Νέο Ξεκίνημα- EditYourLife Μagazine



neo-xekinima-kai-edityourlife-magazine


Όλα ξεκίνησαν ένα χρόνο πριν .. εκεί στις αρχές του καλοκαιριού .
Τότε ήταν που έλαβα ένα email από την Δέσποινα που μου πρότεινε να συμμετέχω στο περιοδικό που σχεδίαζε, το EditYourLife.
Η πρώτη σκέψη που έκανα ήταν «τι θέλει η αλεπού στο παζάρι» (η αλεπού ήμουν εγώ) και η
δεύτερη..  πανικός!
Απαπαπαπα .. και μόνο η σκέψη της ευθύνης να ετοιμάζω και κάτι άλλο, εκτός από την δική μου εβδομαδιαία ανάρτηση, ήταν πάνω από όσο μπορούσα να αντέξω, έτσι άφησα το email στην άκρη για να το σκεφτώ, (υποτίθεται), αργότερα..
Κι εκεί έμεινε.. στην άκρη..  γιατί ο καιρός πέρασε κι εγώ εν τω μεταξύ το ξέχασα!
Η Δέσποινα δεν πήρε ποτέ απάντηση από εμένα και με το δίκιο της να σκέφτηκε πως είμαι τουλάχιστον αγενής..

  Ώσπου λίγο καιρό πριν διάβαζα μια ανάρτησή της με όλα όσα σχεδιάζει να κάνει τούτον το χρόνο.
Aφήνοντας λοιπόν εκεί κάποιο σχόλιο θυμήθηκα την περσινή πρόσκληση κι αποφάσισα να της στείλω ένα .. καθυστερημένο email.
Ειλικρινά δεν ξέρω τι σκεφτόμουν και τι με ώθησε να το κάνω..
Ίσως η επιθυμία για κάτι άλλο, κάτι φρέσκο, κάτι καινούργιο.
Από την Δέσποινα λοιπόν έμαθα πως το περιοδικό άλλαζε μορφή και από την 1η Φεβρουαρίου γινόταν site.
Ένα site που θα περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεται μια γυναίκα blogger και όχι μόνον..
Με στήλες επί παντός επιστητού!
Ομορφιά, υγεία, μαγειρική, ψυχολογία, παιδιά, tips για το blogging και πολλά πολλά άλλα.
Το αποτέλεσμα ήταν πως πες-πες.. και γράφε-στέλνε emails βρέθηκα ξαφνικά να συνεργάζομαι με το ολοκαίνουργιο  «EditYourLife Magazine» που έκανε χθες το ντεμπούτο του!
Η δική μου συμμετοχή θα είναι μέσα από δυο στήλες, η πρώτη ("Fast & Simple Cooking")  θα είναι κάθε Πέμπτη και θα περιλαμβάνει εύκολες, γρήγορες και νόστιμες συνταγές στις οποίες έχω ιδιαίτερη αδυναμία και ήταν κάτι που καιρό τώρα σκεφτόμουν να μοιραστώ μαζί σου, και η δεύτερη, η μηνιαία θα λέγεται "Μικρά Φωτογραφικά Μυστικά" και θα αφορά  φωτογραφικά tips που σκοπό έχουν να βοηθήσουν τις  αναρτήσεις μας να γίνουν πιο ελκυστικές.

  Η αγωνία μεγάλη.. ο φόβος μη τυχόν και δεν προλαβαίνω να είμαι συνεπής στη βδομαδιάτικη κυρίως στήλη τεράστιος,  όμως τώρα πια έχω πει το «yes, I do» κι έτσι απομένει να προσπαθήσω να είμαι εντάξει σε ό,τι ανέλαβα..

  Καλή αρχή λοιπόν στο EditYourLifeMag.gr , εύχομαι να γίνει καθημερινή συνήθεια να το επισκεπτόμαστε οι γυναίκες, bloggers και μη, καθώς τα θέματα που περιλαμβάνει τις αφορούν γενικότερα αλλά και γιατί υπάρχει πάντα η στήλη που φιλοξενεί άρθρα άλλων blogger και μπορείς να στείλεις κι εσύ το δικό σου.. μπες στο σαιτ και δες πως θα το κάνεις.





Καλή αρχή και στο δικό μου «Fast & Simple Cooking»  που ξεκινά την ερχόμενη Πέμπτη και θα χαρώ πολύ να σε έχω συντροφιά μου.


  See you there όμορφες!




Σχόλια

  1. Καλή αρχή Τζίνα μου στην προσπάθειά σας! Έριξα μια ματιά στο περιοδικό, είναι ωραίο!
    Τα θέματά σου ενδιαφέροντα. Όλες χρειαζόμαστε γρήγορες αλλά νόστιμες συνταγές! Και αυτό με τις φωτογραφίες, ωραίο θέμα :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία!
      Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, για την επίσκεψη, αλλά κυρίως για την ενθάρρυνση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή Τζινάκι μου.... είμαι σίγουρη πως θα τα πας υπέροχα!!!! Να είσαι σίγουρη πάντως ότι εγώ θα περνώ για να κλέβω τις συνταγές σου και να διαβάζω και τα μυστικά της φωτογράφισης!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όταν θα δοκιμάζεις κάποια συνταγή πέρνα να αφήσεις κάποιο σχόλιο ή παρατήρηση, ναι;
      Φιλιά στην Δημητρούλα :))

      Διαγραφή
  3. Μπράβο! είναι ωραία τα νέα ξεκινήματα.
    Καλή αρχή σε όλα τα καινούρια και όμορφα που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως κάθε νέο ξεκίνημα ζωγραφίζει την ζωή μας με χρώματα έντονα, χαρούμενα, ελπιδοφόρα.. σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία μου :))

      Διαγραφή
  4. Καλή αρχή στο νέο ξεκίνημα και καλωσόρισες στην ομάδα μας!! Ανυπομονώ και για το fast & simple cooking (γιατί ειδικά στη μαγειρική νομίζω μου χρειάζεται και το fast και το simple), αλλά και για τα φωτογραφικά μυστικά, για να αποτυπώνουμε τις στιγμές όπως αξίζουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όλες μας χρειάζεται το fast και το simple στην μαγειρική Βίλλυ, εκτός αν είσαι σεφ και είναι η δουλειά σου.
      Έτσι όπως δουλεύουμε όλες πια οι περισσότερες δεν έχουμε το κουράγιο για πολύωρη προετοιμασία του φαγητού ή του γλυκού..
      Χαίρομαι κι εγώ που είμαι στην ομάδα κι ελπίζω να τα πούμε από κοντά την Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. εσένα θα σε παρακολουθω σιγουρα!Εχω δηλωσει πόσο με ενδιαφερουν οι γρηγορες συνταγες!
    Καλή αρχή και καλή επιτυχία σε όλη την ομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι κουκλίτσα μου.. δεν θα γλυτώσεις έτσι απλά//
      ΑΠΑΙΤΩ να ΄με διαβάζεις αλλιώς.. αλλιώς.. δεν θα σου ξαναφήσω σχόλιο.. να!!

      :p :p :p :p

      Διαγραφή
    2. πέρα απο το αστείο -μόνο το κουκλίτσα δεν θεωρησα αστειο ,να τα λεμε κι αυτά - με μπερδεψες!
      Αφου θα σε παρακολουθω ,εννοειται πως θα σε διαβαζω...γραφεις και κάπου αλλού και δεν εχω παρει ειδηση; Συγνωμη αλλά ειμαι και φουλ ιν love και κάπου τα χάνω η 40άρα!

      Διαγραφή
    3. αχ Παναγία μου!!
      δεν πρέπει να αστειεύομαι γραπτώς!.. δεν γίνεται αντιληπτό το χιούμορ μου (ή είναι κακής ποιότητας)..
      άκυρο Νάσια.. καλά το πήγαμε στην αρχή.. εγώ θα γράφω γρήγορες και απλές συνταγούλες κι εσύ θα σημειώνεις αυτές που θα σου αρέσουν.. όλοι ευχαριστημένοι!

      φιλιάααααααα!

      Διαγραφή
    4. χαχαχαχαχαχαχαχαχα όχι όχι ,τωρα γελασα!

      Διαγραφή
    5. δόξα τω Θεώ!!
      προς στιγμήν "σκιάχτηκα" η γυναίκα πως θα γίνει παρεξήγηση κι.. "εξήγηση δεν δώσαμε" :p :p :P

      Διαγραφή
  6. Καλή αρχή κι από'δω,κορίτσι!Καλά, Ελίνα, άμα δεις την πρώτη της συνταγή θα πάθεις!Είναι φοβερή και πανεύκολη! Πήρα υλικά για να τη φτιάξω κι εγώ,Τζίνα, άλλά έφαγα τα μισά υλικά και πρέπει να ξαναπάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα... αυτό λέγεται "παράπλευρες απώλειες" !!
      καλή μας αρχή Δέσποινα :))

      Διαγραφή
  7. Πολύ καλή ιδέα αυτό το διαδικτυακό περιοδικό και μπράβο που θα έχεις δική σου στήλη, ελπίζω όμως να μην αφήσεις και το blog σου με τις φωτό και με όσα μας έχεις μάθει να διαβάζουμε κάθε βδομάδα!
    ΑΦιλάκια καλή σου δύναμη και καλές εμπνεύσεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία οι "εικόνες & ψίθυροι" δεν γίνεται να σταματήσουν.. θα είναι σαν να με ακρωτηριάζουν..
      Όμως στο σάιτ μπορώ να γράφω τις συνταγές μου και τα φωτογραφίκά μου που δεν βάζω εδώ, θα λειτουργούν λοιπόν παράλληλα μην ανησυχείς!
      Σ' ευχαριστώ πολύ όμως και σου στέλνω φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστούμε Κάθυ, περιμένουμε εντυπώσεις αλλά και παρατηρήσεις!

      Διαγραφή
  9. Μπράβο τα κορίτσια μου! Συγχαρητήρια και καλή αρχή. Τρέχω να σερφάρω στις σελίδες του! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωπα!!!! ΣΥγχαρητηρια καλη μου φίλη!!!!
    Να σου πω... προσεκτικά οι συνταγες μην μας δηλητηριάσεις κιολας! χαχαχχαχχα :P Σε πειραζω εννοεται (δεν σου λειψε? :P )!!! Και σε γλυκοφιλώ! Καλη αρχή και καλή επιτυχία :********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήθελα να δηλητηριάσω βρε δεν χρειαζόταν να πάω αλλού το έκανα κι από δω μέσα.. (σκατούλα..ε σκατούλα!)..
      φιλιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα
      α!
      Δεν ξερω εισαι υπουλη εσυ !!!! χαχαχχαχαχα
      Φιλακια απειρα :P

      Διαγραφή
  11. Τζίνα μου καλή αρχή!!! Πολύ μου αρέσουν οι γρήγορες συνταγές και σαν μικρομάνα, τις έχω ανάγκη κιόλας! Γιατί πόσα μακαρονάκια και τραχανά να φάνε τα έρμα! Στηρίζομαι πάνω σου! Πάω να περιηγηθώ... Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτή η σιγουριά σου Κλειώ με έστειλε.. χαχαχαχα
      Τέλος πάντων.. θα σε έχω το νου μου κατά καιρούς να ανεβάζω κάτι και για την δική σου περίπτωση,.. άλλος έχει καμμιά προτίμηση;.. βάλτε τώρα που γυρίζει! χαχαχαχα

      Διαγραφή
  12. Μπραβο για το θαρρος να απαντήσεις ενα χρόνο μετα, ευτυχως που το έκανεςδηλαδή!! Καλή αρχη λοιπον και παντα όμορφα και δημιουργικά πράγματα να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστώ Ράνια,.. ξέρεις τί πιστεύω; πως για όλα τα πράγματα υπάρχει η κατάλληλη στιγμή!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο μπράβο!!! Καλό ξεκίνημα και καλή συνέχεια.... Μάλλον δεν έχεις δει ότι είσαι η νικήτρια στο giveaway του FuxBilicious. Περιμένω μέιλ με τα στοιχεία σου στο fauxbilicious@yahoo.com. Καλή σου συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλη αρχη κυρια Τζινα!
    Ειμαι σιγουεω πως θα κανετε το καλυτερο για ενα ομορφο αποτελεσμα.
    Δυναμη, θεληση και χρονος και ολα θα πανε μια χαρα. Φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις