραβο που κρατατε τις παραδοσεις και την ουσια των γιορτινων ημερων... τα παιδια που γαλουχιζονται με τέτοιες αξιες θα έχουν γερες αξιες στην ζωή τους..!! υπεροχο το γιορτινο σας τραπεζι με τις φωτογραφίες σου μας εκανες να θαυμασουμε τα ομορφα καλουδια σας.. !!!και του χρόνου με πολύ αγαπη... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγκαλιά και φιλιά Ρουλάκι, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφα και περιποιημένα όλα! Μοιρίζουν....οικογένεια!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχο το μπλόγκ σου και η ανάρτηση σου!!!Χαίρομαι που σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις