Νεύρα και ΔΕΗ!

nevra-kai-deh


- τι έχεις;

- νεύρα.. πολλά νεύρα!

- ποιος σε πείραξε;


- τι σημασία έχει;.. η ουσία είναι πως δεν μπορώ να ξεσπάσω εκεί που πρέπει γι’ αυτό κι εγώ πήρα τηλέφωνο την ΔΕΗ.

- την ΔΕΗ;

- ναι, την ΔΕΗ.

- γιατί;

- για να ξεσπάσω τα νεύρα μου.

- δεν σε καταλαβαίνω..

- παιδί μου δεν διαφημίζουν τον τελευταίο καιρό πως επιβραβεύουν όσους πληρώνουν τους λογαριασμούς στην ώρα τους;

- ναι, κάτι έχω ακούσει..

- ε, το θυμήθηκα.. ήρθε και ο λογαριασμός σήμερα και τους πήρα τηλέφωνο να τους ρωτήσω γιατί δεν με έχουν επιβραβεύσει.

- εσένα;.. γιατί;

 - γιατί ανήκω στην ηλίθια κατηγορία που πρώτα πληρώνει τους λογαριασμούς της και μετά ΑΝ περισσέψει κάτι .. τρώει!

- και τι σου είπαν;

- μου εξήγησαν πως ο λογαριασμός που έχω λάβει είναι «έναντι» και πως η «έκπτωση-επιβράβευση» θα είναι στον επόμενο.. τον εκκαθαριστικό!

- όλα καλά λοιπόν..

- τι καλά; πού το είδες το καλά;.. 

  ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΩ ΕΓΩ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ;


Σχόλια

  1. Πού να δεις χαρά που πήραμε εμείς όταν λάβαμε με e-bill, στις 26/01...
    (Αντιγράφω):
    εκδόθηκε πιστωτικός λογαριασμός σας, με τα ακόλουθα στοιχεία :
    Ποσό : -83,00 €

    Και πάνω στη χαρά, λίγο μετά (28/01)...
    (ξανα)Αντιγράφω :
    εκδόθηκε ο λογαριασμός σας, με τα ακόλουθα στοιχεία :
    Ποσό : 861,00 €
    Ημερομηνία λήξης : 19/02/2016

    (Το ποσό ας μην το σχολιάσω, ούτε πυρηνικό εργοστάσιο!)
    ...Και, ναι, τα 83 είχαν αφαιρεθεί! :/

    Φέρε τα νεύρα σου να κάνουν παρέα με τα δικά μου!!!

    Τους ασπασμούς μου, Τζίνα ♥ και καλό κουράγιο! Τι να πω;!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 861 ευρώ;.. τί στο καλό ολόκληρο τον νομό Αττικής φωταγούσατε;..

      Καλά τους έχω καταλάβει εγώ.. σου αφαιρούν - και καλά τα πάγια- σαν επιβράβευση και κοπανάνε στον υπόλοιπο λογαριασμό.. οι αγύρτες!

      Διαγραφή
    2. Είναι διώροφο / 2 κατοικίες (το δικό μου / του πατέρα μου). Πάλι ο κούκος αηδόνι μας έρχεται, βέβαια! Μάλλον "ευθύνονται" τα κλιματιστικά. :(

      Διαγραφή
  2. τι λογαριασμοί είναι αυτοί Νατάσα μου! Μου σηκωθηκε η τρίχα λες και θα τον πληρωσω εγω!χαχαχα
    Εμενα δεν ξεπερνα το τα 170 ευρω και το λιγοτερο εχω στα 120 ευρω σε 110 τετραγωνικα σπίτι και πληρωνω κι εγω αμεσως... ουτε κι εγω ειδα εκπτωση στον προηγουμενο και μου ελυσες την απορία Τζίνα!Να παιρνεις τηλεφωνα να μαθαινουμε κι εμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάξιμουμ 170 ευρώ!!!! Νάσια με εντυπωσίασες.. (πληρώνω γύρω στα 250 και έχω και νυχτερινό που βάζω όλα τα πλυντήρια!)..

      Διαγραφή
    2. η κουζίνα μου ,τα πλυντηρια δεν σταματουν και στο δικο μου ,χώρια αιρκοντισιον ,αεροθερμα το χειμωνα και θερμοσιφωνας σε συννεφιες!Δεν εχω νυχτερινο...

      Διαγραφή
    3. Νυχτερινό έχουμε κι εμείς (23:00 - 07:00) αλλά όλο και κάποια πλυντήρια μπαίνουν σε άλλες ώρες... :(

      Διαγραφή
  3. Δεν μας ήρθε ακόμα... εντωμεταξύ τα νεύρα μου, τα ξεσπώ στην κηπουρική... αλλά σίγουρα θα επανέλθω, να τα ξεσπάσουμε παρέα!!! ;-)
    Εντωμεταξύ, έχουμε κάνει διακανονισμό για παλιά χρέη και θα πληρώνουμε 50 ευρ κάθε μήνα + τον λογαριασμό... άντε τώρα να πεις, θα ζήσω χωρίς ρεύμα!
    Η φωτό "χάπι φάμιλι" του λογαριασμού είναι τραγική!
    ΑΦιλάκιααααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τί μου φταίνε τα κακόμοιρα τα λουλουδάκια να ξεσπάω πάνω τους Στεφανία μου;.. ενώ, όσο να πεις, στη ΔΕΗ πάντα κάτι θα βρεις.. :)))

      Διαγραφή
  4. Ποιος σε πείραξε, κορίτσι; Να μαζευτούμε ολες που έχουμε νεύρα με τη ΔΕΗ να τα ξεσπάσουμε εμείς σ'αυτόν! Εμείς που είμαστε δύο άτομα μόνο στο σπίτι και μας ήρθε 120 και μας φάνηκε πολύ καλύτερα να μη μιλάμε,ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ τους έχω βάλει σε τάξη όλους τους λογαριασμούς, μαζί με τα νοίκια, στο ράφι πάνω, τους ξεσκονίζω, τους μιλάω, τους τάζω ότι κάποτε θα τους πληρώσω, κι από εκεί και πέρα φροντίζω πλέον μόνο να μπαίνει φαγητό στο τραπέζι και να έχουμε τα φάρμακά μας. Έτσι που μας κατάντησαν... Αλλά από νεύρα τελευταία άλλο τίποτα κι εγώ φιλενάδα! Να δω πότε θα ξεσπάσω μια και καλή και ποιος θα είναι ο τυχερός που θα τα λουστεί!
    Σε φιλώωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γέλασα πολύ με τους λογαριασμούς σου που τους μιλάς!!
      τα νεύρα όμως δεν είναι καλά.. και προσωπικά πολύ φοβάμαι πως το μεγάλο μπαμ θα το κάνω στην δουλειά και μετά.. (πόσο είπαμε είναι το ταμείο ανεργίας;) :))

      Διαγραφή
  6. Τζϊνα μου καλή μου όλοι κοροϊδεύουν τον κοσμάκη.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πως νά' μαι καλά Ντένη;.. πρώτη φορά στη ζωή μου βιώνω τέτοια τραγική κατάσταση.. πρώτη φορά τόσο ψέμα και κοροϊδία!..

      Διαγραφή
  7. Αχ βρε Τζίνα μου μπήκα να διαβάσω και μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο! Πονεμένο θέμα!!! Και εμένα γύρω στα 250 κυμαίνεται και τι να πω βρε κορίτσια δεν μπορώ να μειώσω τίποτα άλλο! (Ξέρω ξέρω να κόψω το στεγνωτήριο αλλά δεν πίνω, δεν καπνίζω ... μια απόλαυση έχω και εγώ... το στεγνωτήριο... πως να το κόψω το άτιμο, που άμα εθιστείς δεν ξανααπλώνεις ποτέ... οέο?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα πριν πολλά χρόνια στεγνωτήριο απ' όταν όμως άρχισα να ευαισθητοποιούμαι σε οικολογικά θέματα σταμάτησα να το χρησιμοποιώ..
      Σε μια χώρα με τόσο ήλιο και καλοκαιρία τον περισσότερο χρόνο θεωρώ πως είναι σπατάλη ενέργειας που μας είναι πολύτιμη!

      Διαγραφή
  8. Μια από τα ίδια Τζινάκι!!! Μια πονεμένη ιστορία δηλαδή...!!! Πού να ξεσπάσω δεν ξέρω όμως...!!! Τι ανάρτηση κι αυτή βρε παιδί μου, πώς σου ήρθε να μας φουντώσεις έτσι; χα χα χα!!! Σε φιλώ γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πώς να μη φουντώσεις με τέτοια θέματα;.. ακόμα και μόνος σου να μένεις με περιορισμένα έξοδα, πάλι θα .. φουντώσεις! :P :P

      Διαγραφή
  9. xm οποτε ερχεται ο λογαριασμος εω, κατσε να καθησω να ειμαι πιο ψυχραιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις