Το Ακαταλόγιστο Της Μάνας..


fresh-fruits


Ανάμεσα σε σημειώσεις, προγραμματισμούς, λίστες και φωτογράφιση για το edidyourlifemag.gr, μας βρήκε η ίωση.
Το μεγάλο μου αστροπελέκι - που ήταν πάλι άρρωστο με δέκατα πριν δυο βδομάδες - ξανακύλισε.
39 και.. έδειχνε το θερμόμετρο αυτή την φορά κι εγώ θορυβημένη απ’ όσα άκουγα στις ειδήσεις και στο περιβάλλον μου τηλεφωνούσα στους δυο μεγάλους γιους να το πω και να βρω παρηγοριά..

Που τελικά δεν την βρήκα γιατί και οι δυο με απίστευτη ψυχραιμία (άντρες!) μου απάντησαν πως όλος ο κόσμος είναι με ίωση, πως θα κάνει τον κύκλο της, πως θα περάσει και εν κατακλείδι να μη γίνομαι υπερβολική!
Ο Χρήστος απ’ την άλλη μου έλεγε να πάμε στο νοσοκομείο ενώ στο γραφείο μάθαινα πως πέθανε μητέρα συναδέλφου από αυτή την ίωση..
Κι εγώ  προσπαθούσα να κρατηθώ ψύχραιμη και να περιμένω μια δυο μέρες να δω την εξέλιξη του πυρετού πριν βαρέσω συναγερμό.
Ο οποίος πυρετός κράτησε τρεις μέρες (ξανά)  και την τέταρτη έπεσε στο 37 κι εγώ ανάσανα..
Την νύχτα όμως  τον άκουσα να ανεβαίνει τις σκάλες και να μπαίνει στο δωμάτιό του, κοίταξα το ρολόι.. τέσσερις το πρωί.. του φώναξα σιγανά (μη ξυπνήσω και τον πατέρα του) αλλά δεν με άκουσε.
Σκέφτηκα πως θα κατέβηκε να πιεί νερό και ξανακοιμήθηκα.
Το πρωί μου είπε πως είχε φοβερό πονοκέφαλο και ανακατευόταν.
Αυτό ήταν!
Χιλιάδες καμπανάκια άρχισαν να χτυπάνε στο κεφάλι μου κι ο πανικός ήρθε και κατσικώθηκε μέσα μου για τα καλά.
Από πού μας προέκυψε ο πονοκέφαλος αφού ο πυρετός δεν είναι πια ψηλός;.. τι συμβαίνει;.. μήπως τελικά είναι πιο σοβαρό απ’ ότι νομίζαμε;
Όλες οι γνωστές μαμαδίστηκες ανησυχίες ανέβηκαν στην επιφάνεια κι έστησαν τρελό χορό στο μυαλό μου μαζί με χιλιάδες τύψεις..
Τύψεις και ενοχές μου κουνούσαν αυστηρά το δάχτυλο και με κατηγορούσαν  που είχα σταματήσει να τους φτιάχνω χυμό από φρούτα και λαχανικά στον αποχυμωτή.
Πώς να αντισταθεί κυρία μου  ο οργανισμός στις ιώσεις όταν το παιδί δεν παίρνει βιταμίνες;.. κι αφού βλέπεις πως όσο κι αν συμβουλεύεις, όσο κι αν γκρινιάζεις το ξερό τους δεν το απλώνουν να πάρουν ένα φρούτο να φάνε.. εσύ γιατί σφυρίζεις ανέμελα; 
Ορίστε τώρα τα αποτελέσματα!
Έτσι έβγαλα εκ νέου τον αποχυμωτή απ’ το ντουλάπι, έκανα χώρο στον πάγκο της κουζίνας και τον εγκατέστησα πια σε μόνιμη βάση.. (στο τσακ ήμουν να τον τσιμεντώσω για να μη μετακινηθεί ποτέ πια από εκεί..)
Κι άρχισα τους χυμούς,  ενώ από μέσα μου συνέχισα να με μαλώνω, να με κρίνω και να με καταδικάζω χωρίς ελαφρυντικά.
Πορτοκάλι, μήλο, αχλάδι, καρότο..  τα κλασικά, αλλά επειδή τώρα είμαι υπό την επήρεια των τύψεων είπα να κάνω την .. υπέρβαση κι έβαλα και τοματίνια και ραπανάκι!



fruit-vegetable-juice



Όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω..  και μετά του κόλλησα  το ποτήρι στη μούρη  και διέταξα σαν λοχαγός.. «πιες το!».
Με είδε ο έρημος έτσι που γυάλιζε το μάτι μου.. κοίταξε απ’ την άλλη και το κοκκινοζούμι στο ποτήρι.. πήγε να ψελλίσει διστακτικά «τι έχεις βάλει μέσα;» αλλά με είδε που είχα το ακαταλόγιστο και το ήπιε κάνοντας μόνο μερικές γκριμάτσες αηδίας που εμένα καθόλου δεν με επηρέασαν..
Και συνεχίζουν οι χυμοί σε καθημερινή βάση.. χωρίς όμως ραπανάκι πια.. δεν το άντεχαν μου είπαν κι επειδή είμαι κατά βάση καλός και δημοκρατικός ως άνθρωπος τους έκανα το χατήρι.


Εβίβα κι άσπρο πάτο!



Σχόλια

  1. 1ον : νομιζω πως ο συνδεσμος που εχεις βγαλει δεν ειναι σωστός ,εμενα δεν με στελνει στο σάιτ ,ενω πήγα απο την προηγούμενή σου ανάρτηση...

    2ον : τι φταιμε οι υπόλοιπες μανάδες να μας μεταδώσεις τις τυψεις σου και να τρέχω να στύβω τις 4 τσάντες πορτοκάλια που βρίσκονται κοντά μήνα τωρα στο μπαλκόνι ,ξεχασμένες !

    3ον : συγκράτησε τα λόγια των μεγάλων ,αν σου τηλεφωνήσουν πως αρρωστησαν ...χτύπα ξύλο

    4ον : τι γλυκό αγόρι που δεν σε ξύπνησε και τα δικά μου με ένα ''γκουχ'' τα βραδια ουρλιάζουν να τρεξω να τα γιατροπορέψω!

    5ον : μα ραπανάκι;;;; Δεν ξέρω πού να σε πρωτοκαταγγείλλω για βασανισμό αρρωστου ανήλικου τέκνου!

    Περαστικά και αγύριστα να σας ευχηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. ευχαριστώ για την επισήμανση όσον αφορά τον σύνδεσμο, κάτι πήγε στραβά αλλά το διόρθωσα τώρα.

      2. μάνα είσαι και ξέρεις πώς επιδρούν οι τύψεις πάνω μας.. έχω χάσει τον ύπνο μου λέμε, γι' αυτό στίβε και μη λες πολλά.

      3.είναι τυχεροί που έχουν τις γυναίκες τους να τους γιατροπορέψουν αλλιώς θα σού' λεγα εγώ..

      4.μπα.. μπορεί να φοβήθηκε την γκρίνια μου.. σου λέει αν την ξυπνήσω θα αρχίσει την μουρμούρα "ορίστε τί τραβάς για να μην ντύνεσαι.. εμ βέβαια Γενάρη μήνα μου κυκλοφορούσες με το μακό το καλοκαιρινό"... κλπ.. κλπ..

      5. ναι κυρία μου ραπανάκι.. για γκουγκλάρισέ το να δεις πόσο θαυματουργός είναι ο χυμός του ραπανακίου "http://www.genenutrition.gr/frouta-laxanika/radish-miraculous.html".. και μετά μίλα.. σου λέω έχω εντρυφήσει πια στο θέμα!

      φιλιά μαζί με "συναδελφικούς" χαιρετισμούς!

      Διαγραφή
  2. Ραπανακι? ?????μα Ραπανακι? ???αφού δεν του έβαλες και πατζαρι μέσα πάλι καλά. Α και μια μπαμια μην ξεχάσεις βρε. Ιησούς χριστός!!!!Δεν του εφτανε ο πονος του.εκλαψα απο τα γέλια. είναι καλύτερα τώρα η θα τον στείλεις σε ψυχίατρο με γευστική δηλητήριαση? ????
    Περαστικά του Τζινα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε παραπέμπω στο Νο5 της προηγούμενης απάντησης.. και ναι.. καλά που μου το είπες.. την επόμενη φορά θα πάρω ΚΑΙ πατζάρια!!

      Διαγραφή
    2. Και το λίπασμα θρεπτικο είναι δεν το πίνουμε σε χυμό. .. άκου ραπανακι! !!ωχ Θεέ! !!!!μαζευτε την κάποιος πριν τα τρελάνει! :p (άκου ραπανακι! !!!!!!)

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Μα τί πάθατε όλες με το ραπανάκι;..
      Ναι, ραπανάκι.. το οποίο λέμε εκτός από την όρεξη κάνει θαύματα και σε πολλά άλλα...
      πάρε κι εσύ το λινκ και πάνε διάβασε.. http://www.genenutrition.gr/frouta-laxanika/radish-miraculous.html... ώχου! με σκάσατε πια!!

      Διαγραφή
  4. Αν με ακολουθείς στο ινσταγκραμ θα είδες ότι έκανα ακριβώς τα ίδια, ο αποχυμωτής σε πρώτο πλάνο και το παντζάρι απαραιτήτως μεσα στον χυμο! ο χυμος αν δεν εχει λαχανικά μέσα είναι μισος χυμος! ελπίζω μόνο να μην τα κυνηγάς και εσύ όπως και εγω για να τον πιουν! και εμεις περασαμε αυτη την ιωση οικογενειακως, και εγω ακριβως το ίδιο φοβηθηκα, οτι ειναι η Η1Ν1, το δε κατερινιώ μου έχει μεινει μισο! έλα να μοιραστούμε τις τυψεις μας Τζίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη... χαχαχαχαχαχα τώρα θα το πω.. εσύ είσαι η αιτία για όλα!
      Την δική σου φωτογραφία είδα και μου έδωσε την ιδέα.. όταν όμως πήγα στο σούπερ μάρκετ δεν μπορούσα να θυμηθώ τί έλεγες πως είχες βάλει.. πατζάρι ή ραπανάκι; και τελικά πήρα ραπανάκια!!!

      χαχαχαχαχαχα... κλαίω απ' τα γέλια!!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ πάλι αυτό το χυμό το βλέπω και μου τρέχουν τα σάλια! Θα τον έπινα στο λεπτό και μη σου πω ότι θα δοκιμάσω και σήμερα με ραπανάκι αφού έχει τόσα καλά! Περαστικά να είναι και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους κι ένας λογικός άνθρωπος.. Κατερίνα μου πριν τους τον δώσω να τον πιούνε δοκίμασα πρώτη.. σε πληροφορώ πως ήταν μια χαρά χυμός!!

      Διαγραφή
  6. Στην περιποίηση της μάνας δεν υπάρχει δημοκρατία!!!! Ξεκίνησα από την τελευταία σου πρόταση Τζίνα μου... εμείς πρέπει να λέμε και αυτά να υπακούουν. Που ακούστηκε δημοκρατία όταν όλα τους νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και ότι όλα είναι τόσο απλά! Ίδιες μαύρες σκέψεις με κατακλύζουν και μένα με το που αρρωσταίνουν. Κι ας είναι 31, 28 και 19 αντίστοιχα... Κι ένα περίεργο πράγμα βρε Τζίνα μου ήμουν εγώ με πυρετό 7 ημέρες συνέχεια πάνω από 38,5 και ούτε μια μαύρη σκέψη ενω στο 37,8 το δικό τους νομίζω πως ήρθε η συντέλεια του κόσμου.
    Γλυκιά μανούλα ποτέ δεν θα μας περάσουν οι τύψεις ποτέ δεν θα ανησυχούμε λιγότερο... και ξέρεις κάτι; Εμένα μου αρέσει που είμαι έτσι

    Φιλιά πολλά και περαστικά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έτσι ακριβώς Χρίστίνα.. όταν είμαι άρρωστη πρέπει να φτάσω στο "μη παρέκει" για να πάω στον γιατρό, ενώ όταν είναι εκείνα... τρέμω!!
      αυτό που λέω πάντα είναι "καλύτερα να αρρωσταίνω εγώ παρά τα παιδιά"!
      φιλιά πολλά :))

      Διαγραφή
  7. Α, τα ξέρω πολύ καλά όσα περιγράφεις!
    Αν εξαιρέσουμε το ραπανάκι (αχαχα!) όλα τα άλλα είναι ίδια!
    Εύχομαι να είναι καλύτερα τα πράγματα. Οι φωτό πάντως σκίζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι καλύτερα.. κι όχι απλά καλύτερα..αλλά τελείως καλά!
      Μάντεψε τί βοήθησε γι' αυτό;.. το ραπανάκι βέβαια!!!
      χαχαχαχαχα

      (οι τύψεις τύψεις αλλά είχα το νου μου να τραβήξω και τις συνοδευτικές φωτογραφίες.. όχι παίζουμε!)

      Διαγραφή
  8. Περαστικά και γρήγορα εύχομαι και από δω,Τζίνα!
    Κι εμάς μας κυνηγούσε ο μπαμπάς μου με το χυμό μικρά, κάθε μέρα 3 χυμούς (πορτοκάλι) για να μην αρρωσταίνουμε! Πρέπει να ήμασταν από τους πρώτους που πήραμε ηλεκτρικό στίφτη μόλις βγήκε στην αγορά!Τοστιέρα δεν είχαμε -που ήταν πολύ πιο διαδεδομένη- αλλά ο στίφτης δούλευε υπερωρίες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δικός μου άνθρωπος ο μπαμπάς σου! χαχαχαχα
      τα δικά μου τα παιδιά δεν τρώνε ούτε φρούτα αλλά ούτε και λαχανικά.. ο μόνος τρόπος που έχω βρει απ' τον καιρό που ήταν μικρά για να παίρνουν τις βιταμίνες που πρέπει είναι ο χυμός.. οπότε, όπως καταλαβαίνεις, ο κλήρος πέφτει στην μάνα! :)))

      Διαγραφή
  9. Πως τα καταφέρνεις πάντα και με μια ανάρτηση απλής καθημερινής μαμαδίλας με κάνεις να λιώνω από τα γέλια, είναι μαγικό! Περαστικά σας! Εγώ εάν τους έβαζα ραπανάκι μέσα, σιγά μην τους το έλεγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατ' αρχάς οι δικοί μου είναι 16 και 15 χρονών γαϊδούρια και δεν τους γελάς, αλλά και να ήθελα αφού το χρώμα του χυμού έκανε μπαμ!
      κι όπως τραγουδάει και ο Νιόνιος.. "πως να κρυφτείς απ' τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα"..
      φιλιά πολλά..
      (χαίρομαι που σε κάνω να γελάς!)

      Διαγραφή
  10. Χαχαχαχαχαχαχα! Εισαι απιστευτη!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόνο μια αγορομάνα μπορεί να ξέρει, τι σημαίνει άρρωστο αρσενικό και χίλια μπράβο που κατάφερες και έβαλες λίγη τάξη!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το μεγάλο μυστικό που μας αποκάλυψες που είναι το ραπάνι... την άλλη φορά που θα βρεθώ στην άχαρη σου θέση, θα το χρησιμοποιήσω 100% και μάλιστα θα δώσω και το link σου, για να μπορέσουν να σ' ευχαριστήσουν... χαχαχα! :-)
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχχχα φαντάζεσαι να με βρίσκουν με το λινκ και να με βρίζουν για το κακό που τους βρήκε;..
      φιλιά πολλά Στεφανία μου!

      Διαγραφή
  12. Αν πω ότι δεν γέλασα.... ψέματα θα πω!!!! Καλά την ανησυχία την νοιώθω... τον να φροντίζεις για τους χυμούς επίσης.... αλλά αυτό το ραπανάκι, τι δουλειά έχει στους χυμούς... εγώ για την όρεξη το ήξερα μέχρι τώρα!!!!χα!χα!χα! Περαστικά στο αστροπελέκι σου και πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παιδί μου δεν καταλαβαίνεις;.. ήθελα να κάνω συνδυασμό φρούτων αλλά ΚΑΙ λαχανικών για να είναι το αποτέλεσμα σούπερ ντούπερ!






      Διαγραφή
  13. Έχω λιώσει από την ανάρτηση σου και φτάνω να διαβάσω την απάντηση σου στη Μάχη.... Εντάξει!! Θεά!! Με έστειλες.. Ξέχασες το παντζάρι και έβαλες ραπανάκι!! χαχαχαχαχαχαχαχα Ήρωας ο μεγάλος!! Για να το πιει και να μην σου φέρει αντίρρηση σε αυτή την ηλικία.. είναι και καλό παιδί!!
    Ξέρεις και το ρόδι κάνει καλό και είναι και αυτό κόκκινο... λέω τώρα εγώ!! :)))
    Φιλιά και περαστικά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όλα πίνονται.. λαχανικά και φρούτα.. κι όταν ο άλλος δεν τρώει σαλάτες και δεν αγγίζει τα φρούτα δεν έχω άλλη λύση απ' αυτή που ήδη εφάρμοσα.. μωρέ θα τους πίνουν μέχρι να φύγουν γαμπροί από δω μέσα, πάει και τέλειωσε! :))

      Διαγραφή
  14. Σε καταλαβαινω απολυτα. Εφτασα να εκβιαζω τον μικρο οτι θα φαω εγω την σοκολάτα μπροστα του αν δεν πιει το χυμο αλλά τι να κανω που ξαναγυρισε το συναχι. Αλλά ραπανάκι δεν θα το αντεχε. Περαστικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σάμπως οι δικοί μου αντέχουν;.. αλλά είπαμε.. όταν το μάτι γυαλίζει.. χαχαχαχα

      Διαγραφή
  15. Το ξέρω ότι θα με πείς γαϊδούρα, αλλά θα το πώ με αγάπη ότι πω!
    Σε έκανα εικόνα να στύβεις και να αναγκάζεις τον κακομοίρη να πίνει τις φαεινές σου ιδέες!
    Μπορεί εσύ να λες τον πόνο σου αλλά εγώ χαμογέλασα με όσα γράφεις (μεταξύ μας, λίγο βήχει το κορίτσι μου από χθες και έχω ήδη σκεφτεί τα χειρότερα σενάρια!)

    Περαστικά σας Τζίνα μου!
    (το πόσο θαύμασα και πάλι τις φωτογραφίες σου περιττό να στο πώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμένα πάλι μ' ενθουσιάζει να μου λέτε πως αρέσουν οι φωτογραφίες.. (ψωνάρα!), όσο για τ' αστροπελέκια αφού δεν τρώνε φρούτα και λαχανικά με άλλον τρόπο τότε θα τα πίνουν στο ποτήρι και θα πουν κι ένα τραγούδι! (δημοκρατικά πάντα).. :p :p :p

      Διαγραφή
  16. πω πω με κατατρόμαξες στην αρχή- λέω τι έπαθαν οι άνθρωποι!!
    αλλά με αποζημίωσες στο τέλος- έχεις ωραίο χιούμορ!

    περαστικά και αγύριστα για όλους μας
    φιλιά, Αλεξία

    υγ μήπως να τους φτιάχνεις καμιά φρουτοσαλάτα, αντί για χυμούς; να παίρνουν και όλες τις βιταμίνες των φρούτων; στα μικρά μου αρέσουν οι φρουτοσαλάτες- αλλά και με τους χυμούς δεν τα προλαβαίνω τα ζουζούνια, ολόκληρο μανάβικο θέλουμε στο σπίτι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα τρώνε Αλεξία μου, έχω δοκιμάσει.. είναι ο μόνος τρόπος να φάνε φρούτα και λαχανικά μαζί, οπότε του δίνω και καταλαβαίνει :)))
      Εξ' άλλου μη νομίζεις πως έχουν ιδιαίτερο πρόβλημα.. στο ραπανάκι ξίνισαν λίγο τα μούτρα τους αλλά τώρα τους βάζω από μισό στον καθένα και το πίνουν μια χαρά!!

      Διαγραφή
  17. Μου εδωσες ιδεα Βρε Τζινα, εχω κατι ακτινιδα λιγο μαλακα και δεν μου αρεσουν να τα φαω ετσι σκετα. Εχω πορτοκαλια μηλο, μανταρινι και μπανανα, Λαχανικα δεν θα βαλω, δεν θελω να τα μπερδεψω, μηπως δεν μου σρεσει και εμενα. Με σηκωνεις αναγκαστικα τωρα απο τον καναπε, που μολις επεστρεψα απο το Ιπποκρατειο και ειμαικουρασμενη. Αλλα θα σηκωθω..Με ξεσηξωσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χι..χι.. έχω πέσει κατω απο τα γέλια και οχι απο τις ισωσεις να εξηγώμαστε Τζίνα μου αλλα με τον τρόπο της αντιμετωπισεις της.. απο την μάνα..!! παλι καλα που τος εβγαλες το ραπανακι φιλη μου όμως το πατζαρι να το βαζεις ααααα βάζε και λιγο τζίνζερ κανει καλό...και στο ονομα του Θεού φιλη μου... ευχωμαι περαστικά να έχουν περάσει όλα την στιγμη αυτή που σου γραφω.... πολλα φιλάκιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Koρόιδευε εσύ αλλά εγώ συνεχίζω να βάζω απ' όλα μέσα.. κι αν θέλουν ας μη το πιουν!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  19. Ελπίζω να έγιναν όλα περαστικά και να είναι καλά το αστροπελέκι σου.
    Όσο για το χυμό να σου πω ότι το τι γιατρικό σοφίζεσθε εσείς οι γυναίκες είναι άλλο πράμμα.
    Που την έχετε σπουδάσει αυτή την πρακτική ιατρική δεν γνωρίζω. Αν κάτσω να σας πω τι με έχει ποτίσει η συχωρεμένη η μάνα μου θα γελάτε για χρόνια.
    Και πάλι περαστικά καλή μου φίλη και να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει γιάνει πια το αστροπελέκι Ντένη μου.. και σ' αυτό συνετέλεσε και ο χυμός να είσαι σίγουρος.. τό' χουμε το ιδίωμα οι μανάδες να σκαρφιζόμαστε διάφορα τί να κάνουμε;

      Διαγραφή
  20. Φαντάζομαι πάει πέρασε τώρα και είναι πάλι δυνατό και υγιές το καμάρι σου!
    Ο χύμος ακούγεται (και είμαι σίγουρη πως ήταν) σούπερ νόστιμος και δυναμωτικός, συνέχιζε έτσι για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο :)
    Για το μόνο που ανησυχώ είναι που εμένα δε χτυπάει καμπανάκι και δεν πάει το μυαλό μου στο κακό όταν είναι το δικό μου καμάρι άρρωστο. Μήπως δεν είμαι η σωστή η αυθεντική η μάνα;
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σώπα καλέ!! το βραβείο της μάνας "αλλού γι' αλλού" το κατέχω χρόοοοοοονια τώρα εγώ και δεν το παραχωρώ σε καμμιά σας!
      οπότε... παρηγορήσου.. υπάρχουν και χειρότερες! :)))

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις